بسم الله الرحمن الرحیم—نظریات شخصی است- امروز در داد کستری بخش سر پرست خانوار بودم- باید مداوم صدقه داد باز خوب است خانم ها محکم هستند سه فر سرپرست بچه درمدت کوتاهی  نابودشدند- ذونکته مهم است- اولی کارمندی  که بظاهر ادم خوبی بنظر میرسید ولی همیشه درامرطلاق من اقایان را مقصر میدانم توافق کردهبودند که ماهی یک میلیون بدهند وتعداد سکه های پانصد وپنجاه تابوددادگستری ایشان به سزپرست خانواده ارجاع داده بود سرپرست خانواده فرمودند پیش قسط چندتا میتوانی بدهی صد تا میشود- فرض  کنیم یک میلیارد دلار بشود امروزه پولی نیست ولی کارمند نمیتواندبدهد- قران میفرماید ما هیچ به اندازه طاقت  امر نمیکنیم -مثل اینکه این قانون جائی در ایران نداردمیابیست اولا  روانشناسی شوندکه در سلامت روانی هستندویا نیستنداگر نیستند دوره ای بگذارند وسپس به اندازه درامد حق داشته باشند که مهریه قبول کنند-مورد دوم خانمی فرمودند من از جانم خانمی صحبت میکنم که ایشان صیغه فردی  شده است- وان جناب از این خانم بچه دارد شده است وشناسنامه نگرفته است مدتی است گور وگم شده است- جناب خانم سرپرست فرمودند به بهزیستی  مراجعه کنید ایشان را پیدا میکنند اول اینکار پلیس استدرثانی باید  مردم اگاه کردمردم نادان هستند این تشکیلات عریض وطویل نوشاداروی پس از مرک سهراب اوردی  بایدقبلا بفکربود امید است من جلوتراز غرب باشیم