بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- انسان مشکلی که بوجود میاید- تصور میکند انسانها بخوبی حل میکنند اصلا اینطور نیست بلدنیستند بسیارمواقع درست عمل کنند- بایداز خداوندمنان خواست  وهرچه به خداوندمنان بگویدمراقب باشد به همان نحو عمل کند من به خداوندمنان گفتم خاکی ومردمی  باشم یک موبایل اویه  بسیارارزان خرذیدم دوستان گفتندزیبنده شمانیست  یکی بهتر بخرگفتم هرگاه خداوندمنان پولش را درست کرد میخرم- یکدفعه یک ایفون کسی به من داد خانم گفت ازایناتفاده کن واگر  موبال خریدی پس بده با تبلت بیرون نرو- همن حس کردم با این بروم یک کمی  غرور پیداکن ودرضمن مردکی وخاکی شاید نباشم- یک ویروسی فرستادند0 که  رمز اول میزدم باز نمیکرد هرچهکردم باز نکرد وگفتند صدچهل هزارتومان خرج داد ره کردم یگروز خانم فرمود دای دوست خواهرم کاراش این است خودشان بردندودرست کردندگفتن این موبایل- ازخانه بیرون نخواهد رفت واصلا نسبت به ان بی تفاوت شدم که بسیارعجیب است