بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-حقه باز ی- درکربلای  بیضا بود چقدر رنگ سفید به این شهر می اید- از حرم شروع کردم درسمت چپ به سمت بالا حرکت کردن مقداری که بالا رفتم ساختمان های شیک ولوکسی ساخته شده است که دران هنر موج میزند- دریک سربالائی  درسمت چپ یک کوچه چهارمتری بود بر سر کوچه یک تابلو با خط نستعلیق  ایرانی  بسیار زیبا دردو ردیف نه تائی اسامی شهدای صدامی  نوشته شده بود من بسیارتعجب کردم قابل قبول نبود برگشتم  ربرو حرم  خضرائی  امام حسین علیه السلم یک میدان کوچک است یک جناب حجت اسلام بلند قد وبایر زیبا روی  ایستاده بودودونفر جوان هم روبرو ایشان بودند- ایشان داشت سئوالی که از ایشان کرده بودند درباره تعریف کوانتمی  انیشتین داد سخن میداد وبه سئوالات  ان جوانان پاسخ میداد انکی صبر کرد وروبه من کرد ومن جریان گفتم ایشان ادرس داد ومن تائید کردم- ایشان فرمودند که تحقیقات نشان میدهد سه تای انها مال ان کوچه است وسه تای انها مال شهر سامرا است ومابیقه مال شهر های دیگر است این صدام میخواسته وانمود کند  که بیشتر کشته  شدگان شیعه هستند ودرمیان شیعیان بیشتر مال شهر کربلا استاز ایشان سئوال کردم جای دیدنی دارد فرمودندبله یک روزبرای دین بگذارید ماشین ندارید گفتم خیر فرمودیک تاکسی بگیرید چند جار معرفی کردندودرضمن گفتم درهمان راستا بلا یک پاساژ معروفی است که همه کالایب ان برند میباشد حاج خانم را انجا ببرید