بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جناب حجت اسلام محمد حسین حدائق رحمت الله  که ریاست سازمان مهدویت درشیراز دارند- درعقد یکی از منسوبین منت گذاشتند وشرکت کردند وپول عقدرا نگرفتند وپنچاه تومان دفتر هم بعنوان هدیه به عروس وداما د دادند- فرمودند قطاری بچه بیاورید؟؟!! خاستم به ایشان بگویم من هروقت چیزی خواستم تهیه شده است ویک شکر اب حمامی  خواندیم اقلا راه گدائی از خداوند منان یادبدهید واقایان یقه ندارد که یقه بگیریم—ایشان چهار رکن فیلد خانواده بیان کردن که اگر زمان زمان علیه السلام اجرا شود هنر کردن- که امروزه هرکس درجه جهنم اش کم باشد هنر کرده است-جنابی میفرمودند که جناب اقای مائو فرموده بودند تکام چینی ها بیادهروز یک لیوان شیر بخورند- گز نکرده بریده بود وروز ییک دانشجوی دانشگاهی من این سئوال از من کرد من گفتم ده ساعت من شرح میدهم- این روزنامه جز دردسر برای ما چیزی ندارند- جناب اقا ذتا ترک یک استنباط کردند که مهریه نبایدباشد نماز جمعه فقط دوساعت چون انها طبق تقویم اروپای وسبک اروپائی کار میکند جمعه کار میکنند شنبه .یکشنبه تعطیل هستند ما ایرانیان گوش مان پر است ولی بارای خارجیان انقلت دارند وبرای انها باید استنباط عقلانی داد