بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جناب اقای  وهابی-مداوم بحث توحید ناب میکنید-خداوندمنان  درقران میفرماید من برای پیامبرکرم صلوات میفرستم صلوات یعنی دعا   پس خداوندمنان خودمشرک شد-و- دگران هم را مشرک کرد بعد درقران میفرماید  من رایاری کنید تامن شمارا یاری کنم-هم خداوندمنان ضعیف قلم دادمیشود وباز هم مشرک میشود- میفرماید دعا به اسمان میرود یعنی دعا درر روی زمین درک نمیشودولی خداوندمنان میفرماید  من ازرگ کردن به شمانزدیکتر هستم- یا پنچمی از چهارمی هستم درکل یعنی نزدیک شماهستم حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه والسلم به حضرت فاطمه صلوالته الله علیها  فرمودند علی علیه السلام تنهامردهمکفو شما است   اول درهستی است  وایشان راخدواندمنان تعین کرده است هرکس امد برای خواستگاری ایشان \یامبر اکرمصلواته الله علیه واله والسلم فرمودند همسرایشان  راخداوند منان انتخاب میکند اقای ابوبکر اینمطلبرا به حضرت علی علیه السلام گفت اگر ان سه خلیفه برتربودندکه نوبت به حضرت علی علیه السلام نمیرسید ودرقیامت  وضع اقایان را حضرت علی علیه السلام تعین میکند  عبادت کردید یعنی اجر عبادت دارید- بهدد  روزی حلال بدستاورید باز بههمین نحو کسی که علم  میاموزد بدین طریق- ایا این ها شرک هستنداقای ابوبکر  یهودی از ایشان سپوال میکند خداوند  درکجا است میفرماید دراسمان بعد میوگید دقیق دراسمانکجا است میگوید ده متر بالاتر  یکبار نتواستند مانند اپمه اطهار علیهم اسلام الاجعمین ازقران  یک  مسپله  بدستبیاورند وحتی ایات متشابه قران را   معنی دقیق انهارا نمیفهمدند قدرت استنباط دقیق نداشتند و  معنی شرک الود میکردند لطفا کمی کتب اهل شیعه رابادقت بخوانید که روزقیامت به شمانگوید یهودی یامسیحی راانتخاب کنید-

 

</