بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-  من یکبار برای خرید میوه بیرون رفتم از مغازه که بازگشتم- گلوی من میسوخت  وبینی من بشدت بخارش افتاده بود-  بعدازمدتی بهبود ی پیدا کرد ومن اسهال گرفتم-دخترمن مدتی در بیمارستان نماز بعنوان تخصص کار میکرد  بشدت بیمارشد ودرخانه دراطاقی خودا قرنطنیه کرد واعزام به یاسوج شد- دفعه بعدمنبرای  تعمیر تلفن به مغازه رفتم درمغازه بشدت پوست صورت وچشم من شروه به یک سوختن   ضعیف داشت- من به تلفن داده شده زنگ زدم وجریان را گفتم وگفتم بنظر من این ویروس در هوا تکثیر میشود وایشان خندید وگفت درست است- ما بازار وکلی یکبار ضدعفونی کردیک وباز هم میکنیم واطراف بیمارستان  علی اصغر دستغیب شیراز ه بیمارستانخصا مرض کرونا است هم  ضد عفونی میکنند- باز خانممن بیرون رفت ریک جلسه بودبه منزل امد من بشدت گلوی من خشک شد وایشان تب ولرز کرد- بهدخترمن زنگ زدم وجریان راگفتم ایشان گفتند درتابستان تکثیر زیاددارد ودرزمستان  احتمالا تکثیرندارد- این سئوال مطرح است چراین  ویروس در  پکن پیدانشد  ودیک استان پرجمعیت فشرده پیدا میشود وچرا مرس در مکه درزمان حج پیدا میشود وغیره این کار امریکا است چنان اثبات شود باامریکا وارد جنگ بایدشد