بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-امروزه در غرب- اسلام یک نوع یقول خارجیان- کا نفیوز- گیچی- بوجود اورده است- بدترین حالتی که از لحاظ روانشناسی  ممکن است درفردی بوجود بیاید- اقایان سیاست مدار غربی به خوبی به این بحران اشنا هستند- یک مقدمه عرض کنم-منزل سابق ما دومیدان با دروازه قران که بسمت اصفهان است زید فاصله نداشت نزدیک نزدیک منزل ما یک روستائی بافرهنگی که لباس شیک گذشته میپوشید یک مغازه به تازگی گرفته بود – ماست بسیارخوبی خوداش تهیه میکرد درایران هیچگونه  شناسائی وجود ندارد- برخلاف غرب من تصور میکردم همه اینطور ماست درست میکنند- یک اقائی نزد ایشان بود بسیار متشخص خودر نشان میداد- به ایشان گفت همه کارت باید مانند این ماست درست کردن  باشد- و- ایشان شروع کرد بدرد دل گفتن که چقدرمن تلاش میکنم- من هاج واج بودم –از ایشان سئوال کردم که جناب ماست ایشان چه امتیازی دارد ایشان فرمودند از بلای میدان قصرالدشت به اینجا میایم درحدودبیست کیلومتر- سر راه من تعدادی زیادی مغازه سوپور مارکت است ولی من ازایشان میخرم!!- مردم دنیا دراین جهت حرکت میکنند ولی مشخص نیست- سیاست مدارها درجهت عکس ان- این همان گییچی است- مرحوم دکتر علی اکبر حسینی سروری  رحمت الله علیه استاد روانشناسی در دانشگاه شیراز واستادمن روز ی به من فرمودند- درعلم روانشناسی سه درصد بحران درافراد عظیم استمن امریکا بودم دانشجوی دکتری روانشناسی دولت محرمانه به دانشگاه ها ومراکز تحقیقاتی بیان کرده است که طلاق 5 درصد شده است وفکری بکنید خلاصه در دفتر  بخش تعدادی از دانشجویان دکتری دعوت کرد من جمله-وجریان را گفتند- وفرمودند ما هرچه سعی کردیم راه حلی پیدا نکردیم؟؟!! به این راه حل رسیدیم که طلاق را تطهیر کنیم  انر نشانه عقل بدانیم- که دونفر دراوائل وحدت دارند وسپس افتراقپیدامیشود وراه ها دوتا میشود ودست انهاهم نیست؟؟!! گناهی هم ندارند حال ممکن است کمی فرهنگ سازی غلط باشد- باید گفت عاقلانه است که حداقل تبعات منفی ان کم شود- ومن گفتم این راه اشتباه است یک کار ریشه ای مثبت فرهنگی را شروع کنید قبول نکردن ومن از ان روزدرباره طلاق وعلت وان وراه حل ان تحقیقت کردموتحقیقات خودرامداومبرای داشجویان ومردم عادی در دانشگاه خواندم وبسیار موردتوچه واقع شد که تنهاراه حل از وحی باید استفاده کرد- در غرب به این نتچه رسیدند- که سه عامل بسیار مهم است- اول انگیزه – دوم منافع وسوم شخصیت اجتماعی  اگر این سه عامل نباشد امریکا درپیشرفت سقوط میکند فرد  با تمام نیرو کار نمیکند- اخیرا درکانادا شاه دانه- یاحشیش ویا بقول خارجیان = ماریجوانا+ ازادشد وارزان تر همه موادمخدر است- دلیلی که اوردند که استفاده از ان بسیارمعمول شده است وافراد یک حالت افسرده پیدا کردن که اولا  انرا بد میدانند ومداوم میترسند که نتوانند انرا بدست اورند ویا مورد باز جوئی پلیس واقع شوند وخوب کار نمیکنند- ولی از لحاظ مادی  دولت کانادا  درعوض هرفرد پنج میلون تومان هزینه میکند- وهرفرد درسال پنج هزار دلارهزینه میکند که اغلب ان پول بخارج میرود- درحالیکه درداخل تولید شود میزان اثران قابل کنترول است واز راه ارزانهم بدست میاید وهزینه سنگین ندارد وهمه هم نشاط دارند—اخیرا درامریکا تمام دانشگاه ها حتی دانشگاه ها درجه دو وسه- تدریس- فقه اسلامی گذاشتند.برای  کسانی که دریان رشته بخواهند تخصص پیدا کنند بورسیه شدید میشوند ودرحدنبوغ باید باشند وعلت ان این است یک اسلام جاذب غرب پسند درست کنند که بنفع ذغرب باشد وحتی مسلمانان دنیارا جذب کند—یک ایرانی  به کشور سوئیس رفت وخود ایشانماجرا برای من تعریف کرد ایشان میباست  درانشهری که قرارداشت بیشتر با زبان فرانسه مانوس بودند وایشان دراین انگلیسی خوانده بود وبسیار زجر کشید تافرانسه گرفت و وارد دانشگاه- ودر رشته روانشناسی  شروع به تحصیل کرد ومتوجه شد هزینه ان برابر با پزشگی است وتغیر رشته داد درسال چهارم متوجه شد  که استادبه دانشجویان پزشکی میفرماید فلان روز منزل من باشید ویادر ان ازمایشگاه باشید- ولی به ایشان چیزی نمیگوید- علت را پرسید- فرمودند سر شما باد دارد فکر میکنید که بهتر ما فکر میکنید تا زمانی  که اینطور هستید من شمارا دعوت نمیکنم- ومن گفتم بحقیقت من مثل شما فکر میکنم فرمودند از فردا هم شما بیائید مدتی گذشت من اشکلاتی را کشف کردم- وبه ایشان گفتم فرمودند ما بهتر از شما مطلع هستیم شماحق هیچگونه عملی ندارید تا ما عمل کنید وسپس شما میتوانید عمل کنید؟؟ روز ی فرمودند که نمایند ه ما درمجلس پیش من امد که اگر از من حمایت کنید  من بودجه این دانشگاه بخصوص  ودانشگاه های پزشگی ازدیاد میکنم ومن هم حمایت کردم اخیرا به من گفته است ان پیشنهاد عملی نیست واین بیشرم رامن درست میکنم- شاه پول شخصی ومقداری پول ایران دربانک سویس  گذاشته بود وفرموده ب.دن تا یک میلیون ونیم دلار درسال بای خود بانک ویا جاهیا دیگر میتوانید بر دارید- لذا زمانی که بحران درایران شروع شد0 ریس جمهور سویس از روی دلسوزی  به ایرانیان فرمودند این شاه بسیار  مدرن ومتفکر وباهوش است که میتواند ریس جمهور سویس شود؟؟!! این جمله درتمام کشور مسئله ساخت- از جمله یوگسلاوی – که مردم نظر ایشان این بود که اگر درست است پس بایداقتباس شود واینها مایل بودن کارشناس به ایران بفرستند که هرجا خواستند درایران بروند وفیلم تهیه کنند ودر ان کشور نشان دهند وایرران براساس  ریس جهان گردی درشیرا ز فرمودند ما اجازه به انها برای  ورود به ایران نمیدهیم وبه این –هم سئوالات پاسخ نمیدهیم- واگر قرار بشادپاسخ دهیم فردی ساواکی است که هم خبرنگار وهم عکاس است وهم فیلم بردار وبه زبان انگلی ی هم مسلط است ایشان پاسخ میدهدوشما از لحاظ تاریخی صحبت میکنید واگر درضمن صحبت احساس کردیدمطلبرا خوب نمیتواندصحبت کند – ایشان را از لحاظ زبان انگلیسی کمک کنید وبسیاریمطالب انزمان برعلیه ایران درجهان نوشته شد- اقای جانسون ریس جمهور ایران به ایران امد وبه میدان تربارتهران رفت یک سیب رابه ایشان دادند وخورد ویک سیب را بالا انداخت وگرفت یک عکس از ایشان گرفته شد- فرمودند درمنطقه وشایدجهانبی نظیر است روسها- گفتند شما که مانند خر درمرداب در ویتنام گیر کردید  وحملات سنگین کردند- دنیا این چنین است امروزه دردنیا افکار عمومی – حداقل ساکت است- وسیاست مداران غرب باید اب را گل الود کنند تا ماهی بگیرنند وزیادهم موفق نیستند  وبخوبی به اسیب شناسی غرب اگاه هستند- ولی قران میجید میفرماید نتجه در دست من است ومن از حق دفاع میکنم-