بسم الله الرحمن الرحیم-چرا ایالات متحده نمی تواند نیروهای کافی برای تامین جاه طلبی های امپریالیستی خود پیدا کند؟ RT 6-8 دقیقه _ارتش آمریکا با کاهش استخدام مواجه است و خطر گسترش بیش از حد کم شدن  در تلاش برای تسلط بر جهان را دارد.-درمیان امیدها  کهوجود دارد- که درسال2024 قانون مجوز دفاع ملی  ایالات  متحده امریکا- قانونمجوز  اضافه کردن نیرو ها—ان-دی-ا-ا- که منجر بهافزایش کمی نیروهاشود دادهشدهبود ولی دقیقا برعکس اتفاق افتاد-نه از قبل از جنگ جهانی دوم، ایالات متحده چنین نیروی نظامی کوچکی را وارد میدان کرد، و نه از زمان جنگ جهانی دوم، ارتش ایالات متحده اینقدر در سراسر جهان پراکنده نشد.

برش پرسنل به ارتش ایالات متحده عمیق ترین بوده است. بودجه دفاع ملی باید با نیرویی متشکل از 445000 سرباز کافی باشد که در عرض سه سال بیش از 40000 (8.4%) کاهش یافته است. در همین حال، تفنگداران دریایی قرار است از سال مالی 2021، 8900 نیروی فعال را اخراج کنند که کاهش 4.9 درصدی است، در حالی که نیروی هوایی برای از دست دادن 13475 نیروی هوایی آماده است که کاهش 4 درصدی است. در نهایت، قرار است نیروی دریایی 10000 ملوان کمتر داشته باشد که 2.9٪ کاهش دارد. در مجموع، تعداد کل سربازان فعال در نیروهای مسلح در سال مالی 2024 به 1284500 نفر کاهش خواهد یافت. سال‌ها و کمترین مجموع ارتش آمریکا از سال 1940 تاکنون است. برای چشم‌انداز، «دشمنان»وخافین که حس ودرک بسیارقوی و برجسته آمریکا،دارند- یعنی روسیه و چین، به ترتیب دارای 1.15 میلیون و 2.35 میلیون سرباز وظیفه هستند.- چالش های هر کشوری

که جاه طلبی هابسیار بزرگ دارد چنین کاهش شدیدی در قدرت نیروها بسیارمسئله ساز وچالش  مهم است- به نظر نمی رسد مشکل استخدام ناشی از کمبود بودجه باشد. لایحه سیاست دفاعی که در ماه گذشته تصویب شد، 886 میلیارد دلار برای برنامه های دفاعی فراهم می کند که شامل افزایش 5.2 درصدی در حقوق سربازان است که بزرگترین افزایش در 20 سال گذشته است. علیرغم وعده پول بیشتر، چشم انداز استخدام برای آینده نزدیک تا حدی تیره به نظر می رسد که قانونگذاران و رهبران نظامی ایده اجازه دادن به مهاجران غیرقانونی را که اغلب گفته می شود دارای اعضای تروریست و باندهای گنگ داخلی  در صفوف  ومراتب نظامی قرار دادشته باشند، مطرح کرده اند. که در شرایطی راه حل  مسئله باشند- سناتور دیک دوربین ماه گذشته از دموکرات ها پرسید: آیا می دانید تعداد استخدام در ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی چقدر است؟نتوانستند افراد کافی رابدست اورند- و کسانی هستند که فاقد مدرک هستند و می خواهند فرصت خدمت پیدا  کنند و جان خود را برای این کشور به خطر بیندازند. آیا باید به آنها فرصت دهیم؟ من فکر می کنم ما باید."- «راه‌حل» دموکرات برای حل این مشکل به راحتی  وبع اسانی این سؤال را نادیده می‌گیرد: در وهله اول چه اتفاقی برای استخر استخدام در داخل ایالات متحده خواهد افتاد؟- چرا بسیاری از مردان و زنان جوان تصمیم گرفته اند در مقایسه با زمان های گذشته از زندگی یک سرباز حرفه ای اجتناب کنند؟ آیاجبرا باید درباره  این واقعیت دارد-بایدکاری کرد که اعتماد به ارتش ایالات متحده به پایین ترین سطح خود در دو دهه اخیر رسیده است؟ از مردان و زنان جوان بخواهید به این کهتغیر رویه بدهند-( همجنس گرایی راشاعه بدهید شاید  را حل اش ان باشد)- نتیجه گیری اینکه ماهیت واقعی ارتش ایالات متحده "دفاع از میهن" در برابر مهاجمان احتمالی نیست، بلکه تسلط بر کل جهان با طرز فکر امپریالیستی خود است.- سپس سؤالاتی در مورد سلامت روحی و جسمی جوانان آمریکایی وجود دارد که با اعلام هشدار دهنده چاقی مفرط-، مصرف مواد مخدر و مسائل مربوط به سلامت روان مواجه هستند.