بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دونکته مهم – در عتبات مثلا دربارگاه منور امام علی علیه السلام – از هر قسمتی که  وارد شوید دوباره  فردرا تفتیش میکنند ودر طول مصیر  چند بار فرد را تفتیش میکنند  بالای ان کیوسک نوشته است حصن منیع للوجهه الرهاب یعنی دژ مستحکم برای  ترساندن زور گویان- ان افراد بسیار کار کشته هستنداز روی نگاه تشخیص میدهند   درغرب وشرق کشورهای پگیشرفته  جاسوسان انها زحمات زیادی میکشند  واز دواهای خاص استفاده میشود که نترسد وجا نخورد وبخوبی درامری  اطلاع ندارد دروغ بگوید وخودرا خلاص کند  باتوجود ان بعضی مواقع تشخیص داده میشود وصبر میکند که تاکیتک ان فرد چیست واین جاسوسان کارشان مقاطعه کاری است  رمیزان اطلاعات بدست اوردند پول نجومی میگیرند وبسیارافرادخاصی هستند- لذا افرد داعشی اندک انها  میتوانند کمی شهمات دراین کمی سائل داشته  باشند مثلا بگویند چندی پیش درموصل چه اتفاقی افتاد؟؟ جا میخورد- من سرمائی هستم دراین سفر به عتبات  یک چیر کلفت بخاطر جیب ان پوشیده بودم درصحن حضرت علی علیه السلام نشسته بودم که دعا بخوانم  ونماز کمی زیادبخوانم بلافاصله یک اقای ایرانی  تیپ ثروت مند کنار من نشست دیدم تیز من را نگاه میکند کمی بعد فرمودند-ان گوشه سینه زنی است شمانمی ایئد گفتم میخواهم نماز بخوانم ایشان رفت چون کت  چیر پوشیدن قابل قبول نبودهمه بشوخی میگفتند سرمات شده؟؟ در نجف همهنوع بلیط ایران فروخته میشود درحالیکه درایران مثلا برای شیراز ندارد وکاغد می دهد قبلا  اینترنی از اژانسی  بلیطتهیه میشد وفقط یک کاغذ میدادند وکاغذ میدادید وان گاه بلیط میدادند وبعدا کاغذ رها شد ولی درنجف هنوز کاغذی است   درشیراز بلیط شیراز نبود بلیط  نجف اصفهان گرفته بودند وکاغذی هم ندادند که میابیست یا انرادرموبایل میفرستادند ودرنجف اسکن میکردند وتبدیل به کاغذ میشد ویا به کنسول گری اینران درنجف ان کاغذرا فاکس میکردند بسیار مانند خانواده من د رجریان نبودند عدم اطاع رسانی وبسیاری  درموبایل داشتند ومیگفتند کاغذ بیار  ودرک نمیکردند که بایدانرا اسکن کنند خوب موبایل که سند نمیشود خلاص ماتاصرار کردمیک به اینترنت  مراجعه کنند وباکمک یک خلبان ایرانی مسئله حل شد – اگر امکاندارد در فرودگاه یک مرکز اسکن تهیه شود من وارد اصفهان شدم  وخوب  فرد خلاف کارنبودم اگربودمم هیچگاه نمی گفتم سالن داخلی کجا است؟. ازمن پرسیدن شما سالن داخلی برای چه میخواهی من جریان گفتم که میبایست به شیراز بروم من ر کنار کشیدفرمودند متادون داری    من گفتم بلیط  نجف شیراز موجودنبود وچهرشنبه فقط یک پرواز به شیراز امی امد واتوبوس هم نوبد ومن باسواری امدم سه بار  منراچک کردندتمام کول پشتی بیرون ریختن  وفذر د پشت  دستگاه ژست غم لنگیز کداوم روی پا خود میزد که چرا دستگاه چیزی نشان نمید