بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-قبلاز انقلابمن مدتی در ابادان دراموزش وپروش بودم-یکی از دبیران اموزش وپرورش – بهمن تازه کار فرمودند برای انکه ارزشمند شوی وبچه ها ساکت –باشند- مداوم از ایسم های مختلف صحبت کن- ومیفرمودد من زمانی که ایسم کم میاورم چون واقعا فقرفرهنگی بود بعدها یک کتابی جناب اقای اشوری نوشتند-ایشان درس زیست شناسی میداد گفتند که من یک اصطلاح زیستشناسی غربی  یک ایسم به اخر اش اضافه میکنم واز خودم می بافم- مثلا کروموزیسیم-بعداز انقلاب جریات عوض شد-یکروحانی چون بعدامعزول شد من نام ایشان را نمی برمدرمهدیه شیراز سخنرانی کردن که اقایان چرا هرکس چهارحدیث میگوید فوری ایشان رابت میکنیداولا حدیث باید مطابق مسائل روز باشد ودرثانی درک عمیق ازان داشته باشید وتمام جوانب انرا درک کرده باشید-روزی باجماعتی از خانم هاخدمت حضرت مرحوم ایت الله حائری شیرازی رسیدم- که ره یافتی برای مسائل فرهنگی بفر مایند- ایشان فرمودند قبلا بر ادران برای همین منظور نزد من امدند- کهمادارای فقر افراد هستیم  ومن گفتم- زمنی که به صاحبان  فرهنگ وهنررا بتعبیر من- نان وماست میدهید- فذهنگی وهنرمند پیدا نمیشود سکه طلا را بدهید که با ماستزبد وبمیکد- انگاه میفهمید از در دیوار هنرمند میبارد- لذا میبایست افراد که علاقمند به علوم انسانی هستند اول یک رشته پول ساز بخوانند وبعد علوم انسانی بخوانند که تقربیانبوغ علوم انسانی  به همین راه کشیده شدند شخصی درشته علوم اجتماعی درس خوانده است بعدایشان وارد خریئن قطعات ماشین هااز کشورهای عربی شدیک سری اطلاعات بدست اورد که فلات پارتی با پارتی سابق درالیاژ است واهنم مثلا فلان عنصراش به میزانی زیادشده است امروز عالی ترین برج ساز شیراز است ودوستان میگفتند به تایلند رفته است وزبان انگیسی مانند زبان مادری  یادگرفته است  و-  وپیش  بزرگترین برج ساز تایلندرفته است وبانها بحث کرده است وانها گفتند پولت را اینجا بیاور وما وام کلان میدهیم واینجا برج سازی کن- وبه یک تفریحگاه معظم رفته است ونظر داده است وبیست وچهار ساعت ایشان بیشتر مهمان کردهاند که باز جاهای دیگر ببیندونظر دهد-چند سال- پیش مسجد جوکار به سرپرستی جناب  حجت الله اسلام زارع رحمت الله-برای نمایندگانکاندید مجلس تعدای که ایشان انها مذهبی مورد تائید میدانست- جلسه گذاشت- یکی از اقایان که تصور میکنم لیسانس ادبیات بود فرمودند من برا ی بهوبدی وضع اقتصادی روستا خودم تحقیق زیاد کردم وکارشناسان زیادی به روستا اوردم ونظر خواهی-کردم-لاجرم متوجه شدم-که دراین روستا سیب زمینی بسیارخوب بهعمل می اید وسری به امارات عربی زدممتوجه شدم یکنوع چیپس که ب سیب زمین ی خاص ی ساخته وپرداخته- میشود بسیارمحبوب است واین سیب زمین ی دراین روستا هم بخوبی-عمل ایاد چناچه دولت کمک کند دستگاه انرا به این روستا بیاورد وکمک مالی دهد حتما روستا موفق خواهد شد ویکی دوطرح دیگر- من زمانی درانگلستان بودم روز تعطیلی داشتند همه کانالهای تلویزیونسکوالی نفت شمال جا میاندختند ظرف کوتاهی به طریق عجیب این سکوی از کشتی جدا شد واتومایتک جا افتاد—بعد پشت سر اطاقی که درب بسیاربزرگ شیکی داشت- خبرنگار گفت دراین اطاق متخصصین وسیاستمداران که دولت قبلا پنج نفر انتخاب کرده است که دوره بسیار سخت ومفصل رهبری این شرکت نفت را بعهده بگیرد-یکی از این پنج نفر انتخاب شده است- میخواهند برای حقوق ایشان نرخ تعین کنند- بعددرز کرد که پانزده هزارپوند حقوق  خواهد بود—من دمشق بودم- تصور میکنم که هتل انتر کنتینتال - بسیار مشهور است من بادونفر دیگر به هتل رفتیم بسیارخلوت بود بعدا گفتند چشنوار ها که-شروع میشود  شاهزادگان سعودی وثروتمندان عرب بخصوص سعودی  تمام  را اشغال میکنند-هتل درجه سه بود فضائی خوبی داشت کمترین میزان تجمل راداشت-ما بااسانسوربه طبقه سو م رفتم- دونفر با لباس سیاه وپیراهن سفید ویک امریکائی جوان سی وپنج سال بالباس معمولی کمی شیک دم در یک اطاق ایستاده بودند ونظاره میکردند که خانم خدمتکار اطاق را چگونه نظافت میکند- وما پاین امدیم واز پیشخواهان قیمت هتل را  بپرسیم- ان سه نفر از اسانسور پیاده شدن وان فرد امریکائی تا دم درب بدرقه کردن من از مسئول دسک –میز پیشخوان سئوال کردم- ایا امریکائی کیست- گفتمدیرعامل شرکت انتر کنینتال درجهان باماهی جهل هزار دلارسه سال است که به این سمت منصوب شده است وقبلا ریس بخش انترکنتینتال امریکا بوده است-جناب اقای  مسعود رجوی که بیانات ایشان در کانال منافقین میگذارند  اقا  به دانشگاه شریف رفته است- ودباره توحید با کمونیست ها بحث کرده است وبیان میکند درحالیکه نیازی به امر نیست- اختلاف بر سرتوحید نیست- به حدکافی وشافی دباره کمونیست بحث شده است بخصوص درامر اصول الدین واصول عقاید از جنبه  فلسفی وعقلانی مذهب اسلام مطالب داریم- وشعارهای اخلاقی وکلی درمورد جامعه شناس واقتصادچه مارکسیست وچه اسلام یکی است مسئله درمصداق است امام علیه السلام برایان نیست بگوید کار درست بکیند وکارغلط نکنید چیز حلال بخورید – چیز خبیث نخورید بلکه درمسئله مصداق انها نکاترا  بیان میفرمیاند-شما میبایست مصداق هارا مشخص میکردید- اولا بیشتراصطلاحات ایشان غربی است ایا اسلام برای خود اصطلاح نداشته است؟؟درثانی ایشان بر اسا گفته سایت –نجات- کهمنافقین برگشتهاز اقای رجوی هستند میفرمیاند- بعضی از سران کادر خواستند از انها جدا شوند به انها اقای مسعودی فرمودند جدا نشوید وما دربالای شهرپاریس برای شما خانه میگیرم ویک ماشین میدهیم وفلان مقدارحقوق وبرا ی بعض ی دروسط پاریس برای انها خانه گرفته شد وعده ای زیادی دریک خوابگاه که حق بیرونرفتن نداشتند مگر برای ضرورت ودر سلف سرویس انجا کار میکردند که غذا برای افراد دیگرفراهم کنند-حال ایشان ضد طبقاتی  بود وکارفمای غربی را قبول نداشتن سنگ وشن وخاک طلا ونقره یکقیمت دارد-