بسم الله  الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-نیم نگاهی به اخبار یاهو- اقای ترامپ اولین اقدام ایشان محکم و فیکس کردن جبهه اتلاف امریکا- بر علیه ایران بود-به نظر حقیر سوره  های مکی زیر ساخت اعتقادی واخلاقی وتعلیم وتربیت را مطرح میکند یکی  ازانها  سوره عبس است یعنی ترش روئی که بقول  حضرت امام راحل  رحمت الله علیه مخصوص دهان بزرگان است درمقابل دهان کوچک ها- که انها را بحساب نمیاورند- برتری های  مظاهر دنیائی  بسیار خطرناک است – انسان رارفریب میدهد که بدنبال شهوات دنیائی میتواند همهچیزرا خد وخاک شیر کند ورحمی هم نداشته باشد- حرف انها ملاک عمل است  نه قانون عمومی وبخصوص قوانین الهی  ایشان در سازن ملل هیچگونه قوانین بین المللی را رعایت نکرد- متکلم. وحده شد- به جلسه  تغیرات اب وهوائی رفت  وفرمودند برای دیدن ان دختر خانم جذاب که اینه خوبی دارد رفتم  که ایشان راملاقات کنم- سوره عبس میفرماید  خداوندمنان کریم است یعنی صاحب کرامت است درفارسی معنای کریم بخشنده است- درلغت عربی کریم یعنی صاحب کرامت است بزرگواری وارجمند بودن- خداوند کرمت عظیمی دارد رسولان ایشان چهاز لوح وقلم تا فرشتگان  وحی رسان وچه انبیا واولیا الهی  همه صاحب کرامت هستند یک از اولین اقدام ان عظمت ها صلواته الله علیهم اجمعین تزکیه انسان از شهواتی که کرامت انسانی را دربنداسارت میاورد-کافر  یا پوشاننده  کرامت میشوند یعنی  انسانرابی کرامت میکند- قران هم صاحب کرامت است به همین دلیل قران کریم است- انسان دوتا ::من:: دارد- یک من  من ناخوداگاه است که میگویند ضمیرناخود اگاه این من نماینده خدا در انسان است شاما فطرت –عقل  -و وجدان است یک م دیگر من فرد است که به ضمیر خوداگاه گفته میشود ان من خدائی را قوانین الهی را بخوبی درک میکند وسعت وقدرت بیشتری نسبت به من خوداگاه دارد اگر براسا س درک من خدائی  انسان حرکت کند به ارامش وبه معنویت وبه بهجت وشادی میرسد واگربرخلاف انعمل کند دریک تضاد شدید ی گیر میکند غربیان دلائل جالبی برای درک این مطلب رسیدند ودانمشندان اسلامی  به این مطلب رسیدند ان من الهی بهاین سادگی قابل خاموش کردن نیست و بایداز ان به سختی عبور کرد- عده ای از دانشمندان امریکائی به یک سرزمین  افریقائی میروند- یک فردی که ازان کشور کهدرامریکا تحصیل کرده بود پیدا میکند- در ان کشور درمراسم عزاداری لباس سفید میپوشند- شمت لباس سیاه بپوش  زیرا رنگ  قرار دادی است ایشان لباس سیاه میپوشد ومتوجه میپوشد که مردم با کمی تعجب به اونگاه کردن کم ینارحت شد ولی موضوعی نوبد  ایشان یک تحقیق کرد که لباس سفید برای این علت است که مرده دران ان دنیا لباس سفید تن اش میکند و- چهره اش  سفید ونورانی وندان است واگر سیاه بپوشد برعکس میشود سخت ناراحت شد هرچه گفتن ازلحاظ اماری  یک نفرسیاه پوشیده است ایشان  قبول نمیکرد  وبعدبرای ایشان  اثبات کردن که اسنان هرکاری میکند بعد میخواهد اثبات کند که فلسفه دارد زوز اول شایذ رنگ سفید محبوب بوده است ویا ارزان بوده اس ت ولی بعدا یک فلسفه برایان تندرست میکنند که مسئله بیارحائز اهمیت است ومیتواند بسیار خطرناک باشد- وبعدا ایشان ارامش پیداکرد ومردم گفتند مافکر کردیم لباس سفید مناسب نداشته است ویاانکه فرهنگ ایشان- با ماا ختلاف دارد اقای ترامپ دربسیارجاها قوانی کشور خوداش وسازمان ملل متحد رانقض کرده است-مهم نیست  ایشان به اقای جانسون بوریس گفته است درباره برجام به سمت من  بیا وقوانین سلزمان ملل متحدازایشان پیروی کند که اگر ابن قوانین سازمانملل متحد عقلانی نیاشد روزی  مخالفین سرسختی پیدا میکند- یکی از دلائلی که ناپلئون بناپارت راازمیدان سیاست  برون کرد  که هرکس انتقادی سازنده به ایشان داشت شب به خانه ایشت پلیس پورش میاورد  بنام قانون ایشاندستگیر میکرد ایشان خوداش قانون شد- ادامه دارد