شه و کنار جهان

 

زنده

 

نخست‌وزیر ایتالیا در پی افشای سخنان جنسیتی شریک زندگی‌اش از او جدا شد

share

  •  
  •  
  •  
  •  

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ تهران ۲۱:۴۸

نخست‌وزیر ایتالیا در پی افشای سخنان جنسیتی شریک زندگی‌اش از او جدا شد

۲۸/مهر/۱۴۰۲


جورجیا ملونی همراه با آندرئا جیامبرونو، شریک سابق زندگی‌اش (نفر پشت سر)

ارسال

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 نسخه چاپی

نخست‌وزیر ایتالیا روز جمعه ۲۸ مهر گفت از شریک زندگی‌اش که افشای سخنان جنسیتی او در روزهای اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته جدا شده است.

جورجیا ملونی ماه گذشته در یک نشست خبری گفت به خاطر سخنان آندرئا جیامبرونو، شریک زندگی‌اش که مجری برنامه‌های تلویزیونی است، نباید مورد قضاوت قرار بگیرد و در آینده به سئوالات خبرنگاران در مورد رفتار او پاسخ نخواهد داد.

جدایی خانم ملونی از شریک زندگی‌اش همزمان با اولین سالگرد شروع دوران نخست‌وزیری او در راس یک دولت ائتلافی دست راستی و پوپولیست روی می‌دهد. یکی از شعارهای انتخاباتی و سیاست‌های مهم دولت او دفاع از خانواده سنتی بوده است.

جورجیا ملونی در شبکه اجتماعی نوشت: «زندگی مشترک من با آندرئا جیامبرونو که حدود ده سال طول کشید این‌جا به پایان می‌رسد. مسیر زندگی ما مدتی است از یکدیگر فاصله گرفته و وقت آن رسیده که این جدایی را بپذیریم

نخست‌وزیر ایتالیا گفت: مشکلات در زندگی شخصی مانع از تمرکز او روی وظایف دولتی نخواهد شد.

او افزود: «همه کسانی که امیدوارند با حمله به مسائل شخصی من را تضعیف کنند موفق نخواهند شد

 

بیشتر در این باره:

سکس، پول و قدرت در زندگی عجیب سیلویو برلوسکونی

 

این زوج سابق که در سال ۲۰۱۴ در یک استودیوی تلویزیونی با هم آشنا شدند یک دختر هفت ساله دارند.

آقای جیامبرونو مجری یکی از برنامه‌های خبری شبکه تلویزیونی «مدیاست» است. این شبکه بخشی از شرکت رسانه‌ای بزرگ «ام‌اف‌ئی» است که وارثان سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا و یکی از متحدان خانم ملونی، مالک آن هستند.

در روزهای اخیر یک شو طنز سیاسی در شبکه تلویزیونی «مدیاست» قسمت‌هایی از پشت صحنه برنامه خبری همین شبکه را پخش کرد که در آن شریک سابق زندگی نخست‌وزیر ایتالیا با کاربرد کلمات رکیک و لمس آلت تناسلی خود، به نظر می‌رسید قصد دارد به یک همکار زن نزدیک شود.

آندرئا جیامبرونو در بخشی از این ویدئو به همکارش می‌گوید: «خیلی باهوشی. چرا زودتر با تو آشنا نشدم

در دومین نوار صوتی که روز پنجشنبه پخش شد آندرئا جیامبرونو در مورد رابطه جنسی خود با زنان دیگر حرف می‌زند و به تعدادی از همکاران زنش می‌گوید فقط اگر در سکس گروهی شرکت کنند می‌توانند با او کار کنند.

شریک سابق زندگی نخست‌وزیر ایتالیا در ماه اوت امسال نیز به‌دلیل اظهارنظرهای نامناسب که از سوی بسیاری به عنوان سرزنش کردن یک زن قربانی تجاوز گروهی تعبیر شد، مورد انتقاد قرار گرفت.

آندرئا جیامبرونو تاکنون به افشای سخنان و رفتارش و همین‌طور تصمیم جورجیا ملونی واکنش نشان نداده است.

شبکه تلویزیونی «مدیاست» روز جمعه گفت همزمان با تحقیقات این شرکت در مورد رفتار آقای جیامبرونو، او را از کار تعلیق کرده است.