بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-جناب اقای سقراط-میفرماید- اگر قرار است فلسفه را رد کنند  باید بادانش فلسفه رد کرد- یعنی فلسفه فلسفهرا رد میکند پس فلسفه درست است- منطق هم به همین دلیل  علومی که چهارچوب دارند وتبدیل سیستم یانظام میشوند- مبانی بدیهی وعقلانی انها درست وغلط را تشخیص میدهد مثلا ریاضایات- البته بعضی  موضوعات است که هنوز چهار چوب ندارد- و-فرض کنید  معجزه  وسحر ومانندان عقل محض میتواند باقواین کلی عقلانی انرا تائید ویا رد کند  همچنین ماننداشراق- بعضی علوم غربیه – بحثی مانند حجاب هیچ نیازی نیست که دلیل عقلانی پیدا کنیم ولی مسلما دلیل عقلانی برعلیه ان وجودنخواهد داشت سلیقه واصول من دراوردی  نیمواند بعناون یک دلی ل عقلانی واکادمیکی مطرح شودمثلا برابری حقوق مرد وزن اتفاقا  اثبات شده است که نابرابر ی ها ایجاد موتورحرکت میکند- حدیثی از رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم- که خداوند افراد بعضی را طلا وبعضی رانقره خلق کرده است ازلحاظ سنج این دومعیار محسوس بیانکرده است اتفاقا دردانشگاه لندن بیان میکردند  که اگر یک  مسئله علمی را نمیتوایند درک کنید مثلا دراشپزی مهارت دارید استاداز طریق اشپیزی تاحدی فرد را  به درک ان نزدیک میکند- اتفاقا قران هم از همین رشو استفاده کرده است که مثلا کبوتران انواع دارند وهرنوعی خصوصیاتی خاص داردوگیاهان هم همینطور هستند وکبوترماده وبا کبوتر نر اختلاف دارد  روی انها تحقیق کنید تا مدل انسان هارهم درک کنید ئحضرت رسول صلواته الله علیه واله والسلم اگرهمه یکسان بودند جامعه متلاشی میشد تجربه شخصی من نشان میدهد هرگاه امری را تدریس کنم لذت اش ان است که فردی  درموشوعی روشن میشود از خوشحالی اومن خوشحال میشوم ولی خوشحالی واقعی من  زمانی است- که چیزی  از دیگری یاد میگیرم ویا دراثرمطالعه درک میکنم یعنی یک نیروی برتری باید باشد لذا چالش کردن با اسلام بعلت اصولهای سکولار غربی  امری پوچ وموهوم وباطل است وقران میفرمیاد  که اگر شک میکنید  اقا یک سوره بیاورید هرجند کوتاه باشد بهاینایه تحدی گفته میشود درحد یکسان باشندوکسی که نمی تواند بیاورد تازمانی که دران حد نیامده است عقلا میفرمایندباید قبول کند- وگرنه خودرا گول زده است- پس بیادبا سالام کسی که میخواهد چالش کند اصول وسیستم ونظام علمی وعقلانی انرارد کند وقران میفرمایند میخواهند باهو رد کنند- ولو  اکثریت جهان مخالف باشند اثربی نداردتا بحث علمی دقیق کنند- اما مخالفین ما-  زمانی من میخواستم از طهران به شیراز پرواز کنم هواپیما دوساعت تاخیر داشت شایعه بران بودیک سفر به کویت میکند وبر میگردد-نیم ساعت گذشت یک هوایپیما به زمین نشست وبعد جوانی قدبلند  دوازده  چمدان کهان زمان مشهور به چمدان تابوتی بود این چمدان تابوتی بعداز انکه ایران هواپیمای مسافری خرید وتور جهانگردی راه افتاد افرادبرای خریداجناس برای فروش انهارا از خارج خریدند ایشن کنار من نشست  وشروع به خواندن روزنامه کرد ومن هم کتاب میخواندم نیم ساعت گذشت  من بهایشان گفتم  مثل انکه فردی که قراراست دنبال شمابیایدنه یامده است مثلااز کرج ایشان فرمودند من از کویت امدم وبه مشهد میروم من گفتم از کویت چه خبر؟ ایشان فرمودند من دراداره بیمه  مشهد کار میکنم ما دوازده نف ر هستیم کیه یک تعاونی ساختیم وازگاه یکی سه روز مرخصی میگیرد وبه کویت مرود ودازده چمدان فقط  پیراهن برند خاصی را  میاورد واین بار نوبت من بود برای اولین بار به کویت رفتم وفقط یک ساموسنگ پول دران وبد ومقداری اسبا شخصی ومیخواستم یک روزه کلکش را بکنم  ایشان فرمودندبه ته سالن که رسیدم همه رد میشدند فردی پشت میز چسبیده به دیوار منرا صدا کرد ومن بهنزد اورفتم وگفت تو ایرانی هستی گفتم بله گفت بایدتفتیش شوی- من گفتم من حاضر هستم ولی من تروریست نیستم ایشان جواب داد من اگاه هستم وحساس هستم ومنرا بشدت وبامراقبت تفتیش کرد- بعد دست درجیب کرد ویک چیزی مانندبلیط به من داد من گفتم این چیست ؟؟ ایشان فرمودند این ژتون است که فلان جای درظهر میروی وبه شما ابگوشت میدهد وباز یک ژتون دیگری به شما میدهد ومن قبول نکردم باخشونت   بهمن داد وباز گفت من از اوضاع ایران مطلع- هستم- تمام اخباردنیارامن گوش میکنم بقول عرب ها دم روباه بفرمان مغز روباه است  ومن ژتون را گرفتم وبه یک هتل سه ستاره رفتم وزمانی یک اطاق گرفتم مسول  گفت مدیر شما را میخواهد- من نزد مدیر رفتم فرمودند شما صحبانه باما است ولی نهار وشام تادوهزارتومان به حساب ما است  درکویت یک ایرانی بود که نماینده ما بود این پیراهن هر مغازه تعدادی میداد بیشترین انها پنچاه تابود وایشان به اندازه که میخواستیم- بامغازه ای مختلف صحبت کرده بود ومن ادرس انهارا داشتم وبخوبی  مسیر را درک کرده بودم وایشان  لیست انهارابه من داد وفرمودند نهار مهمان من هستی  گفتم منعجله دارم که یکروزه کاررا تمام کنم ایشان فرمودندبایک رستوران صحبت کردم وغذای عالی دارد وپول هم دادم واسم شمارا گفتم ومن به انجا رفتم وغذا خوردم ودریکی از سوپر ریس  انجا به من گفت فلانی من از ایرانیان درتعجب هستم که روزها میروند جنگل ودشت علف میخورند ولی پیراهن برندعالی میخرند ومن گفتم به قیافه من می یاد که من علف خورده باشم فرمودند اخبار گفته است تنها پنج درصد غذای خوب میخورند- توجزو ان پنچ درصد هستی درحالیکه ک.یت میتوانست از سفیر کبیراش این مسئله را جویا شود وتعدادی قابل ملاحظه از کویت به ایران می  امدند ترکیه هم همین طور- متاسفانه انزمان تبلیغات بود وحال مداومیخوانند رسانه های مار زیر سئوال ببرنند تادروغ های خودشان جا بیاندازند دردانشگاه لندن استادفرمودند که سه روزنامه دراوپا فقط قابل قبول است اولین انها-لومند+ جهان- فرانسه که وسواس شدیدی در دست بودن خبر دارد دوتایمز لند است وسوم اشپیگل المان که ان دوتای اخری بالاجبار برای پول کمی گاهی شیطنت میکنند- وبههمین علت درانزمان بی بی سی  بیشتراز لومند  خبر پخش میکرد همین لومندت خبرنگار اش درتهران نوشت  که درخیابان شاه ابادتهران خانمی پیراهن بدن نما  که پستانش بیرون بود توسط سپاه متوقف شد وباشمشیر پستان انخانم بریدند ودرجوب انداختند وچون امبولانس دیرامد ان خانم دربیمارستان فوت کرد