بسم الله الرحمن الرحیم- مصبیت حضرت زهرا علیها السلامدر  زمان پس ازرحلت حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم  بنظر علماهای ان زمان شدیدتراز شهادت امام حسین علیه السلام است  که برکات الهی  درراه شناخت ان عظمت ها فراوان نزول کند—اگر اقایان تواستند سقیفه بنی ساعاده درست کنند وبتحقیق حضرت علی  علیه السلام هم میتوانست سقیفه ای بس بزرکتراز ایشان  درست کند اگراقایان افرادمخالف از اصحابرا منافق وقابل گردن زدن میداستند زیرپا لگد کوب میکردند ودشمن دا نمیدانم برچه اساس کدرزمانرسول اکرم صلوات الله علیه واله والسلم  چنین نسبتی به انهاداده نشد بود وجز اصحاب کباربودند حضرت علی علیه السلام میتواسنت چنین کند ولی حضرت علی علیه السلام که متوجه شده بودکه جریان کوه سینا درحال تشکیل شدن است ملا واشراف ومترف   به این سادگی بازهد وتقوا وازخودگذشتن وتابع حق شدن وورع وفروتنی  دیگربازار ندارد وراه دیگری ازجناب خداوندمنان ترسیم شد را قبول کرد وپیمود ولوتنها برلاف  جاده زمان از وسط بیابان  بیراه برود-  چون انان مست ازخوردن اب گوساله سامری شدند- وچون یهود منکر حضرت عیسی علیه السلام شدند- رفتن اقایان بخدمت اشرف مخلوقات که قبلاز خلق شدن خداوندمنان عظمت انهاراستود اسم ومقامات انها تعین کرد-برای احوال پرسی وبیعت مجدد واطمینان دادنانکه درکاب امیرالمومنین که ازجانب حق به این صفت مجهزشده استنرفتهبودند – حب ریاست وکسب قدرت که سرانجام به نعمتهای مادی برسند که رسیدند ولی معنویت  خود را ذبح کردن تاجاه ومقام پیدا کنند یک جنگ جمل وقاسیطن ومارقین کوچک بود  جادارد که انسان گریان باشد واشکاش که خشک شد خون گریه کند که تمام ابعادشیطانی یکباره جمع ششد برسران عظمتها فروامد- وراه اهلبیت مکرم صلواته الله علیهم الجمعین  راباشعارهای جاهلی به بست بکشانند—ه نشانه عدم توجه بقوانین الهی وایمان وتقواواحادیث رسول اکرم صلواته الله یک صراط انحرافی درمقابل صراط حق کشیدند ومردم را دران را با زور وسنان هل دادند- دقیقا تیدبیر و تعلیم فرعونی کردند- وشیطان موقعیت برای وحودت را بشکافد وترحم ورحم وانصاف وحقرا ازبین ببرد موقعیت ممتاز پیدا کرد  وانها رادراین راه بسبج کرد انراه راجلوه تزینینشده نشانداد- چگونهحضرت علی علیه السلام اقایانقبولدارد که تمام احادیث  حبل میان اسمان وزمین وستون برگ و والا ومستحکم عدل الهی متضاد ومتناقض با گفته های اقایان است- سرانجام حزب بازی وگروه گروه شدن وبه جانهم افتادنبرامدند که ان بی بی دوعالم صلواته الله علیهاپیشگویی وپیشبینی کردهبودند- وراه نجاتهم نشا ن داده بودند که مطابق سنت الهی برای قرنهای گذشته بوده است اگربگوییم که رسول اکرم صلواته الله  علیه واله السلم فرموده است  انبیا اعظام صلواته الله الاجمعین از خود ارثی نمی گذارند وبه جای ان  زر وسیم احادیث وکتاب وتفسیر کتابرا میگذارند رخلاققراناست که انبیا حضرسلیمان ازحضرت داود سرمایه ای افسانه بدست اورد  همانطور حضرت ابراهیم علیه السلام حضرت یعقوب علیه السلام شتران زیادی به جای گذاشت وحضرت خضر علیه السلام ارث حضرت الیاس علیه السلام دیواراش را تعمیر کرد که بعدا به نسل اوبرسد – و غیره اما بگویم منظور این است که ارث شخصی متعلق است به حضرت زهراعلیها السلام ولی حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم نخواست که کوه های مکه ازطلا شود  وبه مردم برسد  فرمودندبجای انهاعلم وروشاهلاق وحکمتها وغیره بجا گذاشتم که سنت انبیااعظام علیهم سلامالله الاجمعین چنین کردند ایا میشود یک فرد عامی –بدون دلیل شرعی بگوید باید چنین کنید وگرنه منافق ودشمن الی ومردم واسلام هستید و لازم است گردن شما رابزنیم- مگرجوانان  مدینه  درشورا قبلاز جنگ احدبرخلاف رای پیامبر اکرم صلواته الله علیه السلم رای  ندادند چرا اقایان برپانشدند که اجازه دهید گردن همگی انهارابزنیم یامگرمقام انها بالا تراز مقام پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام است چرا وحی نازل نشد وعلم اقایان بیشتراز رای پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله السلم است چرا حضرت علی علیه السلام ازرای  رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم تقلید کرد خداوندمنان پس چرا لا اکراه فی الدین گفته است دستور میداندکه  شماهامیفرماید سب ودشنامگفتناصحابگناه کبیره است کشتن اصحاب  چطور اشکال نداردچون  از دین خارج شده است که در  استنباط به راه غلط رفته است ومنافق ومشرک شده است- ایا سعدبن عباده جز  اصحاب کباربوده است ویانبوده است کشتن ایشان برچه اساس شرعی انجام گرفته است فرد عامی کیش شخصیت فردی وذوقی ودلبخواه نباید داشته باشد- امام حسین علیه السلام درکربلا بشدت اقایان موردحمله قرارداد پس ایشان با سقیفه اختلاف نظرداشتند وانرا جنایتی بس هولناک که کربلا یک نقش ان است رابوجوداوردند- پس اهلبیت مکرم رسول الله صلواته الله علیهم الاجمعین همین نظر ورای راداشتند- پس نعوذ بالله منافق ومشرک هستند-؟؟پس چرا درنمازباید اسم بارک انها بیاید-همین جریان الان درفلسطین دارد اجرا میشود-باروشفروعونی چهاختلافی دارد  این واقعه مثونی باهفتادمن کاغذ است کهتمام شدنی نیست وسرانجام عدل الهی پیاده خواد شد انشاالله