بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-اقای هری کمارکهمیبایست یک هندی بشاد  و مقالات سیسای مهمی در مجلات مشهور امریکا مینویسد- شیعه شده است و در  اسیت بزرگ شیعه- شیعه چت- اشعارخودرا درج میکند-ولی من نمیدانم چرا باید با فیلتر شکن انرا باز کرد؟ تاریخ هرچقدر خواسته برچسب به شیعه زده است ودیگران که مخالف بودند قهرمان کرده است واینهم عجیب نیست- سنت تاریخی شده است! ایشان میفرماید امام حسین علیه السلام مال اعراب ویا نژاد مسلمانان نیست-مال جهان است – من باسبک خودم-که متفاوت  است عاشورا وامام حسین علیه السلام- معرفی میکنم-  درشعر ایشان گاهی مثال ها می نامانوس  است ولی میتوان انرا بخوبی درک کرد- مثلا امام حسین علیه السلام مردم را  درتور عنکوبت طلاپیگرفتار میکند که خون   انها ازچشمان ها دراطراف بارگاه طزلاپی اش  جاری میسازد- ایشان میفرماید دربار عاشور وامام حسین علیه السلام شعرهای زیادی  سروده شده است ولی من میخواهم اینمطلب امام حسین علیه السلام قهرما همیشگی ما است را تشریح کنم- این مطلب هنوزپیچیده وشگفت ساز است- بخصوص با نام امام حسین علیه السلام  یک ظرفیت بسیاربالا برای ایجاد علاقه وانگیزه وکنجکاوی رابوجودمیاورد- یکی از نام های دلربا که همراه باصفات ممتاز وقابل تحسین همراه است که در طول تاریخ زیباترین هنرها و ادبیات وهمراه خود مذهب گردیده است ازاین رو- یک احساسات قلبی با عشق ومحبت اخلاص وفاداری با سوز واشتیاق که دریک شعری که مطابق عرف بیان نشده است من تصور میکنم جالب خواهد بود که چنین شعرهای که از صمیم قلب سروده  به زبان انگلیس سروده میشود-مورد ازمایش قراربگیرد- من را در رسیدن یه این ارمان لطفا کمک کنید—نکته جالب ایشان-همانطور که قران جذاب است  ومسحور کننده است واز ان نمیتوان عبور کرد ما را درتور خود گرفتار میکند  ومسلما یک دلیل ان مطابق با نیاز وفطرت ما است وهمیشه تازه است وامام علیه السلام تبلوران میباشد- این مطلبی ایشان بخوبی درک کرده است-عاشورا- شلاق بی دار باش ایمان است- که چشمان صدنفر(بعضی مقاتل تعدادیاران امام علیه السلام را صد ها که پشت دیوارها ی حرم   ایستاده  اند- اشک سرخ در طول خیاابان اطراف ریخته شده است- گنبد طلاپی امام علیه السلام- چون عنکبوت طلاپی با پا های خونین –خون ریز اسمان را تکان میدهند با منارها ی  پرشکوه با احترام خاص- اما امروز- هر شلاق برای امام حسین علیه السلام- شلاقی است برای فرزندی که جداشده درقلعه است