بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-سوغات مشهد- -نظریات شخصی  است-سوغات مشهد- دیروز در سلمانی بودم شخصی درحد جانان  درحد قواره جانان حضرت  آقای علی دایی رحمت الله علیه خوش آمد گفت و برای من دعا کرد  من هم آنرا توسعه دادم ایشان دربالکن بالا بو د که به انگلیسی نوشته با لامپ بود  که به اطاق است استراحت خوش آمدید  بساط چای و قهوه یک بر نامه  اسنک هم بر قرار بود- یک جوان میان سال بحث کرد حضرت  علی دایی اسطوره ایران در قل من  است هرکس برای این ملت  زحمت بکشد در قلب من جای دارد آیت الله ها ایشان را خانه نشین کردن  اگر قرار بود است-که استرحت کند باید در اطاقی در کاخ ورزش باشد  اگر ایشان در انگلستان بود قام سر= اقا=-میگرفت ریس بخشی از کشور انگلستان بود  وبا مدیر کلان علوم ورزش فوتبال میشد, از سراسر دنیا -علوم ورزشی فوتبال را جمع میکرد قرآن-مجید .- بااحساسات مردم  در گیر نشوید مگر عقل  انها را چند افق بالا برید و یک استدلال منطقی ضد  اسرائیل بدهید- ادامه دارد