بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-حضرت امام علی علیه السلام فرمودند- یا معشر الفتیان-حصنوا اغراضکم بالادب ودینکم بالعلم- حضرت علی علیه السلام می فرمایند—ای گروه جوانان! ابرو وشرف راباتربیت- ودین خودرارا بادانش حفظ کنید- انهائیکه که رهبر مذهبی شان میفرمیاند –این گوسفندان را خوب وتر خوش کنید – خیلی علمی هستند-؟؟ کلمه سلبریتی-من نمیدانم معادل فارسی ان کدام ات –مشاهیر علامه الدهر-نجبا –اشراف- نابغه- ستاره-حضرت علی علیه السلاممیفرماید- "| لاخیر فی الصمت عن الحکم کما انه لا  خیر فی القول بالجهل—درکوت از دانش وحق-خیری نیست همچنان که درسخن جاهلانه-امام علی علیه السلام فرمودند":من  وقر عالما وقر ربه- هرکس دانشمندی را گرامی بدارد بی گمان پروردگارش را گرامی داشته است خداوندمنان خودرا دراین طبقه قرارداده استکلام امام راحل  رحمت الله علیه-از زحمات اعضای محترم وزرات اطلا عات- این سربازان گمنام امام زمان- عجل الله تعالی فرج- ( یافتاح) که درجنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده اند واز طعن ولعن ضد انقلاب واغفال شده ها نرنجیده – و- وظیفه اسلامی میهنی- خد را انجام میدهند- تشکر میکنم- صحیفهنور-جلد بیست صفحه104- ظریفی میرمودند من به شهر مطهر خرمشهر رفته بودم  مثلا جناب عربی به کسی گفت اگذر- من پرسیدم معنای ان چیست فرمودند یعنی گذر کن- ومن مثلا گفتم لا تذگر- یعنی گذر نکن—تفالی  به شهدا-وصیتنامه شهید کریم پور زین العابدین—من وصیت چندانی ندارم- ولی چند کلمه روی این صفحه کاغذ میاورم—تا منفا وکوردلان نگویند که فریب خورد یانمیدانت- جبهه چیست—من فقط وفقط به خاطر خدا وبرای رضای خدا به جبهه اعزام شدم—تا از دوپیروزی یکی را بدست بیاورم—پیروز شوم یا شهید شوم-":امام زین العابدین-علیه السلام وهزران تهینت وعظمت برایشان باد-فرمودند—مامن قطرت احب الی الله-عزوجل من قطرت دم فی سبیل الله—ریختن هیچ قطره ای نزد خداوندعز وجل محبوب تر ازقطره خونی که دراه خدا ریخته شود نیست-