بسم الله الرحمن الرحیم-نظرات شخصی است-فراز هاوی از دعای عرفه امام حسین علیه السلام- وهابیت باید این دعارا بدقت بخواند وپی به مزخرفات خود ببرد وتوبه نصوح وتاریخی کند – حضرت اش صلواته الله علیه واله والسلمفرمودند- خدایامن در فقر مشخصی هستم- باوجود انکه دارای توانگری هم هستم کل مخلوقات الهی دارای چنین خصوصیاتی هستند- دارای نسبتی از غنا وفقر را داراهستند-که درجات انها فرق دارد-وسپس امام صلواته الله علیه واله والسلم-میفرماید-که امروز تهیستم- مسلم است درجائی که نادانی دارم نادان هستم-خدایا –بتحقیق درتدبیرهای متنوع  وسرعت تحول –شما-وپیچیدگی  درتقدیراتشما جلو گیری میکند از بندگان عارف به شما که به عطایت دل ارام ومطمن دارد-امام علیه السلام قبلا فقر ونادنی را مطرح کرد ودرمقابل تقدیراتی که پیچیده است وعلم به انهاندارد-مانع از  اطمنیان همیشگی  به داشتن این عطاهابرای همیشه میشود—حالت خوف را امام-علیه السلام  مطرح میکند-که عارف باید داشته باشد- ودر بلای شما مایوس ونا امید میشود—خدایا از من همان سر زند- که شایسته- پستی –من است از شما انتظاررودانچه شایسته بزرگ.اری شما است-علت تنوع  تقدیرات را امام صلواته الله علیه واله والسلم- درتقدیرات متنوع بخاطر ظهور وبروز پستی ها بلا ومصبیت را  رابه همراه می اورد-که بعلت فقر معنوی ونادانی رخ میدهد—خدایا تو خودر ابه لطف  ومهر به من توصیف فرمودی – باتوبه کردن –ومتوصل به صفات رحمانی الهی شدن راه نجات است-خدایا- اگر کارها ی نیک از من سربزند به فضل تو بستگی داشت- وتورا منتی برمن است که شکرکنم- واگر کارهای بد ازمن سربزندمجازات انهم بستگی به عدالت شما دارد وشما حجت را برمن تمام کردی- پس قبلا خداوندمنان مقرارت خودرا بیان کرده است-خدایاچگونه من راوامیگذاری-به خودم-درصورتی که تمام امورمن را-بخوبی بعهده گرفتی وچگونه مورد ستم واقع شوم با اینکه شما یاورمن هستی- ای موراد شال ستم فرد خودودیگران هم میشود که خداوندمنان به اوکمک کند که ستم به خود ودیگران هم نکند-