بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-پاشنه اشیل مذهب مسیحیت درغرب – مخالفت به ظاهر خداوندمنان- باعلم است- تمام فیلسوفات غربی مخالف مسحیت ویا بعضی از قوانین مسیحیت-  تنها رد مطالب کذب  وباطل نیست بلکه اساس براین است که انسان  بایادبدنبال علم برود-افرادی مانند دکارت وکانت وغیره البته امروز تحول عظیمی درمسیحیت رخ داده است انها هم بدنبال علم میرونند- درامریکا یک گروه شصت وپنج نفری  سازمانی درست کردند—وتمام اثاری که درباره مسیحیت در دنیا بود جمع اوری کردند وبه زبان انگلیسی برگرداند درحدود صد جلد قطور شد واز همه خواستنداز  ان یک سیستم منطقی مسیحیت بیرون دربیاورید- واخیرا ان وارد اینترنت کردند وفرمودند که ماپول ان کتاب ها راتهیه کردیم وپول اینترنت راباید کمک کنید- وتمام استنباط غلط  متعلق گذشته درحال پاک سازی است واستنباط های جدید میخواهد جای گزین شود- درسرکلاس  دانشگاه لندن  خانم استادحمله به وهابیت کردکه استباط های مسیحیت غلط است ایشان ضرب المثل ایرانی اش که دیگ به سه پایه میگوید روی توهم سیاه- شماهم استبباط میکنید وبعضی استنباط های شما واقعا جوک است- ولی اگر تا مریخ انسان  تحقیقات کند  هنوز  انتم فقرا است قران میفرمیاد خداوندمنان غنی درتمام ابعاداست شما فقیر درتمام ابعاد الی الابد هستید – وبه همین دلیل است هوز نتوانستند یک سیستم هدایت ان سانمنطقی  بوجود بیاورند-اما داستان ان جناب پیش گوی فرانسوی تبار اسپانیائی داموس- زمانی من کلاس مهدویت میرفتم استادبر جسته درباره ایشان صحبت میکرد که اخیرا من فهمیدم که ایشان کتاب هم نوشته است- من دراینترنت  ایشا ن را جستجو کردم- یکمقاله جالبی به زبان انگلیسی وجودارد که دقیقا کامل است- ایشان اول میخواسته نقاش شود  درمنزل پدری سری به انبار میزد یک کتاب نقاشی بسیار ساده پیدا مکیند وشروع میکن ازروی ان نقاشی کردن وبعدا بدبال مذهب میرود وپس از مدتی ادعا میکند من میتوان اینده را پیشگوئی کنم وپیشگوئی خودرابیان میکند وقتیکه ان پیشگوئی من خواندم دقیقا احادیث امام صادق علیه السلام به زبان انگلیسی است موئی اتلاف ندارد وسرکلاس انرا مطرح کردم- مردم اسپانیا از ایشان مداوم سئوال کردن شمابایدیک منبع داشته باشی- ایشان مجبور میشود که این دروغ را بسازد من از این کتاب نقاشی هروقت از روی ان نقاشی میکنم به من الهام میشود این کتاب منبه اسرار میشود ومردم مداوم تاز روی ان نقاشی میکند ولی الهامی بدست نمیاید ولی احمق ها معتقد بودن که یکعلتی وجودارد به ما الهام نمیشود استعمار امریکا به نظر حقیر جریان میدانسته ومثلا رافاش میکند که این نقاشی ها منبع اسرار هستندخیلی  ها شروع کردن بر اساس ان عمل کردنوتحقیقات نشان دادکه حرف مزخرفی است وهیچگاه ان  پیشگوئی ها بدنبال منبع اسلامی ان نرفتند وهنوز در هاله ابهام است وهرپیشگوئی غیراز احادیث امام صادق علیه السلام کرده است همه قلابی وکذب محض بوده است