بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-خبر از نیوز کام-استرالیا از شمال امریکا—شما کلا به سمت مرگ میروید (پلیس منظوراش است) نمی نتوانید صبر کنید-فرضیه-ساخته وپرداخته-تیراندازمدرسه درویدئوی خونسرد ( درموبال اش ان)-دریک کلیب خونسرد ویدئوئی  به سمت موبالیش تیراندازی کرد- وخیلی زود-قاتل اینده تود های از مردمدرحالی که میخندید هدف خود اش را اشکار کرد من حداقل بیست نفر را میکشم—زمانی که به جوانان امریکائی که درحال عصیان هستند- یک راهنمائی معنوی  وسازنده نشان داده شودجناب اقای ترامپ کم کم دارد الگوی این جوانان بقول امام راحل رحمتالله علیه معمار عظمت وعز ومعنویت- این افکار تهی  وخالی به صورت یک ایده وارمان قهرمانانه بخورد جوانان داد میشود-سه کلیپ با نگاه جدی – که نشان دهنده که بنظر میرسد- اقای  نیکولاس کروزتیرانداز مدرسه ای درفلوریدا باشد  که درصدد تو طئه  کشتاربعدی قاتل مدرسه بشود-که جهان  سیخ درحال نشستن در پشت تلویزیون وتوجه کردن به او باشند- کارگاهان وبازجویان این کلیپ ها رادرحالت خونسردی طرف انتشار دادند-که نکته اساسی ان نقشه او کشتن حداقل بیست نفر بوده است-سه کلیپ انتشار داده شده-توسط پلیس  در  موبایل اقای کروزکه بعداز دستگیری ایشان پیدا شد-بعدازکشتار فوریه 14در مدرسه متوسطه مارجوری  استونمن دوگلاس که17 کشته شدند- وهفده نفر هم مجروج شدند- که اسم  مدرسه را گیاه تریاک وگیاه ماری جوانا وحشیش بگذارید  اقای کروز  اسلحه -ا-ار-15 را خریدکه یک اسلحه  ای تهاجمی است- ب این نقشه کهدر مدرسه طفانی به پا کند-که پلیس رادرحدود یک ساعت معطل کند- تا گلوله اش تمام شود کلیپ ها تاریخ ندارد- دریکی از انها گفته است- امروز  روز اش است- امروز همهچیز از نو شروع میشود- امروز ممکن استکشتار شروع شود-دریککلیپ دیگر تاحدی بحث-تاکتیکی لوجستیکی پیچیده عملیاتمطرح میکند وبعد نقشه خودرا باجزیات بیان میکند-در ویدو سوم- میگوید- درجاده ه میانبر روستائی – درباره تنهائی خود وخشم خود ونفرت خود صحبت میکند- ومیگوید- از همه نفرت دارم از هرچیز بد ام می اید—یک زندگانی تنها دارم- از همه نفرت دارم واز همه چیز همچنین- من توسط  قدرت-ا-ار-شما منراتشخیص خواهید دادکه من کیستم—اقای ترامپ ثانی-ادامه میدهد-من به انازه کافی صحبت کرد هام که چه میخواهم بکنم وکی انرا اجرا میکنم—من یک احمق هستم ومن  لال هستم-  من تحت شسشتویمغزی سیاست مدران وبرنامه ای دولی قرا دارم------