بسم الله الرحمن  الرحیم- نظریات شخصی است-من کتاب سفیرقدس را که میخواندم جناب شیخ اسلامی عزیز در کتاب برجسته  سفیر قدس – بیان کردندکه  من  دراول جزو دانشجوی  که  لانه جاسوسی را  تسخیر کردند نبودم  اصلاایشان میخواسته در امریکابماند وبرای اسلام کار کند ولی بهاخاطر نیاز به ایران امدندوتر بود  تحصیلات ایشان در  رشته کامپیوتر است- کامیتور    هرنوع نرم افزاری  فرد بکاببرد که ساخت مثلا امریکا است قابل  رصد است اخیرا  دردانشگاه ایشان برکلی دانشجویان توانستند نرم افزار ازاد درست کنند که انها  زبان ان  نرم افزاربلدنیستند  زبان ازاد میشودشینید که قبلا زبانمرغی راجعه بود چند زیان درست کرده بودند  که افرادصخبت میکردندکسی متوجه میشود حروفان زیان رانمیتواندبخوانند وایشان  این فنررا که دراخل وخارج بتواند  بررمزی خواست اطلاعات بدهند ویا  اطلاعات بگیرنند  وبسیارمهم است-وسپس  از خان معصومه  ابتکار هم دعوت شد بخاطر تسلط برزبان وشناخت امریکا   استفاده کنندوایشان هم به گرو ه پیوست- وبیان کردندکتابی ایشان بنام تسخیر نوشته اند- من به دخترم چون دراین مواردوارد است کدام کتاب تسخیر  از انلاین بخر ایشان همین کاررا کرد وگفتم چند شد خندید- فرمودند کتاب ده هزاتومان پست سی هزارتومان من باخود فکردم بصورت معمول  صفحه از 150 هزارتومان اینکتاب مثلا هفتادصفحه  است- بقدر تاخیرشد گفتم  شاید تمام شده است بعد خواهد امد صبح امروز کتاب بدست من امد  یکن گاه سرسری  به ان انداختم-باکمال تعجب کتاب 327 صفحه است باچاب بسیار درخشان مدتها درفکر فرو رفتم- اول کتاب  بیان کردند این کتاب را به کسانی که کمترازلقای خداوندم را  رضایت ندادند- وشهدای دانشجوی پیروی خط امام تقدیم میکنم- دوم جناب ایت الله سیدمحمد موسوی خوئینی ها که دانشجویان ایشان بعنوان   ریاست کل ورابط باامام الراحل عظمت صلواته الله علیه  السلم کهامروزه غرب درحال شناخت ایشان است وازتعجب شاخ دراورده است ومات ومبهود در بخش حقوق جزی ایشان  شده  اند -که افتخاردارد درباره ایشان تحقیق شود از علامتهای بسیار نزدیک ظهور است که شیعه مطرح میشود غرب بسیار  دیر شروع به  شناخت  اسلام ولی بسیار علمی کار میکنند – درامریکا تمام احادیت راجمع کردند وبدقت ترجمه کردند طبقه بندی معنایی کردند وغیره   ومبنارا اول گذاشتند که دوقرن صلبیون درکشورهای اسلامی  بودند ازاسلام مطالبی زیادمطرح کردند که انهارا انها درست میدانند وشیعه ازفاطمیون است وقاونینجزاانها بیساری  مزخرف است  این کلمه افتخار  که دو المانی بهترین کارکرد ندودرگول  بخش  نبوغ نام انها وکتاب  ان هاامده است مطلبی عظیم است خانم عایشه فرمودند  یک تخب یکن نجار به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم داد من ظهرها نمیخوابیدم وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم کمی میخوابیدم وهروقت نوبتمن میشد منزود روی تخت میخوابیدم  وایشان روی زمین میخوابیدند لذا ایشان برای مناجات نمازبلند میشدند من متوجه نمیشدم یک دفعه بیدار میشدم ومیدیدنم ایشاننیست کنجکاوی من  راتحریکمیکرد سربه اطاق خانم هابزنم واگرنبودند بهصحن  حیاط  میزدم وپیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم- درنماز ومناجات بودند ومن برمیگشتم ویک دفعه باز چنین شد ومن  رفتم درصحن نبود  درفبرستان بقیع بودند ومن ارام رفتم  پشت سرایشان ایستادم جناب رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هرصحابی میمرد ویاشهیدمیشد به روستاخود برده میشد وایشان امر کردندکه بدریون همگی در بقیع دفن شوند وفرمودند درمحشر  همگی باهم محشور شوند ودنبال هم نگردند ودرجات عظیمی دارند- وبانها گفتمان کرد کهخوشبهحال شما کهشهیدید ودراینده زنده نیستید که فتنه های میاید که قران بیان کرداست کهم انندفرد ی درتاریکی مطلق وبا ابرهای سیاه دراسمان درحال غرقشدن است ودستاش برای کمک  بیرون میاورد ولی دستخودر نمیبیند  بیسار رمزی است کد مانند است  وباید پیام را باز کرد- وبعد پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم  دعا کردند وشروع به تمجیدد الهی مفصل انجام دادند خانم عایشه گفتند طاقت من تمامشد وگفتم یا رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم شمااینهمه رنج کشید وکمی  نالان شوید که سختی ها ازبین برود برگشتند گفتد شما اینجایی بود گفتم بله فرمودند بالاترین افتخار  هدایتگری است کهخداوند دراوج به من ارزانی وهدیه کرده  است من باید شکر گزارباشم دراینجا حضرت مشکلات رانمی بیند تمام انبیا اعظام علیهم السلام اجمعین چنین هستند بقول ابن عربی عقل  جهش کرده است به عشق رسیده است برای سوختن اماده است اگر پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان کردندکه هیچ پیامبری مثل من  ازار واذیت نشد دوعلت دارد یکی اعراب تغیر اخلاق دهند ودوم دیگران کهمیخواهند مسلمان باشند ومیبایست تاحد  توا ن هدایت طلب وهدایت ساز باشند ازمشکلات نترسند- وکار خودرا جمیل وزیبا ببینند- پشت کتاب اول کتاب بزبان انگلیسی نوشته شده است  ودرغرب  هیچ شرکت چاب قبولانرانکرده است جزیک  ناشر در  کانادا کناد  حکومت اش استعماری است ولی مردمان خوب بسیاردارد-زمانی که من درانگستان بودم ازیک ایرانی که انجازن گرفته بود و کار میکرد –سئوال کردم که مردمان انگلیس چگونه مردمان هستند ایشان گفتند من برادر خانم خودرا به شمامعرفی کنم از ایشان بپرس  دریک جلسه با ایشان  اشنا شدم ایشان  فوق دیپلم نفت راداشت همینقدربادنید کهمردم انگستان همگی بهخواهند درهنرستان ثبت نامکنند  هنوز کلاس زیاد دارند- با ایران مقایسه کنید انگشت استعمارا پیدا کنید تعداد   دروس   ورشته بیش از 1200 است که درجوشکاری  هشتادنوع است  ترم انجا سهماه  است  درهر سه ما 0 درکل  به رشته اضافهمیشود باز رشته ای جدید بوجود میاید که بهان دانشگاه پلی تکنیک میگویند که یک لرد انگلیسی از  یک از چهار معظم ترین دانشگاه پلی تکنیک ساخته است   که انشاالله دریکجلسه بعدی  بحث خواهم کرد وفرد بهد سه ماه اول میتواند سر شغل برود تافوق دکتری   پیشرفت کند درهرشته  اقتصاد ان رشته تدریس  میشود   وسهمتب دارد  سرمایه داری و سوسالیسیم وکمونیست ولی دراین  تمام افسرانکمونیست را سیا وانگلستان پیدا کردندیکی ازانها مدتا مخفی بوده است درساری یکمغازه عتیقه فروشی داست  عامل امریکایی سیار باتوسط دوستان اش عکس راپیدا میکند ومغازه ایشان پیدا میکنند وارد مغازه میشوند ومیفرمایند شما فلانی هستید میگوید بله بلافاصله با کلت اور امیکشند – امریکا کتابرا گفته بوده است  مطالب قلابی است درست  همین انتظار است غیرازاین باشد عجیب است شیطان اکبر کهامام   شانسی نه گفته است از روی تحقیق زیادی به این نتجه رسیده است در لانه جاسوسی مفصل است  بریدهکاغدها به  عرض دومیمتری  مثل یک  توپ دورهم جمع شده است  اولمندند بان چکار کنند وبعد  قراراشد  اینهارابهم  روی یک صفحه بگذارند  بعضی برش تاانتها نبوداست وبعضی ها ازهم جداشدهبودند  تا  مطلب بخوبی درست شود وازان عکس بگیرنند وعکس رابزرگ کنندومتوجه شوند اگز درستنیست  انرادرست کنند خانمی از امریکا بوده است  که دکتری فرهنگ وعلومتربیتی از طرف وزرات امورخارجه این اسنادمال بخش سیا بوده است که مهترین بخش است ایشان مایل میشود  دراینامر کمک کند  دلیلانرامیپرسند ایشانمیفرماید بدوعلت  یکی  مطالب مارا درموضوعی باهم   مقایسه میکنند ولی همیشه رای سیا برنده است تخصص بالاتری دارند ودرضمن درباره کار کارمندان نظر میدهند من میخوانم بدانم دربار من  ودرک انها از کار من چیست کدام بهتر فهمیدیم ایشان میرود امریکا در وزرات خانه میگویند این نوشته ها قلابی است ایشانهم دردهان انهامیزند خیر بسیارهم درست- وحتی بهبچه ها درباره علت انقلاب  را تاید میکند-پشت جلد میفرماید  -کلمه انگلیسی (این ساید ویا این سایدر) یعنی بخوان وبهکسی نگو شایع نکن-+ مجلات امروز یک  بخش- این سایدر- دارند نمونه عرض کنم    ماکرو سافت المان- دراین سایدر- نوشته است  تانک المان  لئوپارد یعنی ببر فیلمی من قبلا ازان دیدم که دریکجایی مثلا  سفر به شما این تانک ازهمه ماشینهاجلومیزدسر پیچهایانه که نزدیک بهم بود تا قله باسرعت رفت- ایشان نوست بودجه اول اش تمام شد بوده اول کمکی گرفت  یک میلارد یور قرار بود این تانک تانک سوم جهان شود اول امریکا دوم شوروی وسوم  المان باز قسط دو م همان ترتیب گرفت گفتند الان سوم است یکقسط دیگربدهید اول میشود دادند واین تانک دراوکراین پنجاه ضعف کوچک وبزرگ پیدا کردهد است دلیل ان ریاست دفاع تخصص نظامی نداشته استمنهم شخصا دراعجاب هستند  جناب دکتر مرحوم   رضویه استاد  مدریت اموزشی من فرمودند  دوسالمتوان علمی درسطح بال اثبات کنم تا ریاست تخصص  ممتاز درهنه ابعادکارنداشته باشد سرانجام انموسسه سقوط میکند درست بیان حضرت زاه علیه سلام الله درمسجا  نبی اکرم بهجناب ت اقای ابوکر .حضارفرمودند-ادامه داردبسم الله الرحمن  الرحیم- نظریات شخصی است-من کتاب سفیرقدس را که میخواندم جناب شیخ اسلامی عزیز در کتاب برجسته  سفیر قدس – بیان کردندکه  من  دراول جزو دانشجوی  که  لانه جاسوسی را  تسخیر کردند نبودم  اصلاایشان میخواسته در امریکابماند وبرای اسلام کار کند ولی بهاخاطر نیاز به ایران امدندوتر بود  تحصیلات ایشان در  رشته کامپیوتر است- کامیتور    هرنوع نرم افزاری  فرد بکاببرد که ساخت مثلا امریکا است قابل  رصد است اخیرا  دردانشگاه ایشان برکلی دانشجویان توانستند نرم افزار ازاد درست کنند که انها  زبان ان  نرم افزاربلدنیستند  زبان ازاد میشودشینید که قبلا زبانمرغی راجعه بود چند زیان درست کرده بودند  که افرادصخبت میکردندکسی متوجه میشود حروفان زیان رانمیتواندبخوانند وایشان  این فنررا که دراخل وخارج بتواند  بررمزی خواست اطلاعات بدهند ویا  اطلاعات بگیرنند  وبسیارمهم است-وسپس  از خان معصومه  ابتکار هم دعوت شد بخاطر تسلط برزبان وشناخت امریکا   استفاده کنندوایشان هم به گرو ه پیوست- وبیان کردندکتابی ایشان بنام تسخیر نوشته اند- من به دخترم چون دراین مواردوارد است کدام کتاب تسخیر  از انلاین بخر ایشان همین کاررا کرد وگفتم چند شد خندید- فرمودند کتاب ده هزاتومان پست سی هزارتومان من باخود فکردم بصورت معمول  صفحه از 150 هزارتومان اینکتاب مثلا هفتادصفحه  است- بقدر تاخیرشد گفتم  شاید تمام شده است بعد خواهد امد صبح امروز کتاب بدست من امد  یکن گاه سرسری  به ان انداختم-باکمال تعجب کتاب 327 صفحه است باچاب بسیار درخشان مدتها درفکر فرو رفتم- اول کتاب  بیان کردند این کتاب را به کسانی که کمترازلقای خداوندم را  رضایت ندادند- وشهدای دانشجوی پیروی خط امام تقدیم میکنم- دوم جناب ایت الله سیدمحمد موسوی خوئینی ها که دانشجویان ایشان بعنوان   ریاست کل ورابط باامام الراحل عظمت صلواته الله علیه  السلم کهامروزه غرب درحال شناخت ایشان است وازتعجب شاخ دراورده است ومات ومبهود در بخش حقوق جزی ایشان  شده  اند -که افتخاردارد درباره ایشان تحقیق شود از علامتهای بسیار نزدیک ظهور است که شیعه مطرح میشود غرب بسیار  دیر شروع به  شناخت  اسلام ولی بسیار علمی کار میکنند – درامریکا تمام احادیت راجمع کردند وبدقت ترجمه کردند طبقه بندی معنایی کردند وغیره   ومبنارا اول گذاشتند که دوقرن صلبیون درکشورهای اسلامی  بودند ازاسلام مطالبی زیادمطرح کردند که انهارا انها درست میدانند وشیعه ازفاطمیون است وقاونینجزاانها بیساری  مزخرف است  این کلمه افتخار  که دو المانی بهترین کارکرد ندودرگول  بخش  نبوغ نام انها وکتاب  ان هاامده است مطلبی عظیم است خانم عایشه فرمودند  یک تخب یکن نجار به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم داد من ظهرها نمیخوابیدم وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم کمی میخوابیدم وهروقت نوبتمن میشد منزود روی تخت میخوابیدم  وایشان روی زمین میخوابیدند لذا ایشان برای مناجات نمازبلند میشدند من متوجه نمیشدم یک دفعه بیدار میشدم ومیدیدنم ایشاننیست کنجکاوی من  راتحریکمیکرد سربه اطاق خانم هابزنم واگرنبودند بهصحن  حیاط  میزدم وپیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم- درنماز ومناجات بودند ومن برمیگشتم ویک دفعه باز چنین شد ومن  رفتم درصحن نبود  درفبرستان بقیع بودند ومن ارام رفتم  پشت سرایشان ایستادم جناب رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هرصحابی میمرد ویاشهیدمیشد به روستاخود برده میشد وایشان امر کردندکه بدریون همگی در بقیع دفن شوند وفرمودند درمحشر  همگی باهم محشور شوند ودنبال هم نگردند ودرجات عظیمی دارند- وبانها گفتمان کرد کهخوشبهحال شما کهشهیدید ودراینده زنده نیستید که فتنه های میاید که قران بیان کرداست کهم انندفرد ی درتاریکی مطلق وبا ابرهای سیاه دراسمان درحال غرقشدن است ودستاش برای کمک  بیرون میاورد ولی دستخودر نمیبیند  بیسار رمزی است کد مانند است  وباید پیام را باز کرد- وبعد پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم  دعا کردند وشروع به تمجیدد الهی مفصل انجام دادند خانم عایشه گفتند طاقت من تمامشد وگفتم یا رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم شمااینهمه رنج کشید وکمی  نالان شوید که سختی ها ازبین برود برگشتند گفتد شما اینجایی بود گفتم بله فرمودند بالاترین افتخار  هدایتگری است کهخداوند دراوج به من ارزانی وهدیه کرده  است من باید شکر گزارباشم دراینجا حضرت مشکلات رانمی بیند تمام انبیا اعظام علیهم السلام اجمعین چنین هستند بقول ابن عربی عقل  جهش کرده است به عشق رسیده است برای سوختن اماده است اگر پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان کردندکه هیچ پیامبری مثل من  ازار واذیت نشد دوعلت دارد یکی اعراب تغیر اخلاق دهند ودوم دیگران کهمیخواهند مسلمان باشند ومیبایست تاحد  توا ن هدایت طلب وهدایت ساز باشند ازمشکلات نترسند- وکار خودرا جمیل وزیبا ببینند- پشت کتاب اول کتاب بزبان انگلیسی نوشته شده است  ودرغرب  هیچ شرکت چاب قبولانرانکرده است جزیک  ناشر در  کانادا کناد  حکومت اش استعماری است ولی مردمان خوب بسیاردارد-زمانی که من درانگستان بودم ازیک ایرانی که انجازن گرفته بود و کار میکرد –سئوال کردم که مردمان انگلیس چگونه مردمان هستند ایشان گفتند من برادر خانم خودرا به شمامعرفی کنم از ایشان بپرس  دریک جلسه با ایشان  اشنا شدم ایشان  فوق دیپلم نفت راداشت همینقدربادنید کهمردم انگستان همگی بهخواهند درهنرستان ثبت نامکنند  هنوز کلاس زیاد دارند- با ایران مقایسه کنید انگشت استعمارا پیدا کنید تعداد   دروس   ورشته بیش از 1200 است که درجوشکاری  هشتادنوع است  ترم انجا سهماه  است  درهر سه ما 0 درکل  به رشته اضافهمیشود باز رشته ای جدید بوجود میاید که بهان دانشگاه پلی تکنیک میگویند که یک لرد انگلیسی از  یک از چهار معظم ترین دانشگاه پلی تکنیک ساخته است   که انشاالله دریکجلسه بعدی  بحث خواهم کرد وفرد بهد سه ماه اول میتواند سر شغل برود تافوق دکتری   پیشرفت کند درهرشته  اقتصاد ان رشته تدریس  میشود   وسهمتب دارد  سرمایه داری و سوسالیسیم وکمونیست ولی دراین  تمام افسرانکمونیست را سیا وانگلستان پیدا کردندیکی ازانها مدتا مخفی بوده است درساری یکمغازه عتیقه فروشی داست  عامل امریکایی سیار باتوسط دوستان اش عکس راپیدا میکند ومغازه ایشان پیدا میکنند وارد مغازه میشوند ومیفرمایند شما فلانی هستید میگوید بله بلافاصله با کلت اور امیکشند – امریکا کتابرا گفته بوده است  مطالب قلابی است درست  همین انتظار است غیرازاین باشد عجیب است شیطان اکبر کهامام   شانسی نه گفته است از روی تحقیق زیادی به این نتجه رسیده است در لانه جاسوسی مفصل است  بریدهکاغدها به  عرض دومیمتری  مثل یک  توپ دورهم جمع شده است  اولمندند بان چکار کنند وبعد  قراراشد  اینهارابهم  روی یک صفحه بگذارند  بعضی برش تاانتها نبوداست وبعضی ها ازهم جداشدهبودند  تا  مطلب بخوبی درست شود وازان عکس بگیرنند وعکس رابزرگ کنندومتوجه شوند اگز درستنیست  انرادرست کنند خانمی از امریکا بوده است  که دکتری فرهنگ وعلومتربیتی از طرف وزرات امورخارجه این اسنادمال بخش سیا بوده است که مهترین بخش است ایشان مایل میشود  دراینامر کمک کند  دلیلانرامیپرسند ایشانمیفرماید بدوعلت  یکی  مطالب مارا درموضوعی باهم   مقایسه میکنند ولی همیشه رای سیا برنده است تخصص بالاتری دارند ودرضمن درباره کار کارمندان نظر میدهند من میخوانم بدانم دربار من  ودرک انها از کار من چیست کدام بهتر فهمیدیم ایشان میرود امریکا در وزرات خانه میگویند این نوشته ها قلابی است ایشانهم دردهان انهامیزند خیر بسیارهم درست- وحتی بهبچه ها درباره علت انقلاب  را تاید میکند-پشت جلد میفرماید  -کلمه انگلیسی (این ساید ویا این سایدر) یعنی بخوان وبهکسی نگو شایع نکن-+ مجلات امروز یک  بخش- این سایدر- دارند نمونه عرض کنم    ماکرو سافت المان- دراین سایدر- نوشته است  تانک المان  لئوپارد یعنی ببر فیلمی من قبلا ازان دیدم که دریکجایی مثلا  سفر به شما این تانک ازهمه ماشینهاجلومیزدسر پیچهایانه که نزدیک بهم بود تا قله باسرعت رفت- ایشان نوست بودجه اول اش تمام شد بوده اول کمکی گرفت  یک میلارد یور قرار بود این تانک تانک سوم جهان شود اول امریکا دوم شوروی وسوم  المان باز قسط دو م همان ترتیب گرفت گفتند الان سوم است یکقسط دیگربدهید اول میشود دادند واین تانک دراوکراین پنجاه ضعف کوچک وبزرگ پیدا کردهد است دلیل ان ریاست دفاع تخصص نظامی نداشته استمنهم شخصا دراعجاب هستند  جناب دکتر مرحوم   رضویه استاد  مدریت اموزشی من فرمودند  دوسالمتوان علمی درسطح بال اثبات کنم تا ریاست تخصص  ممتاز درهنه ابعادکارنداشته باشد سرانجام انموسسه سقوط میکند درست بیان حضرت زاه علیه سلام الله درمسجا  نبی اکرم بهجناب ت اقای ابوکر .حضارفرمودند-ادامه داردبسم الله الرحمن  الرحیم- نظریات شخصی است-من کتاب سفیرقدس را که میخواندم جناب شیخ اسلامی عزیز در کتاب برجسته  سفیر قدس – بیان کردندکه  من  دراول جزو دانشجوی  که  لانه جاسوسی را  تسخیر کردند نبودم  اصلاایشان میخواسته در امریکابماند وبرای اسلام کار کند ولی بهاخاطر نیاز به ایران امدندوتر بود  تحصیلات ایشان در  رشته کامپیوتر است- کامیتور    هرنوع نرم افزاری  فرد بکاببرد که ساخت مثلا امریکا است قابل  رصد است اخیرا  دردانشگاه ایشان برکلی دانشجویان توانستند نرم افزار ازاد درست کنند که انها  زبان ان  نرم افزاربلدنیستند  زبان ازاد میشودشینید که قبلا زبانمرغی راجعه بود چند زیان درست کرده بودند  که افرادصخبت میکردندکسی متوجه میشود حروفان زیان رانمیتواندبخوانند وایشان  این فنررا که دراخل وخارج بتواند  بررمزی خواست اطلاعات بدهند ویا  اطلاعات بگیرنند  وبسیارمهم است-وسپس  از خان معصومه  ابتکار هم دعوت شد بخاطر تسلط برزبان وشناخت امریکا   استفاده کنندوایشان هم به گرو ه پیوست- وبیان کردندکتابی ایشان بنام تسخیر نوشته اند- من به دخترم چون دراین مواردوارد است کدام کتاب تسخیر  از انلاین بخر ایشان همین کاررا کرد وگفتم چند شد خندید- فرمودند کتاب ده هزاتومان پست سی هزارتومان من باخود فکردم بصورت معمول  صفحه از 150 هزارتومان اینکتاب مثلا هفتادصفحه  است- بقدر تاخیرشد گفتم  شاید تمام شده است بعد خواهد امد صبح امروز کتاب بدست من امد  یکن گاه سرسری  به ان انداختم-باکمال تعجب کتاب 327 صفحه است باچاب بسیار درخشان مدتها درفکر فرو رفتم- اول کتاب  بیان کردند این کتاب را به کسانی که کمترازلقای خداوندم را  رضایت ندادند- وشهدای دانشجوی پیروی خط امام تقدیم میکنم- دوم جناب ایت الله سیدمحمد موسوی خوئینی ها که دانشجویان ایشان بعنوان   ریاست کل ورابط باامام الراحل عظمت صلواته الله علیه  السلم کهامروزه غرب درحال شناخت ایشان است وازتعجب شاخ دراورده است ومات ومبهود در بخش حقوق جزی ایشان  شده  اند -که افتخاردارد درباره ایشان تحقیق شود از علامتهای بسیار نزدیک ظهور است که شیعه مطرح میشود غرب بسیار  دیر شروع به  شناخت  اسلام ولی بسیار علمی کار میکنند – درامریکا تمام احادیت راجمع کردند وبدقت ترجمه کردند طبقه بندی معنایی کردند وغیره   ومبنارا اول گذاشتند که دوقرن صلبیون درکشورهای اسلامی  بودند ازاسلام مطالبی زیادمطرح کردند که انهارا انها درست میدانند وشیعه ازفاطمیون است وقاونینجزاانها بیساری  مزخرف است  این کلمه افتخار  که دو المانی بهترین کارکرد ندودرگول  بخش  نبوغ نام انها وکتاب  ان هاامده است مطلبی عظیم است خانم عایشه فرمودند  یک تخب یکن نجار به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم داد من ظهرها نمیخوابیدم وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم کمی میخوابیدم وهروقت نوبتمن میشد منزود روی تخت میخوابیدم  وایشان روی زمین میخوابیدند لذا ایشان برای مناجات نمازبلند میشدند من متوجه نمیشدم یک دفعه بیدار میشدم ومیدیدنم ایشاننیست کنجکاوی من  راتحریکمیکرد سربه اطاق خانم هابزنم واگرنبودند بهصحن  حیاط  میزدم وپیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم- درنماز ومناجات بودند ومن برمیگشتم ویک دفعه باز چنین شد ومن  رفتم درصحن نبود  درفبرستان بقیع بودند ومن ارام رفتم  پشت سرایشان ایستادم جناب رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هرصحابی میمرد ویاشهیدمیشد به روستاخود برده میشد وایشان امر کردندکه بدریون همگی در بقیع دفن شوند وفرمودند درمحشر  همگی باهم محشور شوند ودنبال هم نگردند ودرجات عظیمی دارند- وبانها گفتمان کرد کهخوشبهحال شما کهشهیدید ودراینده زنده نیستید که فتنه های میاید که قران بیان کرداست کهم انندفرد ی درتاریکی مطلق وبا ابرهای سیاه دراسمان درحال غرقشدن است ودستاش برای کمک  بیرون میاورد ولی دستخودر نمیبیند  بیسار رمزی است کد مانند است  وباید پیام را باز کرد- وبعد پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم  دعا کردند وشروع به تمجیدد الهی مفصل انجام دادند خانم عایشه گفتند طاقت من تمامشد وگفتم یا رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم شمااینهمه رنج کشید وکمی  نالان شوید که سختی ها ازبین برود برگشتند گفتد شما اینجایی بود گفتم بله فرمودند بالاترین افتخار  هدایتگری است کهخداوند دراوج به من ارزانی وهدیه کرده  است من باید شکر گزارباشم دراینجا حضرت مشکلات رانمی بیند تمام انبیا اعظام علیهم السلام اجمعین چنین هستند بقول ابن عربی عقل  جهش کرده است به عشق رسیده است برای سوختن اماده است اگر پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان کردندکه هیچ پیامبری مثل من  ازار واذیت نشد دوعلت دارد یکی اعراب تغیر اخلاق دهند ودوم دیگران کهمیخواهند مسلمان باشند ومیبایست تاحد  توا ن هدایت طلب وهدایت ساز باشند ازمشکلات نترسند- وکار خودرا جمیل وزیبا ببینند- پشت کتاب اول کتاب بزبان انگلیسی نوشته شده است  ودرغرب  هیچ شرکت چاب قبولانرانکرده است جزیک  ناشر در  کانادا کناد  حکومت اش استعماری است ولی مردمان خوب بسیاردارد-زمانی که من درانگستان بودم ازیک ایرانی که انجازن گرفته بود و کار میکرد –سئوال کردم که مردمان انگلیس چگونه مردمان هستند ایشان گفتند من برادر خانم خودرا به شمامعرفی کنم از ایشان بپرس  دریک جلسه با ایشان  اشنا شدم ایشان  فوق دیپلم نفت راداشت همینقدربادنید کهمردم انگستان همگی بهخواهند درهنرستان ثبت نامکنند  هنوز کلاس زیاد دارند- با ایران مقایسه کنید انگشت استعمارا پیدا کنید تعداد   دروس   ورشته بیش از 1200 است که درجوشکاری  هشتادنوع است  ترم انجا سهماه  است  درهر سه ما 0 درکل  به رشته اضافهمیشود باز رشته ای جدید بوجود میاید که بهان دانشگاه پلی تکنیک میگویند که یک لرد انگلیسی از  یک از چهار معظم ترین دانشگاه پلی تکنیک ساخته است   که انشاالله دریکجلسه بعدی  بحث خواهم کرد وفرد بهد سه ماه اول میتواند سر شغل برود تافوق دکتری   پیشرفت کند درهرشته  اقتصاد ان رشته تدریس  میشود   وسهمتب دارد  سرمایه داری و سوسالیسیم وکمونیست ولی دراین  تمام افسرانکمونیست را سیا وانگلستان پیدا کردندیکی ازانها مدتا مخفی بوده است درساری یکمغازه عتیقه فروشی داست  عامل امریکایی سیار باتوسط دوستان اش عکس راپیدا میکند ومغازه ایشان پیدا میکنند وارد مغازه میشوند ومیفرمایند شما فلانی هستید میگوید بله بلافاصله با کلت اور امیکشند – امریکا کتابرا گفته بوده است  مطالب قلابی است درست  همین انتظار است غیرازاین باشد عجیب است شیطان اکبر کهامام   شانسی نه گفته است از روی تحقیق زیادی به این نتجه رسیده است در لانه جاسوسی مفصل است  بریدهکاغدها به  عرض دومیمتری  مثل یک  توپ دورهم جمع شده است  اولمندند بان چکار کنند وبعد  قراراشد  اینهارابهم  روی یک صفحه بگذارند  بعضی برش تاانتها نبوداست وبعضی ها ازهم جداشدهبودند  تا  مطلب بخوبی درست شود وازان عکس بگیرنند وعکس رابزرگ کنندومتوجه شوند اگز درستنیست  انرادرست کنند خانمی از امریکا بوده است  که دکتری فرهنگ وعلومتربیتی از طرف وزرات امورخارجه این اسنادمال بخش سیا بوده است که مهترین بخش است ایشان مایل میشود  دراینامر کمک کند  دلیلانرامیپرسند ایشانمیفرماید بدوعلت  یکی  مطالب مارا درموضوعی باهم   مقایسه میکنند ولی همیشه رای سیا برنده است تخصص بالاتری دارند ودرضمن درباره کار کارمندان نظر میدهند من میخوانم بدانم دربار من  ودرک انها از کار من چیست کدام بهتر فهمیدیم ایشان میرود امریکا در وزرات خانه میگویند این نوشته ها قلابی است ایشانهم دردهان انهامیزند خیر بسیارهم درست- وحتی بهبچه ها درباره علت انقلاب  را تاید میکند-پشت جلد میفرماید  -کلمه انگلیسی (این ساید ویا این سایدر) یعنی بخوان وبهکسی نگو شایع نکن-+ مجلات امروز یک  بخش- این سایدر- دارند نمونه عرض کنم    ماکرو سافت المان- دراین سایدر- نوشته است  تانک المان  لئوپارد یعنی ببر فیلمی من قبلا ازان دیدم که دریکجایی مثلا  سفر به شما این تانک ازهمه ماشینهاجلومیزدسر پیچهایانه که نزدیک بهم بود تا قله باسرعت رفت- ایشان نوست بودجه اول اش تمام شد بوده اول کمکی گرفت  یک میلارد یور قرار بود این تانک تانک سوم جهان شود اول امریکا دوم شوروی وسوم  المان باز قسط دو م همان ترتیب گرفت گفتند الان سوم است یکقسط دیگربدهید اول میشود دادند واین تانک دراوکراین پنجاه ضعف کوچک وبزرگ پیدا کردهد است دلیل ان ریاست دفاع تخصص نظامی نداشته استمنهم شخصا دراعجاب هستند  جناب دکتر مرحوم   رضویه استاد  مدریت اموزشی من فرمودند  دوسالمتوان علمی درسطح بال اثبات کنم تا ریاست تخصص  ممتاز درهنه ابعادکارنداشته باشد سرانجام انموسسه سقوط میکند درست بیان حضرت زاه علیه سلام الله درمسجا  نبی اکرم بهجناب ت اقای ابوکر .حضارفرمودند-ادامه داردبسم الله الرحمن  الرحیم- نظریات شخصی است-من کتاب سفیرقدس را که میخواندم جناب شیخ اسلامی عزیز در کتاب برجسته  سفیر قدس – بیان کردندکه  من  دراول جزو دانشجوی  که  لانه جاسوسی را  تسخیر کردند نبودم  اصلاایشان میخواسته در امریکابماند وبرای اسلام کار کند ولی بهاخاطر نیاز به ایران امدندوتر بود  تحصیلات ایشان در  رشته کامپیوتر است- کامیتور    هرنوع نرم افزاری  فرد بکاببرد که ساخت مثلا امریکا است قابل  رصد است اخیرا  دردانشگاه ایشان برکلی دانشجویان توانستند نرم افزار ازاد درست کنند که انها  زبان ان  نرم افزاربلدنیستند  زبان ازاد میشودشینید که قبلا زبانمرغی راجعه بود چند زیان درست کرده بودند  که افرادصخبت میکردندکسی متوجه میشود حروفان زیان رانمیتواندبخوانند وایشان  این فنررا که دراخل وخارج بتواند  بررمزی خواست اطلاعات بدهند ویا  اطلاعات بگیرنند  وبسیارمهم است-وسپس  از خان معصومه  ابتکار هم دعوت شد بخاطر تسلط برزبان وشناخت امریکا   استفاده کنندوایشان هم به گرو ه پیوست- وبیان کردندکتابی ایشان بنام تسخیر نوشته اند- من به دخترم چون دراین مواردوارد است کدام کتاب تسخیر  از انلاین بخر ایشان همین کاررا کرد وگفتم چند شد خندید- فرمودند کتاب ده هزاتومان پست سی هزارتومان من باخود فکردم بصورت معمول  صفحه از 150 هزارتومان اینکتاب مثلا هفتادصفحه  است- بقدر تاخیرشد گفتم  شاید تمام شده است بعد خواهد امد صبح امروز کتاب بدست من امد  یکن گاه سرسری  به ان انداختم-باکمال تعجب کتاب 327 صفحه است باچاب بسیار درخشان مدتها درفکر فرو رفتم- اول کتاب  بیان کردند این کتاب را به کسانی که کمترازلقای خداوندم را  رضایت ندادند- وشهدای دانشجوی پیروی خط امام تقدیم میکنم- دوم جناب ایت الله سیدمحمد موسوی خوئینی ها که دانشجویان ایشان بعنوان   ریاست کل ورابط باامام الراحل عظمت صلواته الله علیه  السلم کهامروزه غرب درحال شناخت ایشان است وازتعجب شاخ دراورده است ومات ومبهود در بخش حقوق جزی ایشان  شده  اند -که افتخاردارد درباره ایشان تحقیق شود از علامتهای بسیار نزدیک ظهور است که شیعه مطرح میشود غرب بسیار  دیر شروع به  شناخت  اسلام ولی بسیار علمی کار میکنند – درامریکا تمام احادیت راجمع کردند وبدقت ترجمه کردند طبقه بندی معنایی کردند وغیره   ومبنارا اول گذاشتند که دوقرن صلبیون درکشورهای اسلامی  بودند ازاسلام مطالبی زیادمطرح کردند که انهارا انها درست میدانند وشیعه ازفاطمیون است وقاونینجزاانها بیساری  مزخرف است  این کلمه افتخار  که دو المانی بهترین کارکرد ندودرگول  بخش  نبوغ نام انها وکتاب  ان هاامده است مطلبی عظیم است خانم عایشه فرمودند  یک تخب یکن نجار به پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم داد من ظهرها نمیخوابیدم وپیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم کمی میخوابیدم وهروقت نوبتمن میشد منزود روی تخت میخوابیدم  وایشان روی زمین میخوابیدند لذا ایشان برای مناجات نمازبلند میشدند من متوجه نمیشدم یک دفعه بیدار میشدم ومیدیدنم ایشاننیست کنجکاوی من  راتحریکمیکرد سربه اطاق خانم هابزنم واگرنبودند بهصحن  حیاط  میزدم وپیامبراکرم صلواته اللهعلیه والسلم- درنماز ومناجات بودند ومن برمیگشتم ویک دفعه باز چنین شد ومن  رفتم درصحن نبود  درفبرستان بقیع بودند ومن ارام رفتم  پشت سرایشان ایستادم جناب رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم هرصحابی میمرد ویاشهیدمیشد به روستاخود برده میشد وایشان امر کردندکه بدریون همگی در بقیع دفن شوند وفرمودند درمحشر  همگی باهم محشور شوند ودنبال هم نگردند ودرجات عظیمی دارند- وبانها گفتمان کرد کهخوشبهحال شما کهشهیدید ودراینده زنده نیستید که فتنه های میاید که قران بیان کرداست کهم انندفرد ی درتاریکی مطلق وبا ابرهای سیاه دراسمان درحال غرقشدن است ودستاش برای کمک  بیرون میاورد ولی دستخودر نمیبیند  بیسار رمزی است کد مانند است  وباید پیام را باز کرد- وبعد پیامبر اکرم صلواته الله  علیه واله والسلم  دعا کردند وشروع به تمجیدد الهی مفصل انجام دادند خانم عایشه گفتند طاقت من تمامشد وگفتم یا رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم شمااینهمه رنج کشید وکمی  نالان شوید که سختی ها ازبین برود برگشتند گفتد شما اینجایی بود گفتم بله فرمودند بالاترین افتخار  هدایتگری است کهخداوند دراوج به من ارزانی وهدیه کرده  است من باید شکر گزارباشم دراینجا حضرت مشکلات رانمی بیند تمام انبیا اعظام علیهم السلام اجمعین چنین هستند بقول ابن عربی عقل  جهش کرده است به عشق رسیده است برای سوختن اماده است اگر پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم بیان کردندکه هیچ پیامبری مثل من  ازار واذیت نشد دوعلت دارد یکی اعراب تغیر اخلاق دهند ودوم دیگران کهمیخواهند مسلمان باشند ومیبایست تاحد  توا ن هدایت طلب وهدایت ساز باشند ازمشکلات نترسند- وکار خودرا جمیل وزیبا ببینند- پشت کتاب اول کتاب بزبان انگلیسی نوشته شده است  ودرغرب  هیچ شرکت چاب قبولانرانکرده است جزیک  ناشر در  کانادا کناد  حکومت اش استعماری است ولی مردمان خوب بسیاردارد-زمانی که من درانگستان بودم ازیک ایرانی که انجازن گرفته بود و کار میکرد –سئوال کردم که مردمان انگلیس چگونه مردمان هستند ایشان گفتند من برادر خانم خودرا به شمامعرفی کنم از ایشان بپرس  دریک جلسه با ایشان  اشنا شدم ایشان  فوق دیپلم نفت راداشت همینقدربادنید کهمردم انگستان همگی بهخواهند درهنرستان ثبت نامکنند  هنوز کلاس زیاد دارند- با ایران مقایسه کنید انگشت استعمارا پیدا کنید تعداد   دروس   ورشته بیش از 1200 است که درجوشکاری  هشتادنوع است  ترم انجا سهماه  است  درهر سه ما 0 درکل  به رشته اضافهمیشود باز رشته ای جدید بوجود میاید که بهان دانشگاه پلی تکنیک میگویند که یک لرد انگلیسی از  یک از چهار معظم ترین دانشگاه پلی تکنیک ساخته است   که انشاالله دریکجلسه بعدی  بحث خواهم کرد وفرد بهد سه ماه اول میتواند سر شغل برود تافوق دکتری   پیشرفت کند درهرشته  اقتصاد ان رشته تدریس  میشود   وسهمتب دارد  سرمایه داری و سوسالیسیم وکمونیست ولی دراین  تمام افسرانکمونیست را سیا وانگلستان پیدا کردندیکی ازانها مدتا مخفی بوده است درساری یکمغازه عتیقه فروشی داست  عامل امریکایی سیار باتوسط دوستان اش عکس راپیدا میکند ومغازه ایشان پیدا میکنند وارد مغازه میشوند ومیفرمایند شما فلانی هستید میگوید بله بلافاصله با کلت اور امیکشند – امریکا کتابرا گفته بوده است  مطالب قلابی است درست  همین انتظار است غیرازاین باشد عجیب است شیطان اکبر کهامام   شانسی نه گفته است از روی تحقیق زیادی به این نتجه رسیده است در لانه جاسوسی مفصل است  بریدهکاغدها به  عرض دومیمتری  مثل یک  توپ دورهم جمع شده است  اولمندند بان چکار کنند وبعد  قراراشد  اینهارابهم  روی یک صفحه بگذارند  بعضی برش تاانتها نبوداست وبعضی ها ازهم جداشدهبودند  تا  مطلب بخوبی درست شود وازان عکس بگیرنند وعکس رابزرگ کنندومتوجه شوند اگز درستنیست  انرادرست کنند خانمی از امریکا بوده است  که دکتری فرهنگ وعلومتربیتی از طرف وزرات امورخارجه این اسنادمال بخش سیا بوده است که مهترین بخش است ایشان مایل میشود  دراینامر کمک کند  دلیلانرامیپرسند ایشانمیفرماید بدوعلت  یکی  مطالب مارا درموضوعی باهم   مقایسه میکنند ولی همیشه رای سیا برنده است تخصص بالاتری دارند ودرضمن درباره کار کارمندان نظر میدهند من میخوانم بدانم دربار من  ودرک انها از کار من چیست کدام بهتر فهمیدیم ایشان میرود امریکا در وزرات خانه میگویند این نوشته ها قلابی است ایشانهم دردهان انهامیزند خیر بسیارهم درست- وحتی بهبچه ها درباره علت انقلاب  را تاید میکند-پشت جلد میفرماید  -کلمه انگلیسی (این ساید ویا این سایدر) یعنی بخوان وبهکسی نگو شایع نکن-+ مجلات امروز یک  بخش- این سایدر- دارند نمونه عرض کنم    ماکرو سافت المان- دراین سایدر- نوشته است  تانک المان  لئوپارد یعنی ببر فیلمی من قبلا ازان دیدم که دریکجایی مثلا  سفر به شما این تانک ازهمه ماشینهاجلومیزدسر پیچهایانه که نزدیک بهم بود تا قله باسرعت رفت- ایشان نوست بودجه اول اش تمام شد بوده اول کمکی گرفت  یک میلارد یور قرار بود این تانک تانک سوم جهان شود اول امریکا دوم شوروی وسوم  المان باز قسط دو م همان ترتیب گرفت گفتند الان سوم است یکقسط دیگربدهید اول میشود دادند واین تانک دراوکراین پنجاه ضعف کوچک وبزرگ پیدا کردهد است دلیل ان ریاست دفاع تخصص نظامی نداشته استمنهم شخصا دراعجاب هستند  جناب دکتر مرحوم   رضویه استاد  مدریت اموزشی من فرمودند  دوسالمتوان علمی درسطح بال اثبات کنم تا ریاست تخصص  ممتاز درهنه ابعادکارنداشته باشد سرانجام انموسسه سقوط میکند درست بیان حضرت زاه علیه سلام الله درمسجا  نبی اکرم بهجناب ت اقای ابوکر .حضارفرمودند-ادامه دارد