بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است—جنای اقای اوکراین تصور میکند امریکا برای ایشان  تخممرغ دوزرده میکند کشورهای قبلا دریوغ امریکا بودند نفحص کند بفهمد باانها امریکا چه معامله کرده است- با اکرراین هم همان معامله را  میکند--  یک کشور وابسته که مجبور است به ساز امریکا بزند وبرقصد-درست کانند اقای ترامپ بعدا خواهند گفن اقای بایدن اشتباه وستی میجنگند  که باز مهندسی زمیننداردرج این جنگ را درمیاورند-تمام زیربنای نظامی نابود شده است درویتنام جنوبی زیربنا احیا شد همه  کمبوده و مسئالی که برای تعمیر لازمبود درست کردند  درحالیکه دراوکراین دیگرتانک تولید نمیشود  وتعمیرهم نمیشود یکمشک کوجک بهجلوی تانک بخورد کافی است که از رده خارج شود واز طرفی سرخپوستی  میجنگد  کهمهندسی زمین ندارد تانک رو است هربخشی توتا لئوپارد=ببر= بهسادگی منهدم میشود دوتا استراتژِ ی درجنگ است- اولی هجوم  عظیم وسنگیت البته با تمام شراِیط جنگ بخوبی فراهم شده باشدکه  متعلق به ابرقدرت ها است- دوم ازکم به سمت بیتشتر میرود-البته پایداری کامل دارد که معتقد هستند جهان سوم باید بدین نحو بجنگد- بظر حقییر روسها اول از کم به بالا رفتند وحال درجاهایی از بالا به پایین میایند ولی اوکران میخواهدازبالا به پایین بیاید ولی شرایط ندارد درسپانیک اخیر  هفده روز  اخیرا  بیش چندماه اولیه ضربه هولناک زده است هرواحد دوتا تانک المانی داشته است که ضربه خوردند ودیگر ادوات جنگی موتوری تقربیا همگی ضربه خوردند- جالب است با پیشگویی   کمپویو تری فهمیدهبودند دراینده  انها از کجا ادرجنگل وعلفزار ودشت عبور خواهند کرد- یک جا درخت انبوه وعلفزار دارد ونزدیک جاده استمینه   وسیع  دایره وار  گذاشتند- بعد درجاده  هردوسه کیلومتر یک مینکار گذاشته است کهاینمین  پلاستیک است فقط یک سوزن به فنردارد  بر مقوای چاشنی فرود میاید چاشنی منفجر میشود وخرج رامنفجر میکند شناخت ان توسط دسگاه مین یاب  با دستگاه بسیارقوی امکان شناخت بسیارسخت است بخصوص در طول راه میخ اسه پای کفش را  مقداری باهم چال میکنند درست مانند این مین میشود فردی  ازخارج میاید  دراوکراین برود بچنگد بدون  تمریت میرود وپای خودرا نصف اش ازدست میدهدتعدا اینها خیلی زیاد بود بعضی ها دراز کش کامیکند و  وگاهی نشسته مثلا یک کلیه  را ازدستمیدهند یکی ازانها به بی بی سی  گفتبههمسرمگفتممن شمارا طلاق میدهم چوننشدت معیوب شدم وازکارافتاده  منپایم خوبشود به جبه میروم تاکشته شوم وبقیه هم همین حرف رامیزدند متکی بهخداوند منان بودند همین است-حضرت  ایات الله العظمیمرحوم  بروجردی  اعلا مقامه الشریف- مدتها درتب وتاب بود ولی ظاهر میخندید که اوضع ایران ازلحاظ اخلاق وایمان روبها انحطاطمیرفت تاانجا کهفرمودند درب دانشگاه کارباره وغیر ببندید وعلما میفرمودند دانشجواین وخانواده انها ودیگران مخالف میشوند   کار را بسپارید-بهما  ما کم کم درست میکنیم -زمانمند است روزی کسی نزد  ایشان امد وگفت یک سئوال دارم امروزه  کدام ایه راباید بهمردم بیشتر تاکید کرد ایشان متوجه نشد کدام است انجناب فرمود نمیدانیدخداوندمنان فرموده است شمارامیبینم اگر کاربد میکنند منتظر عذاب باشند واگر کار خوب میکنند منتظر  حمایت وپیشرفت وپاداش باشند ایشان مدتها  گریه میکرد- وکم کم هم کار درست شد-  انهم بشرط ایمان- وعمل صالحه سوره والعصر همینرامیگوید—یک روز استادزبان در انگلستان  به گروه گفت به یک چایخانه=تی هوس=یک هتل سوپر مدرن میرویم رفتیم استخر داشت  -سرلمیک دراحل چمن بود که بیشتر سرمیکبود  چادر خ بسیارخوب وفضا بسیارخوب یکموزیکملیم  همبود وفرمودند  دستور چایی ویاقهوه بدهید ویک بیسکویت ویک غذای کوک گرم یاسرد وبهد باگارسون= یا= ویتر- گفتمان خواهید اشت سئوالات باره کارایشان ودرک ایشان بپرسید-وگاهی خودایشان سئوال میکرد  بغل دستمن یک دختر خانم  مسیحی اهل اندونزی بودگارسن که رفت  بحث دوتایی شد من ا دختر خانم سئوال کردم  درانگلستان به شماخوش میگذرد  ایشان گفت من کاتولیک هستم موقعی انگلستان حاکم براندونزی شد این فرقه رابوجود اورد حال که من به انگلستان امدم به من میگویند- شما درجه دو هستید هم از لحاظ نژآد وهم زبان وهم مذهب وهم رنگ من میگویم هردو یکمذهب کاتولیک داریم چطوراز جهت  مذهب من درجه دو هستم-من زمانی که وارد لندن شدم باخود گفتم  پساز مدتی به اینجا مهجرت خواهم کرد وحال نفرت داریم  از افراد اندونزی که اینجا مانده اند هم نفرت دارم هوش من بیشتربسیاری انگلیسی است من یکبورس از کلیسا دارم بخاطر کارهایی کردم وبهمن گفتند وقت اضافی دران  کلیسای مربوط درس میخوانی مدتی رفتم ودیگر نمیروم- یک بورس بخاطار اول شدن دراستان در  امتحانان دیپلم گرفتم شد وچونمدرسه من بسیار مدرسهگرانی بود وهمه اشراف بودند ودرانجا ول شدذم یکبورس هم از مدرسه گرفتم- مادراین  بنجوی بقول استادمرحوم دکتر شریعیت عزیز  غرب رابذک میکند حسینه ارشاد وقتیکه جا افاتد  اولا درکتابی خواندم شاه دستور بستن انرادادهبود ویک عده به اسم چریک فدایی- دختر ها  زیر چاد  ضبط صوت میاوردند سخنان ایشان ضبط میکردند تا ان صوت  نوشته شود وبه خارج بیاید انرا باتحریف چاپ میکردند وکم کم  چوب راداخل یک کیسه بلند میکردند وافراد درخارج کتک میزدند ایشان فرمودند انها عوامل رژیم هستند که خودرا بذک کرده اند-  انخانم فرمودند  در  انتخاب استاد وفرستادن استادبخارج برای تکمیل همه اش بیشتر مسیحی هستند ودراموزشوپرورش بیشتر مسیحی هستند وما اعتصاب کردیم که اینکار غلط است هرکس شایستگیدارد باید استاد ومعلم شود- ادامه دارد