بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- امام صادق علیه السلام رانمیشود تعریف کرد انچه گفته شده است ماننى نورخورشید که درزمین ىرک میشود بانورخورشیدی که درخورشید قابل قیاس نیست- ىرتمام ابعاى بی نهایت است ىرظرف  زمان درک میشود- من  بخواست خىاونىمنان وباکمک خانم خوىم ىرسازمان حضرت مهدی علیه السلام-  انتخاب شدم- ودورس بسیارزیبا ومنطقی واکادمیکی از امام الزمان وجریان قبل وبعد و وظیفه فعلی وبسیاری از جریانات  با اساتیدمبرز وباانگیزه خواندیم وفرمودند دریک درس یک تحقیقاتی بکنید یک سی دی است بسیارمحر است واقعا دایرالتمعارف است برای چندسال انسان را مشغول میکند وانواع مطالبراهم دارد-من سری به اینترنت دربار  پیش گوی فرانسوی- اسپانیایی  قرن پانزدم –اقای نوسترا داموس زدم که استادفرمودند مطالب صحیح ان از مبانی اسلامی است اولادرست است درثانی خود گفته است من پیشگوپی  نمیکنم بلکه پیش بینی  میکنم  از منابع اسلامی ومسیحی ویهودی   یکسری مطالب  پیش بینی کرده است- وبیشترمطالب درست ان-مال اسلام  است وباکمال تعجب  درمنابع ایشان گفتهاند از حوزهامام صادق علیه السلام دراسپاینا  گرفته است