بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- تعدود زوجات-خداوندمنان هر صفت مثبتی که انسانها داده است- زروی حساب وکتاب است قبلا ضربالمثلی بود برای  که بچه بیاورید –و-نترسید- هرکه دندان دهد نان دهد- درتمام احدیث ودعا ها زنان یک مرد بصورت جمع اورده است خوب برای سیاست میفرمودندمنظور دختران هم است- حتی حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم کهمن به کثرت شمادرقیامت مباهات میکنم- حتی به فرزندانی که سقط شدندکهان نزمان انها بصورت یک انسان کامل درمی ایندببعضی ازانها درامتحانات برزخ قبلول میشوند واهل بهشت هستندوبهداوندمنان میگویند باید همراهمن پدروماددر من باشد وخداوندمنان بخاطر ایشان حتی از جهنم بودن موقت صرفنظر میکندوهمران این فرزند به بهشت میروند ازدیادنسل اثار بسیارمهم دارد مهمترین برای دقاع از کشور است همیشه درطول تاریخ تاظهور مهدی علیه السلام هیچ اطمینانی  نیست که ممکن است یک کشور قدرتمند به یک کشور کوچک حمله نکند امروزه نگاه کنید مصر سرانجام صحرای سینا را از  اسرائیل پس گرفت سوریه یک مقدار جولان رادارد لبنان مقداری از شبان اسرائیل گرفته است واردن یک سوم گذشته است- امروزه چین اخیرا اعلام کرده است به هشتاد درصدجمعیت شغل داده است افغانستان چقدر شغل داده است؟؟ هرانسانی یک معدن طلا ویانقره است بشرطی که از ان استفاده مطلوب شود زمانی که من در مرکز زرهی بودم وحضرت جناب سرهنگ دوم گلشنی  رحمت الله علیه بهمن فرمودند وارد ارتش بشو من به شما نقشه برداری  نظامی را  یادمیدهم ونحو تمهیدت زمین برای مکتب های جنگی مختلف  هرکدام تمهیدات خاصی دارد-  از گردنه حیران تا جائی که ما باشوروی  مرز داریم  نقشه انها تهیه کنیم وتمهیدات را پیاده کنیم ولی کسی از ارتشیان جرئت این کارندارد ودبارمن رفتم وروسها عکسبرداری از من کرذدندوبه دولت شکایت کردند- هیچ   نمیتوا ن به امریکا دلبسته شد- همان زمان پسرخاله من مهندس بود ودر پادگان سرخس  افسر وظیفه بود فرمانده  که نوبت ایشت برای کشیک بود- گفته بود که امشب یک سری کامیون می اید و با  یک نامه ویک نامه رمزیک رمز مثلثاتی بودونحو باز گشائی ان رمز  را  برای-من  توجیه کرد  وجای خواب هم برای انه درنظر گفته شده بود- نامه  یک نامه امریکائی بود  که ترجمه هم داشت که محمولات این کامیون را مشخص میکرد- کامیونها وارد شدند ودرپارکنیک مستقر شدند ورانددگان رفتن بخوابند ناگهانی یک نورعظیمی  روشن شد وخاموش شد من یکسری اطلاعات زمین شناسی داشتم- فرمانده بیدار کردم وگفتم بزودی زلزله می اید ایشان فرمودندبروبه بخواب این یک منوری بود- که یک میگ بیست ویک اندخت  که عکس مادن قرمز بگیرد از این محموله- دست به کامیون ها نزیند- ایشان جریان به تهران گزارش داد ودولت گفتند باز نکنید تا ما روسها را توجیه کنیم دوتا تنک مدرن بود ومتعدادی   رادر مدرتن- ومقداری توگ 106 ومابقیه تخت خواب  جمع شود پوتین  پتو وغیره عین این نامه امریکائی  را به روس ها داده بودند روسها درجواب  گفته بودنداشکالی ندارد این فرمانده اجازه نمیداد که درب کامیون باز کنیم- بین پادگان  باپادگان مرزی  ترکمنستان تلفن قرمز بود بارها انها گفته بودن استفادهاز انها  اشکالی ندارد- ولی فرمانده جرئت نمیکرد تا انکه من شخصا انهارسوار کردم ومابقه از کامیون پیاده کردم ومن از فرمانده پرسیدم این نماه روسها چگونه بدست اوردند وایشان فرمودند رتشیان طرفدار  حزب توده؟؟- وعکسی گرفته بودند که تمام محتویات داخل کامیون  ها بخوبی اشکاربود- فیلمی را بی –بی –سی  نشان داد یک فرد هندی  147 زن دارد دریک جا البته تاحدی خوش اب وهوا هکتار های زیاد زیر کشت برده است که هم برای خد وهم برایذ فروش پانصد بچه دارد ودام داری عظیمی ایجاد کرده است  واین بچه ها درهمه زمینه ها تحصیل کردند واین شهرک راداره میکند وتعلیمات این بچه  ها ازخودبچه ها است واخیرا دانشکده تاسال دوم زده است وهیچگونه مشکلی بوجد نمیاد اگرخانم ها کار  ودعوائی بکنند مجازات میشوند- موقع رای گیری جناب حضرت ایت الله روحانی من به  مرکزی درپارک رفتم که رای بده ما دراطاق بودیم  ولی هنوز وقت رای گری نبود داشتند  اماده میکردندیک اقای بلوچ کنارمن امد پانزده  شناسنامه همرا بود  ومن گفتم فکر نمیکنم اجازه دهندشما به جای انها رای بدهید ایشان من این را میدانم  وفقط میخواهم  برگه بگیرم که اینها سریع  بنویسند الان صف زیادمیشود  ومن گفتم اینها کئ هستند فرمودند زنو بچه ها ی من من گفتم تعداد انها زیادنیست فرمودند اینها نصف خانواده من هستم من درشیراز فامیل دارم وهمیشه نصف خانواده به جچئی میبرم امسال  یکی از خانم هایمن کمی ئمریض شدن به شیزاز امدیم ونصف راهم همراه خودم اوردم گفتم شماچند زن دارید فرمودند چهارتا وبعدکن پرسیدم چنفر درشهرستان شکا چهار زنی هستند گفت همه- ومنپرسیدم شغل شما چیست ایشان فرمودند دراداره پست- هستم  وباز من گفتم با پول اداره پست شما چگون  این زندگانی میجرخانی- ایشان فرمودند من  تاچندسال پیش سه زن بودم از بس که همکارن بهمن میگفتند عذب ومجرد- من زن چهارم را گرفتم سنت خانوادگی تجارت است  چون مادرمرز  پاکستان هستیم  با کمی از تجار  شهرک مرزی پاکستان خریدئ وفروش داریم وهرکس از مرز عبور کند ما اگرخواست باپول خوب ازایشان میخریم وتجارت اصلی ما باهندوستان است بقدری تجارمسلمان هندی وهندو ازما خوش شان امده است که به دختر میدهند وماتعدادی از  هندوها  مسلمان کردیم قبلاز انکه به شیراز بیایم- یک مهمان هندی داشتم گفتم درضمن ماچیره گازئویل داریم که به پاسکتان میفروشیم ومقداری  هم  کشامورزی داریم وهمه بچه من سرکار هستند ودختران هم ئشوهر خوب پولدار  دارند شماها توکل ندارید- من مشرف به دمشق شدم در طول مسافرت بادوجوان در تور اشنا شدیم جائی میخواستیم ببینیم  - سواریک تاکسی بزگ وشیک اروپائی شدیم- من یک مردمیان اسل بلند قذ  زیبار روی بسیارخندان  پرسیدم اخبارچیست ایشان گفت الحمدالله ایرانیان تعدادی از عراقی-ها را کشتند- من گفتم انجا پس مردان مجبور هستند چند زنه شوند- ایشان تائید کرد- یکی از بچه  هافرمودند مثلا پدراش بیشاز جنگ در میاید ایشان خندهای گفت هرگز من خودم چهارزنه یک جوانی  بیست ودوساله انهم یک تاکسی داشت کوچک بود از کنار ما گذشت گفت درسن ایشان من دوزن داشتم حالا دیپر اینطور نیست من توانستم هشت هزار لیره سوری پس انداز کنم واین تاکسی بخرم این جوان ها تاوام ماشین راندهند وپولی تهیه نکنند زن نمیگیرند متاسفانه ماتحت تاثیر فرهنگ مخرب غرب هستیم انها باوجودانکه مسئله زن زیادی  که جناب اقای راسل   مسائل انرا مطرح کرد وبعدا انشگاه لندن تحقیقان مفصل کرد که بخی از انرا درسرکلاس درس دردانشگاه لندن ببان کردند ومدام بخش زنان دانشگاه لندن بهدولت پیشنهاد تعدد وزوجات دادانها برای انکه فرنگ خودرا قالب کنند زیربار نرفتند در اینترنت یک  سایت بسیار گرانبها برای تبلیغات است یک خانم میلیونری امریکائی وبسیار زیبا دزسن مثلا چهل سالگی تبلیغ کرده است اگر من بامردی که خش اخلاق باشد ازدواج کنم نصف ثروت خودرا به ایشانمیدهم دلائل بای تعدود روجات زیاداست- دلیل تعدود زوجات را امام رضا علیه السلام سئوال کردند فرمودندخداوندمنان میدانست که امکان انکه درشرایط ی زنان بیشتراز مردان شود هم میبزان علاقه جنسی مردان را بیشتر کرد وهم تمایل ازدواح زنان رابه مردان زیادکرد که  مشکلی بوجودناید البته چهارزنی راوج است ومسلما عده ای خاص خواهندبود ولی دوزنی  انجان مشکلاتی نخواهد اشت بشرط انکه مافرنگ غربی را  کنار بگذاریم و فرهنگ اسلامی را  دنبال کنیم انشاالله