بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات  شخصی است- در اینترنت- یک مقالهاز مستند از یک فردانگلیسی بیان کرده است-که در داشگاه اول  عاشق یک دختر خردمند شدم وخواستم با ایشان  ازدواج کنم ولی بع بایک دختر خاصی دیگری که مثلا سکسی تر بودازدواج کردم وبعدا تاحدی پشیمان شدم وباان دختر خانم- گفتم تا زمانی که ازدواج نکردی معشوقه من باش- بعدنویسنده  مینویسد که ایشان میداند تاز مانی که ایشان بعقد درنیاورده است هرچه معشوقه به دادگستری شکایت- اعتنائی نمیشود- اخیراژاپون همین مطلب رابیان کرد که معشوقه تاحدی رسمیت دارد پس مشکل باازداوج موقعت درجائی دیگر است- درفلیپین گذشته غرب فرمودند هرد ختر کوهستن شغل ندارد  وازدوج نکرده است بایدد دوست دختر شهری باشد وبه دولت فلیپین دسوتر داد همه جا سالن رقص  تهدانسان- یا دیکوتک تهیه شود وبهسزبازان امریکا فرمودند تاصد دختر رفیق شود باانه به رقص روید وبین پانزده تا بیست وپن دلار هردفعه پول دهید وبرای انهاهزینه کنید و65 تای انهار با تحقیقات ارتش میتوانید به امریکا بیاورید