بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-سال نور به تمام برادران وخواهران تبریک عرض میکنم- سالی بانشاط زیر سایه الله  وچهارده معصوم بخوصو امام زمان علیه السلام سالی که تماما نعمت  وهدایت وخیر وشادی  با شد لطفا سری به سایت – بازار بزنیدو"| پیام ولایت :" دانلود کنید- من قبلا احادیث چهارده معصوم  علیهم السلا م را دانود کردیم درمغازه دوست خودم  خلاصه من زیاد دانلود میکنمخاصه تبلت قفل کردراه دوست این است چند تا دانلود راحذف میکنددرست میشود ایندفعه نشد علت بعدا خود من فهمیدم یک برنامه چینی به زبان چینی  مال بازار چین ول اسمی غلط اندازداشت علت قضیه هنگ کردن بود ایشان همه را پاک کرد وچون این احادیث  پولی بود انرا ظبط نکرد ومن یادم رفتکخ به ایشان بگویم قبلا انرا ضبط کنند البته کاربسیاری سختی بود بعد من هم در سایت کافه دنبال ان حدیث گشتمنبود معلوم میشود خواب نما شدن؟؟دوست ن گفت بایدداخل ایمیلزده بودی باز میتوانست انرا دانلود کنید- خوب من بلد نبودم-اما پیام نوروز یسال 68 اامام راحل علیه السلام میفرمایدبه سه نکتهدتوجه کند اول دعای شعبانیهبخوانید که میفرما یند-من درنظر ندارم که هیچ یک از ادعیه مال همه ائمه باشد –این دعای شعبان- مناجات شعبان – مناجات همه ائمه است حال هم متئانید به نیت سال اینده هم اکنون بخوانید- وم زیارات وارث امام حسین علیه والسلام  رابخوانید وسوم یادی از شهد ونماز برای شهدا بخوانید وسپ امسا ازهمهمنکرات دوری کنید انشاالله ومارا فیض دعای خو مرحوم نفرمائید انشالله-