بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی استسخنرانی یکشخصیت بارز انقلابی که استاد  من در شناخت حقایق انقلابی ایران است ولی با کمی اختلاف در دید گاه ها است- سخنرانی ایشان درباره شهادت یک مرد ستاره از اسمان شهادت است – هرشب ستارهای به زمین  میکشند وباز این اسمان  غم زده پراز ستاره هاست—نارحت نشوید گاهی من  بظاهر بهملطب دیگری میپردازم که بی ربط نیست گرچه میخواستم انهارا موضوعی بیان کنم- اینکه هرصد سال یک مجدد ین می اید ودین قبلی را احیا میکند وبسط میدهد مال براردران سنی است نه شیعه- که از روی تحقیقات  بااحتمال زیاد به این نتجه رسیدن- شیعیان سعی کردن انرا درست کنند  ولی حقیقت قربانی میشود ازامام صادق علیه است که نارحتی نشوید من شهید میشوم ئمداوم ستاره های فروزانتر خواهند امد- واین که هر هزار سال یک احیاکننده بزرگ میاید این مال برادران زردتشتی است- که پساز  حضرت زردتشت علیه السلام هر هزارهیک مجدد میاید ودرهزاره سوم بهرام چهارم میاید که کل دنیا منقلب میکند گروه بهایت ساختگی وجعلی این مطالب سود جسته است وخداوندمنان انهارا رسوا کرده است که بعداز علی محمد باب هزارسال بعد مجدد بعدی میاید ولی خوداش براردر کوچک بهاالله- که به ایشان لقب صبح ازل  داد یعنی از ازل انتخاب شدهبود بعداز خودمجدد نامید- وبها الله- فرمودند من همان مجدد ی هستم قراربود هزار سال دیگربی یاید برای نجات بشریت زودتر امدم-ولی تا قیامت  بعدازهر هزارسال شخصی خواهد امد ولی عبدالبها فرمودند وبغیرازمن تاقیامت کسی نخواهد امد؟؟-دیشب  در کانال  ولایت یک جناب سید بزبان انگلیسی مطالبی بسیار ارزنده بیان کرد که من تاساعت سه نصف شب بیشتر طاقت نیاوردم- بحث این بود که انبیا اعظام صلواته الله علیه مردمان احمق نگذاشتند ایده های ان عظمت ها به بار بنشنید اگر می نشست این رودخانه علم وحکمت مداوم عریض میشد  تا به اسلام عزیز میرسید ایشان فرمودند امام الزمان میفرماید این اید ه های پیامبران  اعظام  رحمت الله علیه الجمعین را از من بخواهید وهیجکس مجبور بقول دین اسلام نخواهدبود ولی پساز حل مسئله راحت به اسلام عزیزمیرسند وقبلا از ظهور  سیصد وسی نفر از بزرگان وانبیا اعظام گذشتگان مردم را اهنمائی به دین سابق ورسیدن به اسلام میکنند- هر جا اسم علم امده است اول علم دین است که مهم است بعد علوم دیگر است بلذات وبالعرض قبلاز امدن ایشان صلواته الله علیه اله والسلم ازدین دوحرف امده است دست امام علیه السلام برسرمردن بیست وهفت حرف دین کامل میشود- بحث زیاد است برگردیم به سخنرانی ان عظمت بزرگوار باز مجبور هستم مقدمه ای عرض کنم- بهترین پادشاه قاجار محمد شاه است- متاسفانه غرب روین کارنکرده است ودرایران مجهول مانده است که چه عظمتی را افرید- انزمان مردم سطح بالا تا اواخر  حکومت محمد رضاشاه اجازه مسجد دربالای شهر نمیدادنند وطلبه فراری میدادند اسوه مردم خلبانهای نظامی بودند که مظهر درک وشعور وفهم هستندهمهچیز ازانها میطلبیدند انها میگفتنداین کار نکنید انهابراساس علم خودعمل میکنند ازادی قبول کنید ومجبورنیستید که بنزدانان بروید درمحله گیشا که بعضی گفتندپول میگذاریم سجدی درستکنید میگفتندهرک دوست نداردازاینجا برود لبه گلیشا دوکلیمتر با مسجد فاصله داشت وفقط صدای اذان میامد هزاربار بدتر دراینموارد درزمان  قاجار است که بتدریج کم شده است- مومنین میگفتند ایران خراب شده است چرا شما به ایران بازگشتید- محمد شاه درمقابل انگلیسی ها درجنوب ایستاد تانزدیکی هرات رفت ونیروی مجهز انگلیسی عقب راند تا نزدیکی قلعه هرات استان فارسدردست یک شاهزاده انگلیسی بود به اوانگلیسی ها گفتند نگذاررمواد غذائی برسد بیست وپنج روز بدون مواد غذائی ایستادگی کردند وبعد تسلیم شدن وقرارشد انگلیسی ها از جنوب خارج بشوند وهرکاری انگلیسیها درایران بکنند شاه چیزی نگوید وهرکاری پادشاه محمد بکند انگلیسی ها چیزیئ نگویند- بقیه اجربماند یک عزتی عجیب پیداشد که دیگر قابل بازگشت به سابق نبود- انقلاب اسلامی نمونه اتم این معنا است- ترس فروریخت وشجاعت جای انرا گرفت-  ملت عاشق رزم شدند- وشهادت مانند ابخوردن پذیرفتند- خداوند منان اول هر روز  شان این است سری وصلواتی برای امام حسین علیه السلام .دیگر شهدا میزند- ساده تلقی نکنید!! من درجوانی سوره والعصر وابی لهب میخواندم بعدها کم کم ترس من من مستولی شد که نکندمن بیچاره موردخطاب این سوره واقع شوم سوره ابی لهب خیلی عجیب است بگذریم از لحاصوت وخواندن که ابهتی عجیب دارد- ابهی لهب سنگی به رسول اکرم صلولته اله علیه واله واسلم نزد فقط دستورداد انهانمیخواستندبزنند فریادزد مگرنمی بینید این محمد دیوانه شده است وبه بت های شما توهین میکند سنگ بزنید سنگ زدند  خداوندمنان کاری به انها ندارذدمیفرکاید دست توشکسته باد-ادامه دارد