بسم الله االرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- برگرفته از  سایت – ا- بی- سی استرالیا—اجازه برای هک کردن با استفاده از یک کیبورد برای جنگیدن با داعش- باوارد شدن به تبلیغات انها وپاره کردن  تبلیغات انها- درمرکز سازمان اطلاعاتی استرالیا باروش خاصی  چنین عملی اجرا میشود- خانمی که مسئول این کار است یک زندگانی بسیار محرمانه دارد- حتی خانواده ایشان نمیدانند درچه کاری درگیر است—هم چنان زمانی که خانم سارا با خبرنگار –ا- بی-سی یک گفتمان  ویژه داشت از نام حقیقی خود استفده  نکرد—ایشان گفت خانواده من هیچگاه نمیدادنند من چکار میکنم- بنابراین- من اجازه نمیدهم که مخالفین وتروریست ها بفهمند  که من چه میکنم—در اولین بار- سی بار نقش یک هکر کردن بر ای ایشان اتفاق افتاد- که انهارا پاره کرد- که متعلق به واحد  داعش بودند- انها جزووظایف  اشوب ساز بودند- که داعش توانائی پیدا میکرد- که- عضو گیری   انلاین کنند توسط  ویدیو های – تاثیر گذار- ومجلات اصطلاحاتی خاص خود که بزبانهای مختلف نوشته میشد- که باعث میشد پیام های که نفرت دران ها موج میزد- در ساسر جهان نشر پیدا کند-( همیشه دو راه بسیارمهم برای جذب هست یک از طریق محبت وتشویق وانگیز های مثبت ودیگری از طریق نفرت—امروزه راست وراست افراطی که –به رهبری  اقای ترامپ که نساونالیست وطرفدار نژادسفید وضد مهاجر وخارجی  وبرطرف کردن ضعف ها وغیره افراد را جذب میکند وبرعکس ان چپ از طریق محبت کردن وحمایت کردن افراد را میخواهد جذب کند  امروزه دراسترالیا نئو نازیم از طریق نفرت میخواهد نیرو  جذب کند و ومائویست جدید باز ازطریق نفرت وحمایت دراسترالیا میخواهد نیرو جذب کند و دراسلام محیبت ورحمت وحقیقت وارتق کمال مخواهد نیرو جذب کند .نفرت از شیطان وشیاطین دارد-ادامه دارد