بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است—در یوتوب دنبال یک موضوعی میگشتم- دریوتوب پیدا کردن موضوع به زبان فارسی کمی مشکل است- کاملا سیاست یوتوب درباره ایرانیان گرچه بعنوان  پنیر .سبزی سفره بعضی مطالب دارد- که قابل بحث است که قریب اکثریت انها مزخرفات است- مانند روزنامه زرد وتجاری غرب میماند ولی داری تحریکات شهولانی زیادی  است- دربین این –نوع موضوعات- ایرانی – یک فیلم بنام  لزبین –معتدل لزبین به همنجسگرا زن میگویند- فیلم به زبان انگلیس ی بود ولی از کمه –چا- من فهمیدم که ایتالیائی است- چا و –خداحافظ- است- فیلم نشان میدهد که خانمی که مجرد است زنگ خانه ای میزند ودرب خانه یک دختر خانم نوزده سال باز میکند وایشانمنتظر میماند تا اقای پسربیرون  برود- اولین چیزی من را کمی متعجب کرد که ان خانم ابهت مردانه بیشتری داشت  تا ان اقا پسر که بایک لبخندعصبی بودن سلام وعلیک بیرون رفت—گرچه درطول فیلم این خانم ابهت مردانه دارد وخیلی زودهم از دست میده ومیزند زیرخنده- این نکته مردان ابهت دارند یک اشکال دارد که سعیمیکند زمانی تا اخر ادامه دهند وتاخصم  تسلیم شود مراعات ندارند- مداوم ان خانم میاید وصحبت میکنند ان دخترخانممردصفت سن بیشتر است وکارمند یکی سازمانی است واین دختر دیگربه ظاهر خانه دار است- دخترخانم  خانه دارمداوم کتاب میخواهد حتی مدتها در رختخواب کتاب میکند وبه فکر فرومیرود- وبرافراخته است- صحبت ایشان  با ان دختر خانم  درباره غذا پذی است که دخترخان کارمند غذا راخراب میکند وایشان به اوتشر میزد که راه این است واومیخندند واز اومیپرسد مگر درخانه غذا درست نمیکین واوجواب میدهد گاهی درست میکنم وگاهی از بیرون میخرم وبعدپای تلویزون- مینشینند – میدانند این ساعت درباره فیلم بحث میشود- از فیلمی که درباره اش بحث میشودتعریف  میکند وان دخترخانم میفرمیاد من این فیلم درتلویزوین نه دیدم زیرا ترسناک بود  وایبشان جواب میدهد این فیلم ترسناک نیست هیبچان اور است وترسناک اش کم است منطقی است- فیلم منطقی است وهیچان-ان  هم  واقعی است- درایران فیلم هیچانی وبا ترسناک کلا ترسناک میگویند درحالی که اینطور نیست هیچانی با ترسناک فرق دارد گرچه بخشی هم ترسناک باشد- سپس تلویزوین خاموش میکنند مگر برای موضوعات دلخواه- کاملا مشخص است مطلبی که عمقی  داشته باشد وجودندارد بحث خودمانی  که خانم کارمند میگوید ریس میخواست- به من گیربدهد من هم با فلان جواب پیچاندم- وخوداش میخندندواومات ومبهوت است لحاظ های اخر فیلم ان خانم واردمیشود ودوش حمام میگیرد روی بازو  خال کوبی است وان دختر خانم دوش میگیرد ودراطاق میرود نشسته  برافروخته است که چگونه بااورفتار کند تو ذهنی نخورد- وخلاصه بهخوداش جرئت میدهد درحاکیه به اوخیره شده است  گونه اورا میبوسد واوهم اورا میبوسد ومتوجه میشود که چراغ سبز داد وایشان بشدت  اورا میبوسد وتمام میشود درهمین موقع زنگ میخورد وان پسر پشت در است واین خانم بیرون میرود  واقا پسر وارد میشود  حالت بسیار لطیف وزنانه دارد وصحبت میکند که چرا من تنهاگذاشتی  دختر میگوید در رستوران رفتی ودیگر به من سرنزدی  ایشان میگوید من گفتم یک کارمهم دارم  ورفتم ودیگراز طرف توخبری نشد وایشان میفرمایدحلا شمابروید به موقع به شما زنگ میزنم وجوان دم درمیگوید بایدفعلاتنها باشم واور میبوسد وخداحافظی میکند- هیچ خوراک متعالی که انسان را - جذب کند وجودندارد-چنگ هفتاد دوملت همهر عذر بنه- چون ندیدن حقیقت ره افسانه زدند- حافظ