بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- سفری – به عتبات- بخش اول-قصد من خدای نکرده این نیست که ایراد بگیرم-زیرا همه فراد دست اندر کار- انچه درتوان داشتند- انجام دادند وافرادی مخلص بودند- ولی از لحاظ مدیریت- نکات ریزی موجود است-که به نظر میرسد باتوجه به ان سلوک بهتر خواهد شد-  این سفر را فامیل دارک دیده بود ومن شخصا مایل بودم که دراربعین به حضورعظمتی که سدرت المنتهی   و ابن سدرت المنتهی- وبرادر پراز شان وابهت وقدرت برسم وبرای همه چه انکه ذکر شده وچه لا تذکر بود هاین حقیر سرتا پا تقصیرازان مقامات عرشی طلب کرده است که بهامید اجابت اش امید ورجای قریب به یقین دارد- واشارات وایاتی هم هست—درفرودگاه شیراز یک المانی درصف دبی بوداز یشان سئوال کردم به کجائی میروی گفتند به کویت؟؟ ومن دربرد اطلاعات اسمی از کویت نبود – ازچندنفر از کارکنان سئوال کردم وفرمودند امروز کویت نداریم ومن تصور کردم هواپیما به دبی میرود وسپس به کویتمیرود وخواستم از باجه دبی سئوال کنم یک عرب قدبلند کمی زیبا ایستاده بود- حدس زد م باید فارسی بلد باشد-گفتم باجه کویت درهمین جا است- ایشان گفت امروز هواپیما به کویت نمیرود-؟؟ وبعد پرسید شما کجا میروی- ومن گفتم بغداد روی ترش کرد وسراش چرخاند قیامه کمی ناراحت بخود گرفت-؟؟ این بیچاره ها- تصور میکنند که دنیا برای عیش ونوش  ورفاه مادی درست مانند امویان وعباسیان  است ودین لقلقه زبان است –تا انجائی که به د نیا انها- کاری نداشته باشد- محترم است در نجف الاشرفدر سرمیز ناهاریک جناب اهل یزید فرمودند من دنیا را گشتم وبه دبی هم رفتم برسر وصورت وریش ادم یکوجب قطر لجن زده میشود-!!—کتاب های زیادی باعنوان-جا  حسین-یعنی حسین امد افراد زیادی نوشتندکه منظور این است که امام حسین علیه السلام بهعراق امد  چه تمدنی را باخود اورد- از جکله خطیب مشهور جناب اقای هادی المدرسی که کتب زیادی نوشته است-یکی از کتب ایشان همین عنوان است- از بالای فرودگاهبغدارد—حداقل دو ساختمان بسیارعظیم- بارعرض بسیار زیاد یکی دوطبقه ودیگری سه طبقه؟؟ وپارکی بسیار وسیع جندین دقیقه ماشین ددر ان درحال حرکت است ساختمان سفید سه طبقه دفتری است- درحدیث داریم که دجال اخر الزمان بغداد بفکرابهت بغداد است ومیفرماید-اگر پگندم نداشته باشیم من با کارخانه انرا درست میکتنم- اگر گوشتنداضشته باشیم من انرا با کارخانه درست میکنم- تصور میکرد که میتواند خداوندمنان را از صحنه خارج کند-؟؟ این باز ی راشوروی  ها درست کردند ولی میگفتند دراینده خیلی زود به این همه اطاق نیازداریم-؟؟ وامریکایئ میگفتند واقعا نیاز ما اینهمه اطاق است-؟؟!! انسان را به یاد فرعون ونمرودمی انداز د برای  هر استانی بخشی وسیع- قرار داده است که مادربخش بابل رفتیم—مبنی بابل-که این استان نود درصد شیعه- لشگرش بیشترین فداکاری کرذده است وامروزه رسامرا تا مرز تکریت که مرز عراق وسوریه است قرارد دارذد واگرنبودند کربلا درهوا بود- ودمین لشگر متعلق به موصل است-موصل بقول عربها یک شهر شبکه ای است-تمام اقوام ونژادها وایین ها درانجا جمع هستند از ایزذی گرفته وکرد واشوری ومسیحی ویهودی – سنی وشیعهدراجا هستند واهل سنت برتر ی جمعتی نسبی دارد وئچون از تکفیرزی وداعشی که امروزهبهراحیتی به انها وحشی وخشن  و گفته میشودوبردیوار شهرها این  نکته نوشته شده است ودرمنابر وحتی نماز گفته میشود وکس ی توان مقابلهندارد وبخوبی ترورشخصیت شده اند- لذا این لشکرافراد جان فشان برای گرفتن انتقام بهوبی چنگیده است وامروز همرسامرا تا تاکریت ومرز حضور دارد واین مطلب داعش نفهمیده بود- در باره امام حسین علیه السلام میفرکمیاد در زیارا قاتل بالکرامت است یعنی از روی بزرگواری قتل صورت داده است-ود رحقیقت از حود وخاندان خود ودوسنان خود دفاع کرده است- میتوانست کشته های خودرا زیر سم اسب خود له کند-ادامه دارد-