بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-در سرا سرا دنیا هرکس باقانون  لج باز ی کنند جواب سختی خواهند دید در لندن به چهای اراین دانشگاه لندن فرمودند به موقع ثبت نام نکنی یک ترم عقب هستی وهیچ راهائی هم ندارد-ثبت بر اسا حرف الف با است روز خودم شاعت هفتدم پذیراش بودم بزرکترین کیبورد دنیا بد تقریبا بیش از نیمه یک سالن جنابان درحال صحبانه خوردن بودن-ییکخانم که واردکهن سالی شده بود گفت من کار شما انجام میدهم  من گفتم شما صحبانه بخورید خلاصه باتوسط یک جوان دیگرکاربیست نفرانجام داد از این نمونه در انگلستان فراوان است که جهان سوم مات ومبهوت میکند که بعدا انضشا الله درباره ان صحبت میکنم که انسان باتعلیمات حساب شده چه شق القمری- میکند-نمونه ما درسعدی وحافظ ومولوی – وفردوسی ودرحوزه دین است- که قبلا درتمام رشته  هابوده است-گذشت – سال بعدبچه ا گفتند که بورسیه ها ی ایران می ایند-کمی کله شق هستند واینهم مخصوص  دانشجونیست در  سطح پایئن علمی بیشتر است- انهارابه شمامعرفی میکنیم کمی نصیحت کن- کی ازانها فوق لیسانس دانشگاه شریف بود تابستان انگلستان امده بود- نزدیک ثبت نام من ایرا  در پارکی دیدم- به ایشان گفتم شما به موقع ثبت نام کن- وروز اخر تنها برای کسانی است عذر موجه قابل قبول دارند- اخمی کرد فرمود شمامن رانمی شناسید من دانشگاه شریف به توبره کشیدم- من رفتم ایشان روزمقررنمی رود- وروز اخر میرود ولی عذر موجه نداشته است وبه ایشان میگویند ترم دیگر- سروصدا میکند   وانها پلیس دانشگاه صدا میکنند- با ایشان صحبت میکند وپلیس میگوید دقیق ی انجا باشی سه کا زندا داری وسپس اخراج- ایشان پیش ریس دانشگاه میرود ریس دانگشاه میگوید شماحق ثبت نداری ولی من متیوانم از پلیس درخواست کنم که ایندفعهرا بگدرد ودفعه بعد باز این بازی را دربیاوری از ثبت نام دردانشگاه لندن برای ابد امکان پذیر نخواهد بود- وتصور نمیکنم  که دانشگاهی درانگلستان شمارابپذیرد- بچه رفتند با بخش صحبت کردند وبخش گفت پول ازد بدهد کهالبته ان زمان زیادنبود وسرکلاس باشدد وامتحان بدهد اگر دانشگا پذیرفت ترم راعقب نخواهد افتاد وایشان هم چنین کرد  وبعدا یک اپارتمان گرفت- درانگلستان اپارتمان دونوع است بعضی ازانها درهمیشه باز است ویا به همه کلید میدهند که غالبا مال مستضعفین است- ویا مثلا یک ایرانی ویا عرب دران هست به ان فرد زنگ میزند  درب باز میکند- ودرسطح بالاتر به جهان سوم کلیدنمیدهندوسریدار داردتا ساعت دوازده درب باز است وبعدا درب بسته میشود وفرد نبایدمزاحمت ایجادکند مگرانکه هفته ای یک بار تا ساعت به اوموقتا کلیدمیدهند .یا سریدار درب راباز میکند تاسه ماه چناچه پذیرفته شد به اوکلید میدهند ایشان نیم ساعت ازدوازده گذشته است- ولی سریدار بیداربوده است درب راباز میکند وبه ایشان اخطار میدهد دفعه ساعت دو می اید هرچه زنگ میزند درب باز نمیشود ایشان برق زنگ راقطع کرده بود وتا ساعت چهار صبح لگد به درب میزند- ساعت چهار صبح یک ماشین پلیس با امبولانس میاید- این سنت انگلستان- یک لباس مخصو ص بیمار روانیکه دست ها درداخل قرار میگرید ایشان خواسته مقاومت کند وپلیس اگرمقاومت کردی بلافاصله اخراجی  ما شمارا روانی خطرناک میدانیم وسه ماه باید درتیمارستان باشیدتا ما اطمینان پیدا کنیم ایشان سه مادرتیمارستان بود بعد ازاد شد ونمونه های فراوان دیگر- اما درایرانکاملا مشخص است قاچاقچیان موادمخدر دارند باقانون بازی میکنند ولج بازی راه انداختنداینها نه بیمارروانی نیستندومجبور هستند یکی دیگر  بیان کنم یک دوست داشتم برای کارامده بود تاحدی مذهبی بودمنایشان سواراتوبوس شدیم- ایشان فرمودندکارفرما ما من را زیاد ازار داده است ومن میخواهم تلافی کنم من پول بلیط دیر میخواهم بدهم وشماهم چنین کن ومن گفتم من نمیکنم وصحیح هم نیسا وفردبلط فروش امد  ومن پول بلیط دادم وایشان گفت اندکی صبرکن ایشان اندکی صبر کردودید که هیچ اقدامی نمیکند- زنگ اتوبوس زد بلافاصله اتوبوس کنارخیابان پارک کرد وگفت از اتوبوس خارج شو ایشان گفتم بایدبه فلان جابروم ایشان گفت یاپول بلیط رابده ویاخارج وگرنه من پلیس صدا میکنم- بعنوانت مشکل سازعمدی سه ماه زندان خواهی بود وایشان پول داد- حال بی بی سی- یک عده موافق هستنداز انهاخیلی کم برنامه میسازد وعدهای زیاد افرادنادان ویااحمق ویا مزدورمخالف هستندکه البته درخارج مجبورهستندچنین وانمود کنند ازانهابیشتربرنامه میسازد- وچون مطلب جا افتاداز مردم نظرخواهی میکنی  این هم تاکتیک جناب اقای بی بی سی  است-علت بخش موادمخدره که انگلستان اعدام نمیشوند- برای انسان دوستی وامیتاز سکولاریسم- بر مذهب وغرب برشرق کهمنعت اش بیشترازضرراش است البتهدرخفی کارهای زیادیمکیند این امرا کنترول کند-هرکس یکه اراض مقرابتی و فرد معتاد را لو بدهد پانزه هزار پوند که هفت هزاران پول نقد ومابقیه کلاه میدهد وفرد مزبور اگر افرادرالوندهند ا میبایست ازطریق ازاد خودرا معالجه کنند ومخفیانه میگویند در پستهای دولتی به انها کار نمیدهد وبرای کارازاد سوپیشینه میدهند- ولی اگرلوبدند با ان افراد که فقط معتادهستند کاری ندارنذد  وبه انهاهم کمکمیکنند وظاهرا اینطوراست ومدتها زیر نظر هستند درماشین انها وخانه انها تا شش ماه میکروفن کار گذاشته میشود-