بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- جهان سوم به معنای عقب افتاده- بجای انکه منطقی فکر کند سعی بر هووهیاهو کردن  وطرح های بسیاربزرگ وشیک چندتائی اجرا میکند- باید منطقی بود و ارامش داشت کار دست اوستا کریم جل وجلاله است- بی جهت مواج نبود- درزمان قاجار درشیراز  میگویند شعر  دریک مجمع شعری 65 نفر صاحب نظر داشته است که مهمترین انهایک جل دوز بوده است اگر نمیامده است جلسه بهممیخورده است وبچه های اشراف نزد ایشان میرفتند برای ساعتی پول قابل ملاحظه میدادند که شاگرد اش جل بدوزد اهنگربوده است .قهوه چی بوده است امروز دیگر اثاری  مانندانان کم کم است ولی غرب درشعر درحال رشد عجیبی است من گاهی  تفسیر ورزشی قوتبال گوش میدهم مفسر به سرعت نور تحلیا میکند یک سایت ورزشی فوتبال چین داردبه انگلیسی وفوتبال اسیارا تحلیل میدهد من درانجا واقعا پی بردن جناب اقای دا دی علیه السلام چیزی از فوتبال میداد ونفر  حرفه فوتبال اسیا است ولی فوتابل ما تا   شرایط حرفه ای فاصله زیادی دارد-  یک باشگاه دولتی متعلق به یک  وزراتی بود جلسههای مذهبی داشت در محرم سالی- یک  سید روحانی  بالای منبر رفت وفرمودند من خودم مجتهد هستم درفلان مسئله نماز  از امام الخمینی رحمت الله علیه  تبعیت نمیکنم- ولی برای شما از حکم امام الخمینی رحمت الله علیه بیانمیکنم وشرح داد بعدا من متوجه شدم درانمورد حداقل در فقه شیعه پانصدنظر  است-حرف استادخودم حضرت جناب حجت اسلام زارع رحمت الله علیه  قبول کردم که خداوندمنان میخواهد اثبات کند لطف من نباشد این میشود- حضرت ایت العظمی بروجردی  رحمت الله علیه چراانتخاب شدند هرنظری داد کهنظرها زیادبود درجواب ایشان ماندند چنین چیزی نمیشود مگر به حکم امام لزمان علیهالسلام سرکلاس استادمعزز حضرت مرحوم ایت الله عبدالله زبرجد  رحمت الله  علیه نظریات مختلف بود عد های بیان نمیکردند ویکجوان کنارمن بود وبهمنگفت فلانی نظر من مختلف است ولی  جای بیان نیست من هم جا گفتم خداوند هرکدام به دل من چسبید-همان درست است- یکی به دل من چسبید- ناگهان حضرت استاد رحمت الله فرمودند هرچه این مرد میگوید بگوئید درست است درحالی  که مثل لبو قرمز شده بود- یک دفعه از حوزه به نزدیک شاهچراغ رسیدم اقای  جلو امد وگفت میدانم شماحوزه میروید سئوالی کرد یکجواب درذهن امد که اول فکردم قبلاروی ان فکردم وقتیکهان اقا قبول کرد یک شوک کوچکی بهمن وارد شد ایشان شرح دا داینمسئله ما باحجت اسلام ها زیاد بحث کردم وشرح دادیکی از انها فرمود صبر کن من مشهدبروم بیایم ولی شما راحت انرا حل کردید من برای اقایان مژده میبرم- گذشت به خانه امدم- خانم گفت به خودمغرور نشوپنچتا ازدوستان خانم من شوهرشان طلبه هستند وگفتنداین حرف ها به قد وقواره ایشان نمیخورد- ویک خانم گفته است  لباس ایشان بیاورید تامن بشورم ودیگری  گفته یک روز درهفته من غذا درست کنم وامروز یک پاتیل خورشت اورده است باتقسیمات دوقاشق سهم شما است وبدرخانم عصر بهمن امد وفرمودند درس طلبگی  ظرفیت میخواهد که فکرنمیکنم درشما باشد وجواب شما یک ایت بزرگوار مالیک شهرستان مطلب را اینطوری حل کرده است که من مات ومبهوت بودم-پیامبر اکرم علی الظهر از کم مسلمان شدن وقدرت کم تبلیغاتی کهمال انها بسیار موثر واقع میشد ناراحت بودند-خداوندمنان فرمودند شما وقت تبلیغ یعنی پیام یامسیج رابرسانید مابقیه بامن استاز همه مهمتر  فتح سه کشوربزرگ ورها  شدن اهلبیت مکرم صلواته الله علیه واله والسلم دردهان تمساح باید کار منطقی عمل کرد ومابقیه دردست خداوندمنان است تاخود دراین جلوه اشکار کنداستقال رای خوب است  درک رای عالی هم مطرح است