بسم الله الرحمن الرحیم-یک گزارش اخیر تخمین می زند که نزدیک به 5000 کودک توسط روحانیون کاتولیک پرتغالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. بازماندگان اکنون در مورد رنج خود صحبت می کنند-سلسله مراتب کلیسای پرتغالی در 20 آوریل در فاطما گرد هم آمدند تا برای جنایات جنسی که توسط روحانیون کاتولیک علیه نوجوانان مرتکب شده اند طلب بخشش کنند.- گزارشی که در فوریه منتشر شد تخمین می‌زند که از سال 1950 تاکنون نزدیک به 5000 کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. والری گوریات، خبرنگار یورونیوز برای ملاقات با افراد مرتبط به پرتغال رفت.  خوزه اورنلاس کاروالیورگفت  ریس کنفرانس اسقف های پر تغال گفت مامطلع هستیم بیان کرد به حضار بازماندگان سو استفاده جنسی درخواست خودرا بسیارباتاسف عمیق-صادقانه-و- فروتنانه برای بخشش برای اتفاقی که درکلیسای خود رخ داده است به انها ارایه داد-ادامه این مقاله که ازیرونیوز انگلیسی بود ایران مداوم  رابطه راقطع میکرد با این وجود من توانستم سه جا دانلود کن ولی امروز متوجه شدم که پاکشده است وباز امروز سعی کردم که بازشودولی نشد- عنوان بهاینمعنا است شهامت برخجالت شرم از گناه فائق میشودبسم الله الرحمن الرحیم-یک گزارش اخیر تخمین می زند که نزدیک به 5000 کودک توسط روحانیون کاتولیک پرتغالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. بازماندگان اکنون در مورد رنج خود صحبت می کنند-سلسله مراتب کلیسای پرتغالی در 20 آوریل در فاطما گرد هم آمدند تا برای جنایات جنسی که توسط روحانیون کاتولیک علیه نوجوانان مرتکب شده اند طلب بخشش کنند.- گزارشی که در فوریه منتشر شد تخمین می‌زند که از سال 1950 تاکنون نزدیک به 5000 کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. والری گوریات، خبرنگار یورونیوز برای ملاقات با افراد مرتبط به پرتغال رفت.  خوزه اورنلاس کاروالیورگفت  ریس کنفرانس اسقف های پر تغال گفت مامطلع هستیم بیان کرد به حضار بازماندگان سو استفاده جنسی درخواست خودرا بسیارباتاسف عمیق-صادقانه-و- فروتنانه برای بخشش برای اتفاقی که درکلیسای خود رخ داده است به انها ارایه داد-ادامه این مقاله که ازیرونیوز انگلیسی بود ایران مداوم  رابطه راقطع میکرد با این وجود من توانستم سه جا دانلود کن ولی امروز متوجه شدم که پاکشده است وباز امروز سعی کردم که بازشودولی نشد- عنوان بهاینمعنا است شهامت برخجالت شرم از گناه فائق میشودربسم الله الرحمن الرحیم-یک گزارش اخیر تخمین می زند که نزدیک به 5000 کودک توسط روحانیون کاتولیک پرتغالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. بازماندگان اکنون در مورد رنج خود صحبت می کنند-سلسله مراتب کلیسای پرتغالی در 20 آوریل در فاطما گرد هم آمدند تا برای جنایات جنسی که توسط روحانیون کاتولیک علیه نوجوانان مرتکب شده اند طلب بخشش کنند.- گزارشی که در فوریه منتشر شد تخمین می‌زند که از سال 1950 تاکنون نزدیک به 5000 کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. والری گوریات، خبرنگار یورونیوز برای ملاقات با افراد مرتبط به پرتغال رفت.  خوزه اورنلاس کاروالیورگفت  ریس کنفرانس اسقف های پر تغال گفت مامطلع هستیم بیان کرد به حضار بازماندگان سو استفاده جنسی درخواست خودرا بسیارباتاسف عمیق-صادقانه-و- فروتنانه برای بخشش برای اتفاقی که درکلیسای خود رخ داده است به انها ارایه داد-ادامه این مقاله که ازیرونیوز انگلیسی بود ایران مداوم  رابطه راقطع میکرد با این وجود من توانستم سه جا دانلود کن ولی امروز متوجه شدم که پاکشده است وباز امروز سعی کردم که بازشودولی نشد- عنوان بهاینمعنا است شهامت برخجالت شرم از گناه فائق میشودبسم الله الرحمن الرحیم-یک گزارش اخیر تخمین می زند که نزدیک به 5000 کودک توسط روحانیون کاتولیک پرتغالی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. بازماندگان اکنون در مورد رنج خود صحبت می کنند-سلسله مراتب کلیسای پرتغالی در 20 آوریل در فاطما گرد هم آمدند تا برای جنایات جنسی که توسط روحانیون کاتولیک علیه نوجوانان مرتکب شده اند طلب بخشش کنند.- گزارشی که در فوریه منتشر شد تخمین می‌زند که از سال 1950 تاکنون نزدیک به 5000 کودک مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. والری گوریات، خبرنگار یورونیوز برای ملاقات با افراد مرتبط به پرتغال رفت.  خوزه اورنلاس کاروالیورگفت  ریس کنفرانس اسقف های پر تغال گفت مامطلع هستیم بیان کرد به حضار بازماندگان سو استفاده جنسی درخواست خودرا بسیارباتاسف عمیق-صادقانه-و- فروتنانه برای بخشش برای اتفاقی که درکلیسای خود رخ داده است به انها ارایه داد-ادامه این مقاله که ازیرونیوز انگلیسی بود ایران مداوم  رابطه راقطع میکرد با این وجود من توانستم سه جا دانلود کن ولی امروز متوجه شدم که پاکشده است وباز امروز سعی کردم که بازشودولی نشد- عنوان بهاینمعنا است شهامت برخجالت شرم از گناه فائق میشود