بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- علم مفید یک ارزش والائی  است ولو فرد منکر خداوندمنان باشد این ارزش را دارا است واگر به مسلمانان ومردم جهان خدمت کند خداوند منان  در مجازات او دراخرت تخفیف قائل میشود ودردنیا هم برکاتی  پیدا میکند- یک از غول های اسلام وشیعه حضرت سید مرتضی  رحمت الله علیه است- ایشان یک حکمی کرده بوده است- که هرکسی غیر مسلمان تا پیری درکشور مسلمان باشد ومسلمان نشود معاند است یعنی مخالف دین اسلام است از او دوری کنید- ایشان یکفرد یهودی  استاد-ریاضی ایشان بوده است- یک روز خانواده  ان فرد یهودی پیامی برای ایشان میاورد که ان فرد فوت است ومنتظر امدن ایشان نباشید حضرت سیدمرتضی ازانفرد سئوال میکند چه ساعتی واز کجا انفرد را تشییع میکند وانها میگویند ده دقیقه به ان ساعت ایشان با طلبه ها درخیابان منتطر ایشان میشوند تابوت می اید وحضرت سیدمرتضی- هفت قدم تابوت را  بدرقه میکند وبر میگردند به سر درس  طلبه ها اشکال میکند هنر طلبه اول اشکال فنی گرفتن که براساس هوش باشد نه عدم مطالعه اشکا بعلت عدم مطالعه جایز نیست دوم درس راخوب جابی اندازد وبتواتد درسطح فرد  خوب تفهیم کند واستادی  خوب است اگر طلبه اشکال به ذهن اش نرسید اورا یاری کند وبگوید به ظاهر این اشکال رادارد که درغرب مطرح است وجواب داندان شکن بدهد کاری علامه ایت الله العظمی طباطبائی  رحمت اللهعلیه در نفیه مادی پرستی کرده است وجالب است اخیرا پوچی گراها میفرمیاند- از طریق مثلا چهش  کهراصل تصادف است ودرجهش منطقی شده است غلط است هیچگاه منطقی نمیشود حکمتی پیدا میکند پس این دینا خوش باشضد وانسان برای رفع نارحتی خودمنطقی جور میکند ولی ااس برپوچ گرائی است هرلحظه ممکن است اتفاقی رخ دهددر این مدت کم خوش باش – به جناب سیدمرتضی رحمت الله علیه طلبه  ها گفتند- شما برعلیه حکم خودتان عمل کردید ایشان اول پیربود ودرثانی چندنوبت باشما ذاکره وگفتمان کرد ولی قبول نکرد ایشان از دیگرافراد  وضعاش بدتر است- ایشان پاسخ داد من بخاطر مذهب ایشان بدرقه نکردم بهخاطر علم مفیدی  به من یاد داد از این جهت صاحب کرامت شد واین هفت قدم خداوندمنان درمجازات اوتخفیف داد-حال اگرمن بودم درشک بدم گرچه میپذیرفتم از شخصیتی  چون ایشان گفته است وبدنبال سندمیرفتم اتفاقا سند دارد شخصی کهتاخرعمراش مشرک مرد ولی به حضرت رسول اکرم از  غار  حرا  پناهدنگی داد تا پیامبر اکرم راصلواته الله علیه واله والسلم رانکشند وحضرت فرمودند صلواته الله علیه واله والسلم ایشان درجهنم است ولی اتش درنزدیکی او است وازبهشت برای او  مائده میاورند- دو روز گذشت- پسر ان یهودی نزد سید مرتضی رحمت الله علیه امد- .گفت پدرم را درخواب دیدم به من گفت نزد سیدمرتضی برو هرچه گفت بپذیر خداوندمنان بعلت انکه  ایشان هفت قدم منرا تشییع کردند درمجازات من تخفیف داد وایشان گفت من مسلمان شدم حال چه کنم- ادامه دارد