بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-عشق رنگ وبوی الهی دارد- هم به های است و- هم به هوی- های وهوی توئی- هم دراین جا ئی وهم درانجا ئی-هم به در جامی وهم درسبوحی-به هم مرادی وهم به تو مریداند-هم به در پیام ای وهم درکلام-هم درسفید هستی هم درسیاه سیاه -من همان   که توگویی تو همانی که خودگویی- نه چنین ام که توخواهی –توچنانی که –من خواهم-هم سماواتییم هم زمینی ام-به زنجیر توبسته  وبرده دینم- برای دل تنهایم توجام شرابی من اب سرابم گرفتاررتوام انچنان حقیرم که بادبردم برمهتاب–دلبسته پیر فرستاده شاه ملک جهانم- های وای برمن- اواره مسجد -خانه کعبه- -بارگاه حسینم- نه جهمنی نه بهشتیم ازنفختم من روحی سرشتم  - - ان - راز  در پرده همین است- سر بسته درپرده بگویم- - همه رابازی دهم فقیرم فقیرکوی توهستم -انچه گفتند وسرودند  تو بالترازانی- تو مرکز دایره عشقی من پرگار عشقم- تو باغ بهشتی  که دیوانه کنی هر عاقل   هر پیر-