بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- یکی از حماقت های انسان- این است  که تصور میکند بعللی  یک تفوقی بر مردم دارد – وهم میتواندمردم رافریب دهد وبه انها افسار بزند وهرعمل جنایت بارخودرا باحیله  ها وفشاره بظاهر منطقی است جا بی انداز  نمیداند یک کارگر چگونه تمام کاراو پنبه میکند وتاعمق  اندیشه انرا میخواند- منافقین زمانی که تصور میکردند مسلط بر اندیشه ایرانیان شدند- درایران بیشتراین افراد یا ازدانشکده حقوق  بودند ویا یک مذهب حعلی وساختگی داشتند ویامطالب مذهبی را  جعل میکردد درانگلستان بیشتر  به شخصیت های صدر مسیحیت وکاوش بزرگان فامیل در کتب مسیحیت ویا یکنوع ایدولوژِی ویا نظر یک مقاله نویس را مشهور دلیل میاوردند  ود دردانشگاه سخت یقه اقااین وخانم ها گرفته میشودویک سئوال از دانشجو  خوداش جوابی نداشت وبه متسل میشد به افرادی ذکر شد ویکی از تاکیتک غرب زمانی که مطلب بان میکنندلبخند حماقت اور میروند بقول معروف شق القمرکردند- سرکلاس دانشگاه این اتفاق افتاد که استادفرمودند  یکی از حماقت این است که به کتب اکادمیکی  ضد انجیل اقایان بی اعتنا وبدون توجه بهان راه خودرا ادامه میدهند واین بی اعتنائی حماقت است  ودرنتجه سکولار که خودرا موظف میداند که پاسخ دقیق دهد جلو میافتاد واگر سکولار پاخ دقیق ندهند به سرنوشت مذهب دچار میشود اصلا سکولار نهاز پی حشمت وجاه بهاین استانه امده است از روی ناچاری وازجهت حماقت مذهب ریشه وتوان میگیرد وتصور میکند مشت نمئونه خراور است – ومیتوند به راحتی چوب حراج رابرمذهب زند جمله پرمعنای جناب حضرت علی شریعتی که شیرمرده اش وزنده اش صدتومان-که درغرب به جای شیرفیل است- بقول یک فیلسوف  غربی مذهب درهرحال یک اکسیر مسحور کنده تمام نشدنی دارد-که سکولار هنوز نتوانسته انرا بدرستی کشف وخنثی کند- منافقین افرادی ساده لوح بودند  درمقابل صبر حضرت امام راحل ان عظمت  رحمت اللهعلیه از این صبر خودشان راپر قدرت ددیند وحق وباطل  راترکیب کردند ونمیدانستند کهایرانیان از پرده دری  وفحاشی وتهمت زدند بدشان می اید انهم به رهبر مذهبی عظیم الشان وافرادی  که ان زمان سمبل شجاعت ومبارزه وزجر کشیده وسیلی ساواک خورده وخطیب  وپیشرو شهرها بودند وتصورذ میکردندمیتوانند انهار تحقیر کرده وشکست داه وبرانها مسلط شوند امام پرعظمت  رحمت الله یک جمله طلائی گفتند کهانرا درک نکردند وتصور کردند شمال شهر نمانیده ملت ایران است نفهمیدند کهجنبوشهر نمانیده ملت ایران استودم از کارگر زدند ومن یک نمونه از این کارگر خواهم اورد- امام راحل فرمودند شما که دم ازاسلام عزیر مینزنید  انرا بااحدیث  ائمه اطهارعلیهم السلام اثبات کنید نیاز ی نیست که شما به نزدمن ائید من به نزد شما میایم درحالی امام حضرت امام الراحل  علیه السلام دریک شکوه وقدرات وابهتی بودند که بسیاراز پیامبران علیهم السلم نداشتند وعدم پاسخ دقیق وبی اعتنائی ضبه کاری خوردندونفهمیدند ویا جملهای بهاقای بنی صدر گفتند بهان مجلس نمانیدگانش قبلاتوصیف کردم فرمودند اگر شماقانون قبولی نداری قانون هم شماراقبول ندارد وایشان مطلب رادرک نکرد مثل کسی وظیفه دارد اوضاع رابهم  بریزد ودوباره شورانقلابی   رابوجود اورد- درشیراز  یک روز گفته شد بعداز نماز مغرب وعشا به فلان جا درخیابان زند بیائید واز خانه که بیرون میاید  غسل کرده اماده شهادت واز اهل خانه خداحافظی کیند که قراراست یک خانه تیمی منافقین تسخیر شود تصور مکینم این سیاست  حضرا مرحوم ایتالله حائری شیراز رحمت الله علیه باشد- من رفتم درخیبان زند بخصو درمحل یکه  - که محل اتصال کوجه خاصی که  ا خانه تیمی  بودنیشد نزدکی رفت وداخل کوچه جون اب راکدمردم ایستاده بودند ه هرسختی بودمن به محل اتصال رسیدم ومتوجه شدم چندفر از افراد فرهنگی  رو ی چمن بلوار نشسسته اند- ومن هم به انها ملحق شدم وپرسیدم چه خبر یکی از اقایان فرمودند تا حال ماراعلاف کردند بهترین شعار برا یایاینوع گروه همین جمله است من پرسیدم رای وتصور شما چیست فرمودن  ماباین جناب بحث مفصلی کردیم وایشان بهتراز ما تشریح میکنند- جناب  فردی بقود که از امریکا امده بود ودریک رشته علمی دکتری گرفته بود-  ومن تصور میکنم امده بود که ازداج کند وبعدبه امریکا برود زودی امپر ایشان بادرجه بالا شروع بکار کرد درحالیکه الیت وفرهیختگان درحدصفر کار میکنند احساست بیشتراز عقل ایشان بود فرمودند خلاصه بحث این است که ولایت ا فقیه هشتاد درصدحق دارد ومنافقین بیستدرصد حق دارند وولایت فقیه نمیخواهد ان بیست درصد را بپذیرد نظر شما چسیست من گفتم من میتوانم سی درصد حتی چهل درصد به منافقین بدهم  ولی  اقایان انقلاب در انقلاب  میخواهند بکنند دم از مردموکارگر میزنند این جماعت نماینده مردم وکارگر نیست خانه تیمی نماینده یک انقلاب مسلحانه است این قابل پذیرفتند؟؟ ایام فرمودند منهم بااین  کارتمی وخانه تیمی سخت مخالف هستم وتنها بایدکار فرهنگی وحزبی علنی داشته باشند یک جوانی کنار ما نشست لباس تقریبا شیکی تن اش بود ولی چهره نشان میداد از طیقه پایئ است ولی خیلی تیز به نظر میرسید وای تحصیلات اکادمیکی نداشت ناگههان منفجر شد فرمودند بیست درصد وچهل درصدمعنا نمیدهد من از یک خانواده دکه درفقر مطلق بودند بوجود امدم وسعی زیادی کردم ونزد هر کارفرما رفتم کلاه سرمن گذاشتند وزمانی اازنها خداحافظی کردم گفتنداز گرسنگی خواهید مرد ومن گفتم من دراین مدت چندجای دگر کار میکردم همه کارفرماهم سرمن را کلاه گذاشتندوحتی مردم قبول کردن فلان کار بکینم باتخفیف زیادی قبول کردم فردثروتمند زمانی که خواست پوال منرابدهد فرمودندخواهرمن در بیمارستان است ومن پول ندارم وبیش ا زاین نمیتوانم بدهم تا اینکه بهتور یک مومن  واقعی خوردم من مااین ملت رابخوبی میشناسم درمشت من هستند به اینهانباید رحم کرد باید تیرباران شوند از هرجنایتی  روی گردان نخواهند بود در درهمین یک صلواتی  ماندانکه یک بمب افکن به چهلمتر برسد ویک موشک عظیم رها کندکه منتصور نمیکنم کارانسان باشسد وهمه سیخ شدند یک دختر خانمی بیرون امد ومردم بافشارتو رفتند وتسخیر کردند وپلیس مداومیفرمود پراکنده شویدکارتمام شد-ادامه دارد