بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-گرچه من اطلاعات زیادی  درباره علوم نظامی ندارم- وبسیاراندک است ولی انچه بنظر م میرسد  بیان میکنم- درعلوم نظامی اول دفاع مستحکم است دشمن به کمینگاه-مرصاد- میاید برای پیروز ی حداقل سه برابر دفاع نیرو-و-تجیهزات میخواهد- باا استراتژی جدید نظامی – کهروی بهم ریختن نظم دشمن بسیار کار شده است وحزب الله لبنان بخوبی  انرا درک وفهم میکند بخصوص ارتش  های جهان سوم که بدون برنامه حساب شده وتعلیمات بسیار ابکی  وسربازانی  که براساس احساسات- میایمد این نظم خیلی زوداز هم پاشیده میشود درحالیکه دردفاع نظم حتی  میتواند – من مدت بسیار کوتاهی جبهه بودم درسطح عالی باشد- امروزه تا توپ بر سر برجک درتانک نخورد فایده ای ندارد- به راحتی تعمیر میشود توپی یا موشکی به بروجک میخورد-گلوله های داخل تانک را منفجر میکند- توپخانه  های ما ماشینی به ان وصل نبو که جبجا شود بتواندتوپ بر سر برجک بزند درکل خظر جنب تعداداندکی توپخانه خودکشش ی بود تانکی بود درحقیقت یک توپخانه میکشید بلافاصله هواپیماهای فرانسوی برای شکارانها می امد  وچونیروهای من کم تجربه بودند شکار میشدند- تا راه مبارزه یاد گرفتند ویکی از جنایات حک.ومت پهلوی عدم خرید تعدادانبوه از ان بود- من پیشنهاد دادم که خمپاره دور زن  سوار بر تویوتا این نقشراباز ی کند جناب شهید سرافراز جناب مهند ظلانوار که مسئول توچخانه پانزده خرداد  لشگر فجربود واینجناب دررکاب ایشان بودم فرمودند این کاررا عراق میکند وماههم اول کردیم ونتایچ خوب داد- ولی روستاهای نزدیک مرز ایران غالبا شیعه هستند وصدام ترسیده بود تمام انها مجبور به مهاجرت کرد وانها گوشفند وگاو وماشین الات خودرا به ارتش عراق فروختند اتفاقا  به ضرر صدام تمام شد ومجبور به حمله به کویت شد که بایدسالی بیست میلیارد  کویت ودیگر امارات هر کدام درسال به عراق بدهند تا ایشان بتواند جبران ما فات کندودرهمه اینمراکز ارتش عراق حضور داشت از انجا گلوله به ایران میزد وحتی بمب شیمیائی – ولی بدستر امام علیه السلام حق پاسخگوئی نداشتیم ان عظمت رحمت الله فرموده بد حتی یکنفر شیعه ویافرد دیگری کهانجا مجبر است کارکند کشته شود تمام اجر این ارتش وجنگ از بین میرود وبچه درپاسخ انها گلوله میزدند لذا دستور تحریم ان صادر شد من گفتم من بچه هائی میشناسم دقیقا طبق دستور عمل میکنند  ایشتن فرمودند سری که درد نمیکند دستمال نمیبندند- انها تانک ها رها میکردند .وعقب مینشستند وفقط صف اول تحرک داشت-دراخر جنگ المانها با روس هادیگربنزین نداشتند کمبود ملشین داشتند توپ ها در کوهستان قرار میدادند جابجه نمیتواستند بکنند  به هیمن دلیل شکست فاحش خوردند- البته امروزه شرایط فرق کرده است یک افسر ایرانی  در روسیه درس میخواند- از ایشان پرسیده بود اگر شما حمبله کنید ما تا چه میزان دفاع میتوانیم بکنیم- ایشان گفته ضرف چهر ساعت هشت صدهزار کشته ومجروج  برای شما ایجا میکنیم کهنمیتوانید بدرستیب بگوید ما ازکجا تیرانداز ی- میکنیم تانک های جلو هرگز حرکت نمی کنندومداوم تیرانداز ی میکنند وسپاه دیگر ما بدون نیروی درمقابل داشته باشد قزوین را محاصره میکند اگردستور بدهند  ساختمانها بزنیم ظرف مدت کوتاهی مردم اماده فرار میشوند واگر نزنیم ممکن است تلفات قابل ملاحظه بدهیم- تاکتیم خوبی تا بحال عمل شده است که کاملا نشان میدهدبراساس علم ناب است وانشا لله پیشرفت بیشتری رخ خواهد داد