بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جنابی در بی بی سی- کهمنبهقسمت انتهائی ان رسیدم-وتصور میکنم ان فرد تاحدی به مسائل دنی انهم  درسطح بسیار نازل  اطلاعات دارد- بحث مکرد در بحث شر ها ارتی بازی نکردندیک عمل غیر عقلانی است-اگر شری را خداوندمنان بوجود اورد که نمیتواند غیر عقلانی باشد مسلما حکمت دارد ولی انسان حکمت اش را درک نمیکند- مثال بیاورم درایادان بودم- یکی از  دختران مدرسه پدراش- یک غرفه شاوارهای  جین وغیرهمیروخت اصرارداشت یک خدمتی به دبریران بکند کسی  نمیرفت واصرار کرد بود من را ببین ویکخدمتی را هم بکند من بهنزد ایشان رفتم خیل خوشحال شد  وفرمودند شما هدیه نمیپذیرد من یک دست لباس باتخفیف پنجاه درصد میدهم یکمقداربحث شد اذان شد دستور اذدان راقع کن ویک  نوار موزیک گذاشت ومن گفتم اذان برکت دارد فرمودند برکت اش برای تهارانی مفت خور است از چاه نفت میلیونر میشوند ومادرسختی فوق العاده هستیم- تمام گوشت .چربی منذا این پالایشاگاه العنتی اب کرد اقایان تهراین بعنوان ریس یکبار نیامدند یک خستهنباشی بگویندپولهای مفت عظیم  به جیب میزنند لنج شریک شدم غرق رشد-  وبیان کرد ما فقط یک عید وکمی تابستان بایدیکسال بکنیم ازمهندس دکتر معلم همه درمارما شریک شدن منهم هم شرلب میاورم وهم تریاکمیاورم میفروشم تازه زندگانی من بسیارمحقر شده استهروقت خداوندپولی که به روسای تهرانی اداده است بهمن دادمن نماز خواهم خواند چیزی نگذشت جنگ شد اقااین به شهرهای مختلف دونفرمعتمدابادنی  تعین کرد که افاد ثروتی از دست دادند همهرا محاسبه کردنبلافاصله پول دادند واستاهن  کمک بلاعوض ووام کم بهرعدادند که درشیراز گرانترین مغازه راخردیند  وخداوندمنان فرمودند حالا نماز میخوانی یانه گفتندما  بهانازه لازم مصیبت کشیدیم دیگرحاضرنیستبم برای نجات ابادان بجنگیم انهای پول اهنجائی گرفتند بروند حالا بجنگندند- خیلی شرکنت نفت بد عمل کردهبدی  میفرمودند اگرانگلیسی ها اینجا نبودند سگ هم نمیتوانستنددرابادان زندگانی کند اینگلیسی بودندهمه نوع رفاه اوردند واصلا پارتی بازی نکردند فرد ی نزدیک به سی سال  کارکرده است از خانه سازمانی بیرون کردند ویک فرد مثلا تهرانی راجادادند وتکام مزایائی که انگلیسیها  قایل بودندحذف کردند-