بسمالله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-ترفند های غرب- درتهران بودم- خاله من  دوتا کوپن داد که من روغن بگیرم- درصف واقع شدم خیلی تعجب کردم جلوی من پنج نفربودند وبعد شش نفر امدند درحالیکه درشیراز حداقل یک ساعت ونیم درصف بودیم- یک اقائی پشت سرمن بود ولباس برندپوشید بودمعلوم بوداز ثروتمندان تهران است بهمن گفت وقتیکه دو رغن را گرفتهای باز ی دربیار-کهمن مریض هستم وفلان دوتا روغن دیگررا پول میدهم وانهارابهمن بفروش من تعدادزیادی روغن جمع کردم حق اینها همین است که معزول شوند- وبعد گفت من  سکه توی یقه کار میگذاشتم جمعا دوتا بعداز مدتی کشف کردند درچمدان میگذاشتم کشف کردندو درکف حتما درامریکا درست شده است انهم را کشف کردم راه جدید بعقل من ام  رسیددروغ میگفت امریکائی ها یاد دادند – که فلان کس که در ربوشهر لنجدارد با اینها است یک هندوانه را تو ان راخالی کردم صد سکه گذاشتم وچسب زدم- وبه ان لنجی دادم .گفتم دردفتر ات بگذار درکویت به من بده-  ان زمان بانک مرکزی کویت انهارا میخرید وپول  ایرانی هممیخرید وپول کویتی میداد  بشرطی به امریکا برود وایشان پویل کویتی تبدیل به دلار میکرد به امریکا میبرد وزمانی دولت کویت از ایران خرید میکرد  نه ارز خارجی میداد ونه پول کویتی میدا د- پول ایرانی میدادکه قابل تبدیل شدن به دلار نبود- کارخانجات شخصی  تعطیل میکردندخودشتن به غذبرفتند وبعدانهارا اوراق کردند چون ماز وقایع مطلع نبودیم-همان کارخانه به مانمیفروختند-کم کم متوجه شدیم پس هر نیرنگی  بلد بودند زدند هیچ کشور جهان سوم که  جهت رادیکا گرفت مانند  نیچریه-که یک ریس جمهوری مسیحی سرکار امد که اختلاف مسیحیت با اسلام حل کند گارمسلمان به ایشان گفتند بیست وچهارساعت فرصت داری که فرار کنی – نیجر  انقلابون سر  کار امدند الان بشدت طرفدار امیرکا هستنداوگاندا باسارائیل درافتاد کودتا کردندوغیره وبهار عربی مشخص شد- سه کشور هستند  کوبا وکره شمالی که دوغول کمونیست از انها حمایت میکنند- ولی درجهان کسی کمکدرست حسابی بهمانکرد پس دستی درکار است که این مملکت را اگر درجهت الهی باشد بهمنزل مقصود خواهد رساند انشااالله