بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- فیلم گاندو دو مشاهده کردم- چند نکته  بنظر حقیر رسید- اولا نیروهائی که مردمی ب ا انگلیسی برخ.رد معولی داشته باشندومغز خوانی کنند هدف انها دراین چیست بصورت غیر مستقیم- حتی امکان دارد- درایران باشند هدف یکی از همسایه ها ویادوستان ایران باشد-درثانی  سازمان اطلاعات بیاد  پاساژ های بزرگی داشته باشد وهمه شغل  تاحدی باشندبخصو ض شغل هائی که نیاز خارجی است مانند  کتاب ومجله وموزیک وغیره – واز شیعیان   که درانگلستان هستند- خیلی میتواند استفاده سودمند کرد گرچه بظاهر جاسوسی نیست- در روسیه هفت لایه است ضرب المثلی است لایه هفتم پیرزن ها  هستندکه انگلستان را مجله میکنند برفرض ما سه لایه باشیم لایه سوم ضربه میخورد- درطبقه اخر  پاساژ مدیریت اطلاعات باشد اسم ورسمی نداشته باشد بیشتر انبار  بنظر برسد—در زمانی که من جزو گروه بودم-ودانشجوی دانشگاه بودم- یک تستی بایادازمایش میکردیم- تست این بود که بپیش یک پاسبان میرفتیم وباوجودانکه ساعت داشتیم- وودردست ما مشخص بود ساعت است ازایشان سئوال میکردیم ساعت چه چقدر است- وگفته بودند اگر پرسیدخودشما ساعت دارید بگوئید کاری به ساعت من نداشته باشید- اگردعوا کرد هیچ کاری نکنید- روزی من دل بدریا زدم از پاسبانی که سرخیابان فردوسی بود  همین سئوال را کردم وایشان گفت خودات که ساعت داری گفتم گاهی اوقات عقربه گیر میکند کتاب دانشگاهی داشتم وبیادبه دانشگاه میرفتم ساعت را گفد ودقیق گفت  درس چه ساعتی شروع میشود فلان مقداروقت داری ولی دفعه بعد بالگداز اینمرپل وتا اخر پل بتوخواهم زد  ومن رفتم چند روز  بهانجا رفتم دیدم ایشان نیستند گفتم چطور شده است گفتند کسبه رفتن از ایشان شکایت کردندکه بی ادب است ومزاحم کار ما شده است ایشان را  به جا دیگرفرستادند