بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-مسئله – یا موضوع یابقول خارجیان- ایتم- رهبری بسیارموضوع استرا-تژِیک- بشری بود ه است-متاسفانه قهرمان  های اصیل- رهبری درطول تاریخ- یا گمنام ماندند شایدیک قرن طول کشید  تا انهارا درک کردند ویا بقدرت نرسیدندویا کشته شدن که اغلب پیامبران اعظام صلواته الله علیهم اجمعین- چنین هستند رهبران درمان جنگ قهرمان نظامی بقدرت میرسیدند- یا ریس قبائل بزرگ کاغالبا سازماندهنده- اروگازینیر- فرهنگ جامعه هستند مانند ابی سفیان- سپس رهبران مالی وقبلئلی ونظامی باهم جمع نحس رابوجودمی اورنذ وبقل حضرت علی شریعتی رحمت الله علیه- سمبل های مثلث زور زر وتزویر-  که بقول خارجیان تول تالیتر – تول عین جمع اعداداست که  توتال هم گفته میشود زمانی که چند خرید میکنید دران برگه وقبض خرید اخرش توتال میزند- در احادیث – حدیثها ی مختلفی –دراین جهت وجود دارد- تز اصلی- این است که اخر رهبر الهی نباشد- مانندکسی که است   اول درگودال کوچکی میفتند ولی راحت بیرون می اید که جنبه هشدار دارد ودفعه بعد درگودال کوچکی میفتد وزمین دهان باز میکند که به عمق زمین میرود که کنایه از رفتن به عمق چهنم است- ویا کناردریا است وگام دردزیا میگذارد وکمی بامشکلات  بیرون میادودفعه  باز وارد ریا میشود ونگاهان ان عمق کوچک به یک عمق  عمیقی تبدیل میشود- ویا سوار کارئی چند بار درسینه کوهستن اسب رم میکند ولی انرا مهار میکند ودفعه بعدتصور میکند اسب خواهدایستاد وکنارپرتگاه تصور میکند خواهید ایستاد ولی اسب اطاعت ومهار نمیشود فرد را به عمق پرتگاه میکندویاداستان کشتی که نگهان موجی بلندان کشتی راغرق میکند ویادرقران ابرسیاه پایین میامد است وطوفانی همراه داشته است ومیدانستند که باران شدیدخواهد امد وازجهتی مترسندوبهخانه پناه میبرنند واز جهتی خوشحال بودندکه سیلی  را میافتد ولی نگاه زمانی که ابرنزدیک میشود اتشی سوزان همه چیز را نابود میکند—سوره الکوثر- همین مطلبرا بیان میکند- اخطاراولیه ان است که خانمها- مظهر سکس نیستند- مظهر  عبادت وبندگی خداوندمنان هستند تمام نعمت ها مظهر  رحمت وبرای درک  خداوندمنان وعبودیت واطاعت الهی است واین عطا برای خوداش ورسول اکرم صلواته الله علیه وا-لسلم وبشریت وجن است- ویکنوع مدیریت کمکی زن سالاری –الهی دارد- دراین مسئله غرب وامانده است- که کجا مرد سالاری باشد وکجا زن سالاری باشد وایندو چگونه تقسیم مدیریتی  کنند- در ایه دوم سوره الکوثر دستور نماز میدهد ودستور نحر کردن شتر گردن ایشان بسیارکلفت وسخت است ولی خداوندمنان  یک حفره باپوست نازک دراخر گردندرست کرده است که پشتان  تمام رگهای بدن به ممتصل میشوند- که بانزه ویاحتی-با  چاقوی کوچکی- قابل پاره شده است این کلمه نحر دومعنا دارد وهردومعنا صادق است وجمع میشود یکی مادی ویکی معنوی – مادی شتر است- بعضی مفسرین معزز فرمودند  بلافاصله پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلام- میبایستانرا اجرا کند پس درمکه میبایست انرا انجام دهد بدودلیل اینطور نیست- اولا چنین مسئلهمهمی در مکه رخ نداده است ودرتاریخ نیامده است  دوم چریان قبلا زبعثت با جریان بعداز بعثت درتمام ابعاد فرق اساسی دارد قبلا به جهتی حضرت عبدالمطلب- بخاطر پایمبر اکرم صلواته الله  علیه واله السلم ده شتر کشت  وهمه رامهمانی کرد- وحضرا ابوطالب ان عظمت وقهرمان تاریخ جاهلیت- برای رسول اکرم صلواته اللهعلیه السلم درجریان حلیمه سعدیه که یکمعجزه برزگ از رسول اکرم صلواته الله علیه واله والسلم رخ داد- راوی جاهلی میگوید  همه درچادی جمع بودن کهبرای حضرت رسول اکرم صلوالته الله علیه والسلم- دایه بگیرنند وجریان یرخ داد .ایشام من درمناربدوم چون یکگردهمائی بودوبارفیقم صحبت میکردم ناگهان تگبیر شد دهان ه کف کرده واز خودبیخود شده ومن امدم وبه سبک عرب- وقتی کیه اینچنین میشود-مردممیدانستند احتمال سنگکوب است فرد سکته میشکند  یاسیلی میزدندویا بانیزه به ران میزدندویا بانیزه وخنجر به ران میزدند  ومن چنین کردم وبعدمتوجه جریان شدم وابوسفیان دعوت کردندباخنده امد وایشان شراب بخشید وگفت کاربت است امسال  از حاجی باشراف وگوشت مهمانی کنید چونمیدانست این خبر تنهادرمکه نمی ماند وبه اطراف کشیده میشود- ولی بعداز بعثت مسئله بطورکی تغیر میکند- ادامه دارد