ربسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی  است- در گوگل درحای جیجو  باعنوان  خطاهای سیاسی اسرائیل بودم- بقول اقایان ارور سه عنوان داشت که سومی خطاهای  امریکا- اسرائیل بود انرا دانلود کردم جلوی چشمان من پاک شد ودفعه دوم  ان عنوان باز نشد ودفعات بعد عنوان حذف شد- یکی دیگر باز کردم   من درکروم بودم انرا به ماکروسافت منتقل کرد صفحه سفید شد ونوشته بود صبر کنید  درحال وصل است مارسافت پس از مدتی بیان شد که باز نمیکند یکمقدارهم شلوغ بازی دراوردبسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی  است- در گوگل درحای جیجو  باعنوان  خطاهای سیاسی اسرائیل بودم- بقول اقایان ارور سه عنوان داشت که سومی خطاهای  امریکا- اسرائیل بود انرا دانلود کردم جلوی چشمان من پاک شد ودفعه دوم  ان عنوان باز نشد ودفعات بعد عنوان حذف شد- یکی دیگر باز کردم   من درکروم بودم انرا به ماکروسافت منتقل کرد صفحه سفید شد ونوشته بود صبر کنید  درحال وصل است مارسافت پس از مدتی بیان شد که باز نمیکند یکمقدارهم شلوغ بازی دراوردر