بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یک نکته زیبای قران دارد این جهان بازیچه است  ویک نکته دیگر این جهان لهو العب است- وبا یدبفکر اخرت بود-  به نظر حقیر دوباز ی ددراین  دنیا  وجود دارد باز ی خوب وبازی بد-  بازی بد همان است که انسان به لهو لعب میرسد بازی خوب به اخرت میرسد رسیدن به حقایق  بسیار موارد ازطریق یکنوع باز ی که مستقیم یا بیشتر غیرمستقم به تنجه میرسد یعنی همیشه بدنبال یک تجربه دلخواه وزیبا وسرگرم کنند وجذاب است – درحالیکه دراخرت بازی نیست همه چیز مستقیم وصریح ورشن است به باز ی نیازی نیست همه حیوان است بسیارهوشمند وروشن است نیاز ی به تجربه ندارد وکم وزیادکردن  ویاجذاب کردن ندارد- امام سجادعلیه السلام- در دعای بسیار جذاب ابوحمزه ثمالی  میفرماید من را با  عقاب وعذاب  ادب نفرما فرد دنبال لهولعب رفته  است ولی سراز سختی ورنج ها رسیده است خواست دین را به بازی بگیر خداوندهم اورابه بازی گرفته است وبعدمیفرمیاد با حیله مراغافلگیرنکن- ای خدا من از کجا بفهم که داری بامن این بازی را میکنی-بچه هاهم با باز ی مطالبی رابدست میاورند- دراین دنیا با بازی های حساب شده به حقایقی  دست پیدا کرد- کسی به اسمان نگاه ند اولا حذابیت دارد ومداوم تغیراتی را درک میکند که نمیداند دلیل ان  چیست- بفکر می افتداز اسراراسمان چیزی درک کند مانندهمان باری لوگی  بچه هاست ویا فیلم کارتونی بچه ها است درحالیکه دربهشت  چنین چیزی نیست همهچیز مستقما انسان درک میکند- جالب اصست که از بهشت فقط  چهار وپنچ کلمه فقط درباره حورالعین گفته است- بیشتر ملحق شدن به اهلبیت مکرم صلواته الله علیه والسلم دربهشت است ویاران خوب دربهشت است- من در شب نوزدهم به انه امدن  وشروع کردم سوره عنکبوت را بخوانم بارها خوانده بودم  من نیمساعت طول میکشید واین سوره تمام نمیشد ومن خسته شده بودم ومداوم ورق میزدم وبنظرم زیادبرگ مانده بود وسوره روم برفق اسا خواندم ودیشب برعکس شد سوره عنکبوترابرق اسا خواندم وسوره روم تاحدی طول کشید اینرا میگویند باز ی خوب انشاالله امسال دعای های  ما کارهای بزرگ کندت