بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-برادری در فضای مجازی نوشته است که قبلا پیامبر اکرم حکم متعه را بیان کردن یعنی یک دیثی فرمودند که میتوانید متعه کنید- ولی ایه ای نیامد- این ایه چیزی دیگری میکوید- فرموده است که متعه قبلا در  عصر جاهلیت وجود داشته است-که هیچ سندی دراین باره وجودندارد- دراین ایه متعه دو کلمه مورد توجه قرارداده است-مستعتم ویکی اجورهن- خود ایشان فرموده است ترجمه خوش گذارنی  غلط است فرزندی که دران خانواده بوجود بیاید منحرف میشود وغیره وتعبیر کرده است متعه به معنای کاری است که خانم موظف نیست که انجام دهد مثلا درشالیزارکار کرده است باعث سرخوشی مردان شده است وباید اجرت بگیرد- درترجمه لغت متعه مند د

لغت نامه   فارسی عربی – درلغت تمتع- می نویسد لذت بردن- وانتفاعی از چیزی گرفتن- درگوگل در ترجمه لغت تمتع به انگلیسی مینویسد =انجوی- یعنی صرف لذت بردن- من در لندن  گاهی چند کلاس زبان انگلیسی دریک سالن سن وصحنه داشت جمع میکردند- یکخانم هنرمند که مجری قوی بود روصحنه بود یک تست میگرفت لغات  ی برای روزمره مهم بود ومثلا مقرات اتوبوس تغیر کرده بد ویا مترو همچنین وغیره صحبت میکرد وبیشتر ادبیات تشریفاتی درباری یاد میداد که – شل و –وو- در حالت احترام زیاداست- ومیخواست دانشجویان بخصوص در دانشگاه بسیارمودبانه صحبت کنند- ودرمسائل از طنز گزنده استفاده کنند-  به اتوبوس شهری میگفتند- شتر- .به مترو میگفتند فیل—درس تمام میشد ومیفرمود حالا نوبت -انجوی – به انگلیسی – لذت صرف است- میفرمود هرکسی اواز ی بلد است وموسیقی میداند که قبلا گفتند هرکس موسیقی بلد است وسیله اش باخود بیاورد رقص بلد است جوک است بلد بیاد روی صحنه ومیفرمود زمانی که کمپینگ مسافرت تفریحی میگذاریم هیچگونه بحث ی که غیرلذت باشدنباید باشد همه اش تفریح است- ومیفرمود دونفذ انگلیسی به پاپ یا میکده میروند- دیگر بیاداز فضا وموزیک وغیره لذت ببرند وکاری دیگرنمی کنند- اولا لذت درحقیقت دو طرفه است نه یک طرفه ولی دراسلام سیاستی است که لذت خانم ها مطرح نمی کنند اخیرا من دراینترنت دیدم حتی درجلساتی که برای معرفی دختران وپسران درحقیقت تشکیل میشود به خانم ها توصیه میکرد لباس شاهزادگان تقلید کنید وخودتان رابگیرید وهیچ گونه توجه ای  زیادنشان ندهید کهمردان سرمیخورند  بگذارید انها سعی کنند با شما اترباط بگیرند کاملا معمولی باشید درضمن که اعتنانی ندارید همه جا خوب دقت کنید ورفتار بسیار ملاک مهمی است که قبلااینطورنبوده است-اما مقدمه دوم- ازدواج دائم- از احادیث بخوبی روشن است- که هدف اصلی بچه اوردن است درحدیث است- ارمردی ازدواج دائم کند مثلاباخانمی عقیم درمرحله اول ویا باخانمی که نخواهدبچه بیاورد هردو میفرمایدصلواته الله علیه واله والسلم- این دوتبدیل میشود بهبوریا ویا حصیری کهدراطاقی که نم زیاد داشته است وروطبت زیادبوده است ولی کمی تاریک وخنک بوده است فقطبرای مدتی درانجا باشند استفاده میشده است استفاده دیگرداشته است مثلا ما بگوم خرسکی دم در میاندازند وچون بافت ضخیم داشت مانند بدن خرس است اما اگر زن اول زایا باشد اشکالندارد که زن دوم عقیم باشدمعلول باشد وکور باشد غیره وباز فرمودند ثروت که افرادمتاهل خداوند زیادمیدهد بای بچه دار شدن است وگرنه چنین ثروتی را نمیدهد-اما درمتعه بچه ملاک نیست گرجه باشد مثلا بهتر است ولی به محض بچه بدنبا امد وانخانم میتواندبجه رابه اقا بدهد ودنبال کارخودبرود اگر برای کار بود قران بایدکلمه ای دیگر انتخاب میکرد از فصاحت وبلاغت قران میافتد که مثلا خانم درشالیزار لذت میبرد ومردهم لذت از کارخانم لذت میبرد درحالیکه اینطور نیست

.