بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-درمصر اهل کسا بااهل عمر درتضاد  اعتقادی هستند وهردو از هم میترسند- سلفی هاهم اهل عثمان واردمعرکه شدند—هردو همدیگر ابه کفر گوی متهم میکنند که سرانجام بدون اعتقادمیمیرنند ویکضرب اهل جهنم هستند-من روزی از ازعظمت ایتالله سید کرامت الله ملک الحسینی رحمت الله علیه سئوال کردم جریان اقای عمر چرابوجود امد ایشان فرمودند من درنجف بودم همین سئوال برای من مطرح بود از استادی  که درتعبیرخواب ودیدن خواب یگانه بود این سئوال راکردم – ایشان فرمودند درجوانی همینمسئله برایمن مطرح بود مدت زیادی تلاش کردم تا ایشانرا  درخواب درحالیکه دریکمسجد بسیاربزرگ که حوضی بسیارطویل وتاحدی پهن داشت درحال وضو بود سئوال کردم بلندشد و ایستاد وبا کمی خشم بهمن گفت من مایل مردم بند کفش منرا گره بزنند-قران میفرماید  از چشمان کفارحربی لجوج ناصبی میتوان شراشر غضب من نمایانمیشود  اینها  خداوندمنان اول یک گودال کوچک درسراراه انها درست میکنددرگودال میروند ولی با  کوششی از گودال بیرون میایندخداوند منان ان گودال راپرمیکند وباز دوباره  چند بار تکرارمیشوددرنهایت میرسد به گودال مرصاد فردتصور میکند این بارهم میتوانداز این مشکل نجات پیدا کند هرچه تلاش وتکاپو میکند بیشترفرو میرود تا انکه بهته گوادل میرسد