بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- من و- اربعین- بارها دوست عزیرم که مهندس است وسید است  واژانس  جهانگردی دارد- من رادعوت به اربعین میکرد  ولی دختر من مداوم انرااستجابت میکرد-تاامسال- خداوندمنان  تا فردکامل نشود  امتحان- و مورد سنجش الهی واقع نمیشود- اول باید حکمت را یابد بگیرد- علم کلام  الهی  را بخواند  ایات  درک وفهم تاریخ را بشناسد تامورد ازمایش واقع شود ما به همه دانش اموختن گان اید فرصت دهیم تا اعلام وضعیت کند که حاضر به امتحان هستم مگر میشوداب تصفیه نشده  را خورد-؟؟ حدیثی درباره امام حسین علیه السلام – در کتاب چه زیارت  حضرت العباس  علیه اسلام نوشته است – قبل از بیان اعراب  مثالهائی دارند که ظاهر ان معنائی دقیقی ندارد علم  جاهلی  است ولی معنای عمیق ودقیق است-  به امام حسین علیه مستقیم ویقول حضرت ایت الله اشکوری  امام جماعت  یلد  حضرت هانی علیه اسلام که مسجدی باشکوه درجاده شهید اعبرات این برای فروریختن اشکها امام حسین ویارانش شهید شدند  اب وهوا سازنده روحیات است  بخصوص احساسات بحث اش خواهدامد-  دینا کاراوانال  رقص واواز می ساز  اربعین کاروان درک حکمتهای عمیق وامتحان دادن موفق استامتحان گیر خداوند منان است مصحح امامحسین علیه السلام است- خیلی حساب شده  بایدامتحان پس داد مقدمه را عرض کنم  اعراب فکرد میکردند  بچه  همانطور که از سینه مادر شیر میخورد در رحم مادر هم از پستان مادر  شیر میخورد- وپدر محکم ترین عضو اش کمر است نطفه بچه در کمر بوجود می اید  لذا به کمر میگفتتد صلب یعنی محکم- بقول دوست عزیرم  جناب اقای حسن ابوالحمدانی که در  موکب حضرات بزرگوران  صلب شده ایمان جنابان فیروزی در عمود 480 برخورد کردم یک نصیحی ایشان کرد- فرمودندمن د از  قبیله حمدان هستم  که مشعور به به قبیله ابوال حمدانی  من خواستک تکار کنم کمی مکث میشد وایشان کمی ناراحت شدندوفرمودندسریع بگو  عربی را مشکل نکن اگر سخت است- ال- رابی  انداز—به امام حسین علیه اسلام میفرماید من صلب  ایمان یعنی از کمر ایمان امام حسین نطفه اش تشکیل شده است- حال در  دررمله الی کربلا  چه میفهیم- این شعار رمله الی حسین ا برای من معنایاش مشخص دهبو.د  بزرگوری پییر ولی بسیارزیبا وخندان  اب میداد پرسیدم رمله یعنی چه ایشان به عربی گفتند  دارید باهدف وشوق به سمت کربل ا ودست اش از چپ به راست کشاند یعنی دار ی به سمت کربلا میروی ویعنی دار ی به سمت امام حسین علیه السلام میرو.ی وبه فارسی  گفت به سمت خدا میروی ---ادامه دارذد

م