بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات  شخصی است – الهام از کتاب برگزیده تفسیر نمونه سوره حمد- سوره مبدا ومعاد است- سوره یافتن هدف است زیربنای هرامری  درک همین موضوع است هدف چیست ونهایت ان به کجا ختم میشود مثلا خانه خریدن وازدواج کردن وشغل انتخاب کردن وغیره  کسانی زودتر هدفرا تعین کنند  موفق تر هستند-درحدیثی از پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلم نقل شده است-که خواندن سوره حمد  ثواب خواندن دوسوم قران دارد به معنائی دوسوم قران را جع به مبدا ومعاد است-پیامبر اکرم صلواته الله علیه والسلم فرمودند سورهحمد  هرکس بخواند- ای سوره شفای هر دردی است بجز مرگ- جه حسمی وچه روحی چه دنیائی وچه اخرتی-مشکل هضم مرگ راهم درمان میکند دریک جمله طلائی وکلیدی واساسی  بسم الله الرحمن الرحیم- این معنا مستتر است وبه همین علت کل حمد مال خداوندمنان است- ودیگران از موهبت خارج میشوند  ودردهای انها تمام شدنینیست واندکی انهم بعلت الرحمن برای انها تامدتی برطرف میشود وبهشتیان اغاز کلام خودرا باسبحان الل شروع میکنند چون شیاطین فتنه زیاد کردند- واخراش چون به نعمتها  کشیده میشود سرانجام الحمدلله رب العالمین میگویند- وارد انگلستان شدم سری به دانشگاه لندن زدم اتفاقی بایک دانشجوی ایرانی برخورد کردم ایشان گفت من شمارا درلندن ندیدم-من گفتم تازه امدم- ایشان گفت شایع شده است هرجوان  مرد ی که به لندن رسید بالفاصله  همجنس باز میشود وبعداز تحقیقات  متوجه شدم حقه بازی است ویکجوان ایرانی دیگر فرمودند که کار ساواک است درضمن تحقیقات درباره هم جنس گرایی درانگلستان پی بردم شوروی باوجودانکه مخالف همجنسگرایی است ازهمجنس گرایی انگلیسی مخفیانه پشتیبانی میکند وهزینه میپردازد وازانها سواستفاده میکند لذا انگلیسی مجبور میشدم ظاهر مخالف باشند چون مردم بشدت نفرت داشتند ولیدرباطن بهنفع انان ارام ارام کار کنند وهمین تاکتیک یادگرفتند درهند پیاده کردند-    دائرالت ال معارف پیدیا- در مطلب هم جنس گرائی درایرانمینویسد که جون همجنس گراها درایران اعدام میشوند ولی تغیر جنسیت ازاد وفوری است مردان خودرا زن میکنند؟؟دروغ بسیاربزرگ واشکار