بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- یک حدیت- کلیدی  از امام رضا علیه السلام است- میفرماید به تعبیرمن- بشر درمسائل ایدولوژی- ومذهب  بهوحدت نمیرسد ومداوم  انشعاب یعنی فرقه فرقه شدن  رخ میدهد نسبت به درک خود متعصب میشودوسرانجام به نزاع وزدوخورد میکشد- بجر دین ما – دین اهل بیت علیه اسلام اصحاب گفتند در دین شما اختلاف است شما باپدرت بزرگوارتان اختلافتی دارید فرمودند من اگر جای پدرم بودم مانند ایشان عمل میکردم واگر ایشان صلواته الله علیه واله والسلم- جای من بودند مثل من عمل میکردند چون شرایط عوض شده است- درسیستان ما یک هنری است بنام لحاف چهل تیکه تیکه تیکه رنگهای عوض میشود  یک فرد امریکائی روی ان کار کرده است میفرمیاد درسطح نوبغ است که نوبل بگیرنند وبعد پاکستان است وگروه ما هرچه سعی کرد بهتر از انها نشد حالا درغرب چهل گل معروف است  فرشی از گل درست میکنند ومدتها از فرش ایرانی  تقلید میکردند بلژِیک یکی از  این کشورها است وبعد هلند است انگلیسی  افتخار میکردند  افکارهای مختلف دراین کشور زیاد است مانند چهل تیکه درمتجه برخورد ارا سازنده افکار بلندی خواهد شد درحالیکه طلاق را زیادکرد چون انزمان نمیتواستند جفت خودرا پیدا کنند  عاشق میشدند وبعد جریاناتی  رخ میدادمنجر به طلاق شد لذا از کامپیوتر خواستند کمک بگیرنند—یک ستون در روزنامه ای برای طلاق بود نوشته بود دومتخصص باهم ازدواج کردند- خانم دریک شرکتی کار میکرده است که ان شرکت اهدافی را معین میکرده است- این خانم رهبری تیم   تحقیق بوده است وتحقیق میکردند شوهر ایشان میفرماید این ها اهداف احمقانه ای هستند شما زیربار انها نرو  خانم برعکس ار مدیریت دفاع میکرده است وبسیارباتجربه هستند یک وقت میگیرد وبا  ریاست صحبت میکند وبعد که بمنزل میاید  -میفرماید که درک کردم که واقعا احمق است- خانم میگوید .اقعا شما به این درک رسیدند میگوید بله  وخانم جواب میدهد پس شماواقعا احمق هستید- ایشان میگوید من واقعا احمق هستم پس من خداحافظی میکنم ودیگر پایم را دراینمنزل نمیگذارم و از طرف دادگاه نامها برا  حضور درداگاه برای اطلاق برای شما ارسال میشودوانحا همدیگررا  میبنیم- وموارد دیگر گرچه درامر   شناخت طبیعت انسان به وحدت میرسد ولی در ایدولوژِ وعلوم انسانی  از هم دور میشوند تنها دین امامت است ایحادوحدت میکند بس-