بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- نیم نگاهی- به اندازه ها- دیروز  حال بردارمن یک دفعه سخت شد وخون از دهان بیرون اورد- به اورژانس بیمارستان نمازی رفتیم تنها تیرترکش-من بیست وسه سال است که به این بیمارستان نرفته بودم از مسئولی  که بنظر مذهبی می  امدپرسیدم من فراموش کردم یا انکه تغیراتی  رخ داده است ایشان فرمودند شما کی امده بودید- گفتم  بیست سال پیش  خندید وفرمودند دوران کهن عصر مردان انجلسی- چه فکر خوبی هرسال پنجاه متر به اورژانس با ارشیتکت امریکائی اضافه شود که همین نحو اضافه شده است راهروهای وسیع ورنگ شفاف به بیمارستان ابهت میدهد وفشاررا کم میکند وبرانکا ها به راحتی عبور میکنند- تا راوهای مانندزندان انهم  عکس برداری ر ازمایش گاه وغیره- وسالن های انتظار وسیع که امروزه بفریاد رسیده است حتی برای کرونا تاکتیک جالبی زدند با دیوار از سالن گرفتند وجدا کردندوبقیه سالنها هم پر است- که با نایلون جدا کردندوراهروهای اش هم پر است درست ماند پارکینک  تختها دم در  دستگاهی کار گذاشته بود که سنجی میکرد و اولین پست تریاژ بقول مسئلاش درجه بندی وشناخت نوع مرض از کودکان تا بزرک سالان خانمی ثمین روی تخت بود وفرمودند من فقط لت مریضی ام بزرگ شدن ریه ها است که پرده دیافراگم راسوراخ کرده است ولی میزان اکسیژن من  94 –این برای عبرت گرفتن است- جنابی از برادران عشایری  درکنار برادر من درراهرو بود ومداوم ازاوخون میگریفتند- پرسیدم کهمرض ایشان جیست فپسر فرمودند که همه گفتندمرض ناشناخته است هیچگونه علائمی ندارد ولی کم حرف شده است ومداوم میگوید انگشت پایم دردمیکند وگاهی ناله میکرد خانمی کنار ایشان بود یک خانمی بعنوان  کمک کننده امده بود-خانم  ها نارحت میشوند مرض را بگویند فرمودند یک دفعه به کمارفت بعداز مدتی بهوش امد-کمی بی حال واحساس درد میکند دوپسر پدر برای  تنگی نفس اورده بودند ونارسائی کلیه هم داشت- تشخیص دادن که کورنا گرفته است خیال جای عجیب بودهیچ کس درخانواده کورنا نگرفته است وگرسیدم چگونه گرفت فرمودند مشخصث نیست جناب استادفرمودندبایددیالیز شود تاهوای سینه بیرون بیاید وچون نارسائی کلیه دارد من دوا میدهم ومایعات بخورد که کورنا درکلیه جا خوش نکند وپسران فرمودند ما که سربزنیم عاقبت کورناراخواهیم گرفت دوجا باید سرزد- یکی قبرستان ودیگیربیمارستان