بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-یک بحث جالبی درعلم است کسانی که تصور کنند ازطریق 

شناخت معیار عقلانی درعلم تجربی  به نتجه میرسند کور خواندند- البته وقتیکه قانونی کشف شد تاحدی برای برای بعضی نتایج مفید است-تنها راه حل تمام راه حل هارفتند وشکستخوردند کم کم به نتایجی برسد تاراه حل نهایی کشف شود ولی تعدادعدد تجربه مشخص میشود چند راهخل دارمثلابرای سرطان سینه دویست هزاز تجربه انگلیسی بدنبال شناخت معیاررفتند هزینه سنگینی کردند و سرانجام رها کردند- یکدانشگاهدرجه سه امریکا- ازدوراه یک تشخیص ملاک براورد کردند پانصدسال وقت لازم دارد ویکگروه  ازروی تحقیقات مختلف رفتند شش ماه جواب پیداکردند  جناب دکترمرحوم رضویه رحمت الله علیه فرمودند تنهاراهحل همین است ولی متاسفانه ایرانی هادرک نمیکنند-چرا برایانکه غربیان باملاک را یادمیدادنند  حتی درعلوم انسانی هم نتجه را گفتند چگونه بدست اوردند را نگفته اند-مثلا درسمبول ها ایشان درالمان درس خوانده بود- ایشان میفرمود  روی خط ایرانی  وعربی علت  ساخت مثلاخط ثلث کشف کرده بودند علت اش چی بوده استولی چگونه فهمیدن نگفته بودند- ایرانیان میگفتند مادیگرملت سابق نیستیم همه ما بخاطر زندگانی دزد شدیم-میفرمود من یکزمین پدری داشتم حدود  بطورکلی مشخص بود قراربود اول فرودگاه بزرگ شیراز نزدیکی انجا ساخته شود  من به شهردای رفتم که زمین من مشخص شود وبعدیکیاز دوستان من  استاد دانشگاه بود خوداش  نقشه کشی کرد ولی شهردای فرمود کارمندان ماباید انجام دهندسه بارمن پول دادم سه فردمختلف امدن وسه جواب دادند من گفتم پول پنچ  را نفرمیدهم اخرگفت مال ا ن مهند س را بیاور وفرمودندمردم هم بایدبه روزی برسندبعضی اینها هنوز مقدما ت نقشه برداری رابلدنیستند-من به هیچ وجه از اوکراین تعجب نمیکنم شاه براحتی  بحرین را بخشید-امروزه اسلحه های ضدمثلاضد هواپیما ضد تانک رشدانان بیشتراز خوداسلحه هست- قدرت داعش هم درهمین است  وگرنه به راحتی درهم کوبیده میشد تانک بهاصطلاحمدرن درحقیقت از رده خارج شدند بخاطر همین اسلحه های  ضد- درجنگ سی سه روزه لبنان تانک های مکابه بهراحتی حتی درمسافتهای دور شکارشدن- یکتجربه مطرح شدفرض کنیداستادی هروز باماشین خوداش به دانشگاه می اید- یکروز  دوبارسوارتامسی میشود تا به دانشگاه بیاید- علت انرازخارج پیدا کنیداول بیادکشف کرد چندراه حل دارددرحقیقت علم زیادمیخواهد که تمام راه حل را پیدا کند که بهبهترینجواب ممکن رابدست اورد وعداز خودایشان سئوال کند جواب اینخواهدبود  از خانه تادانشگاه تاکسی خور نیست بایاددوکورس کند- جناب اقای انیشتین درنوجوانی این باز ی میکرده استیکتوب لاستکی در حوض میانداخته است با ایجاد  موج توپ رابه نقطه خاصی درلب حوض برساند- نسبت به ستگاره گان  علاقمندبود است مدتی هممامورثبت اطلاعات ستارگان بوده استنزدیک بهچندقرن  اخبار رصد ستارگان میایمده است وایشات برای هرستاره یکپرونده داشته است و اماررصدرا ثبت میکرده است- متوجه شدهبودن که ستاره بالامیرودوپایینمیاید وکشف کردهبودند که کل ستارگان بسمت ستاره نوا درقطب شما میروندولی علت رادرک نمیکردند اینشتین متوجه شد از راه مرکزثقل جواب نمیدهد نکند مانند همان اب حوض عمل میشود واینراکشف میکند ولی تاامروز انرژی که سطوحمختلفاسمان ماننذاب حوض یک صفحه تصور کنید این انرژی علت بهسمت  ستارهنوا رفتم  چگونه بوجودمی اید هنوز مشخص نشده است ولی یک عالمی فرمودند  بهشت وجهنم درانجا است واین کاریکفرشته مسئول ان است انجام میدهد